Strona 1 z 1

iplus rozwiązanie umowy

Post:19 lis 2012, 16:45
autor: tolekbanan
Witam , wypowiedziałem umowę na czas określony zgodnie z warunkami , tj 30 dni przed.
Potem jak to w takich sytuacjach bywa zadzwoniła konsultantka z lepszą propozycją i telefonicznie odwołałem to wypowiedzenie. Kurierem miałem dostać nową umowę na rok na nowych warunkach. Jednak tej umowy nie odebrałem i nie podpisałem , a w ich systemie istnieje nowa umowa.
Pisemna reklamacja została rozpatrzona na moja nie korzyść .

Co z tym zrobić.
Jak to korzystnie rozwiązać?

Post:23 lis 2012, 14:29
autor: Maruda
To jakieś nieporozumienie i prawdopodobnie błąd wewnętrzny.
Dostałeś już decyzje w sprawie reklamacji? wyślij ją jeszcze raz z salonu Plusa gdzie podpisywałeś starą umowę lub rozwiązywałeś - Za darmo powinni Ci udzielić pomocy, przefaksować reklamacje itp.
Jeśli telefonicznie zamówiłeś nową umowę i zanim doszła,zdarzyłeś się rozmyślić, niczego nie podpisując,teoretycznie nie masz z nimi żadnej umowy i niestety musisz uzbroić się w cierpliwość, aż sami do tego dojdą.
Warto byłoby również podzwonić trochę do działu reklamacji lub do konsultantki z którą przeprowadzałeś rozmowę o przedłużenie umowy i wyjaśnić tę sprawę, bo wina leży też trochę po twojej stronie.Jak się rozmyśliłeś trzeba było ich o tym poinformować, a nie przechodzić obojętnie,niczego nie podpisując i po sprawie :)

Według ich polityki wysyłając Ci umowę, oraz cały asortyment z telefonem czy modemem teoretycznie, przedłużenie umowy nastąpiło w momencie kiedy, podawałeś swoje dane, a podpis na umowie z twjej strony to już tylko potwierdzenie odbioru i dla nich to tylko formalność.Dzwoń i się nie daj Życzę Ci powodzenia :)

Post:30 lis 2012, 16:31
autor: tolekbanan
Jest pewien postęp w tej sprawie . Myślę ,że niebawem napiszę więcej.
Maruda dzięki