Cyfrowy Polsat - Internet
Post:17 paź 2012, 13:40
Korespondencja na oficjalnym FunPage Cyfrowego Polsatu:
[JA] - To Ja
[CP] - Cyfrowy Polsat
[PG] - Przypadkowy Gość ( przypadkowa osoba, która skomentowała mój post)
[JA]
Pozwolę sobie na ponowne umieszczenie mojego pytania ponieważ INFOlinia jest nie doINFOrmowana i nie potrafi udzielić odpowiedzi na moje pytanie :
Jak to jest, że podpisałem umowę w Marcu na pakiet internetu 10GB za 70zł a teraz w tej cenie dla nowych klientów jest dostępny pakiet 13GB i oczywiście nie ma możliwości aktywowania nowego pakietu na moim koncie. Ale żeby zwiększyć limit do 17GB który jest dostępny dla nowych klientów za 90zł to już jest taka możliwość ... ?
[CP]
Piotrze, zachęcamy do odwiedzenia naszego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży, gdzie nasi konsultanci udzielą Ci szczegółowych informacji na temat oferty. Pozdrawiamy serdecznie.
[JA]
Odpowiedź jest ta sama, niezależnie od tego czy jest udzielana na infolinii czy Autoryzowanego Punktu Sprzedaży : "niestety nie możemy uruchomić nowej taryfy na Pańskim koncie ponieważ jest ona dostępna tylko dla nowych klientów i nie wiemy kiedy będzie (o ile w ogóle będzie) dostępna dla Pana".
Przecież to jest kpina z klienta, który podpisał umowę - Ja to odbieram w ten sposób, że: podpisałeś umowę to siedź teraz cicho ...
[PG]
Jak widać oferty w niedługim czasie się zmieniają. Jednak zdecydował się Pan na podpisanie umowy na ofertę 10 GB za 70 zł więc pewnie będzie musiał Pan z niej do końca umowy korzystać. To przykre, ale takie są realia.
[JA]
To nie jest przykre, to jest chore. W innych przypadkach ( UPS, Orange itd.. ) w tego typu przypadkach nie stwarzają żadnego problemu z przejściem do "nowych taryf".
[CP]
Piotrze, informacja udzielona Ci w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży i Biurze Obsługi Klienta jest oficjalna. Zachęcamy, by na bieżąco śledzić nowe oferty dla naszych klientów dostępne na stronie www.cyfrowypolsat.pl. Pozdrawiamy.

[JA] - To Ja

[CP] - Cyfrowy Polsat
[PG] - Przypadkowy Gość ( przypadkowa osoba, która skomentowała mój post)
[JA]
Pozwolę sobie na ponowne umieszczenie mojego pytania ponieważ INFOlinia jest nie doINFOrmowana i nie potrafi udzielić odpowiedzi na moje pytanie :
Jak to jest, że podpisałem umowę w Marcu na pakiet internetu 10GB za 70zł a teraz w tej cenie dla nowych klientów jest dostępny pakiet 13GB i oczywiście nie ma możliwości aktywowania nowego pakietu na moim koncie. Ale żeby zwiększyć limit do 17GB który jest dostępny dla nowych klientów za 90zł to już jest taka możliwość ... ?
[CP]
Piotrze, zachęcamy do odwiedzenia naszego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży, gdzie nasi konsultanci udzielą Ci szczegółowych informacji na temat oferty. Pozdrawiamy serdecznie.
[JA]
Odpowiedź jest ta sama, niezależnie od tego czy jest udzielana na infolinii czy Autoryzowanego Punktu Sprzedaży : "niestety nie możemy uruchomić nowej taryfy na Pańskim koncie ponieważ jest ona dostępna tylko dla nowych klientów i nie wiemy kiedy będzie (o ile w ogóle będzie) dostępna dla Pana".
Przecież to jest kpina z klienta, który podpisał umowę - Ja to odbieram w ten sposób, że: podpisałeś umowę to siedź teraz cicho ...
[PG]
Jak widać oferty w niedługim czasie się zmieniają. Jednak zdecydował się Pan na podpisanie umowy na ofertę 10 GB za 70 zł więc pewnie będzie musiał Pan z niej do końca umowy korzystać. To przykre, ale takie są realia.
[JA]
To nie jest przykre, to jest chore. W innych przypadkach ( UPS, Orange itd.. ) w tego typu przypadkach nie stwarzają żadnego problemu z przejściem do "nowych taryf".
[CP]
Piotrze, informacja udzielona Ci w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży i Biurze Obsługi Klienta jest oficjalna. Zachęcamy, by na bieżąco śledzić nowe oferty dla naszych klientów dostępne na stronie www.cyfrowypolsat.pl. Pozdrawiamy.