DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #602009  autor: Kluska
 18 gru 2012, 18:56
Tutaj nie chodzi o wysokosc oplaty ale o sposob jej wprowadzenia oraz natręctwo mimo zastosowania sie do wskazowek względem odmowy tego "dobrze robienia" klientowi.
 #602975  autor: Stentor
 23 gru 2012, 11:06
Kluska pisze:Tutaj nie chodzi o wysokosc oplaty ale o sposob jej wprowadzenia oraz natręctwo mimo zastosowania sie do wskazowek względem odmowy tego "dobrze robienia" klientowi.
Dokładnie .
Jak niektórzy się nie szanują.
Nie zapłaciłem ostatniej faktury.
Przyszła nowa i oczywiście była na niej umieszczona kwota 4,99.
Pofatygowałem się do BOK .
Zapytałem się co ma znaczyć te 4,99 to koleś ładnie recytował tekst o promocji itd.
Jak mu przypomniałem że brak opłaty powinien skutkować wyłączeniem promocji to on na to że tak ale tylko wtedy kiedy byłaby opłacona podstawowa opłata.
Co prawda przewidywałem taką odpowiedź ale i przewidzieli taką sytuację autorzy promocji bo koleś wyrecytował swój tekst jak karabin maszynowy.
Moim zdaniem przebieg całej akcji ewidentnie wskazuję na to że Multimedia potraktowała nas klientów jak stado barnów do ostrzyżenia . Jest to bardzo głęboko przemyślana i zaplanowana akcja .
Pytania ile teraz będzie kosztować nas następna tego typu "promocja" : 10 zł , 20 zł a może porostu MM obłoży nas daniną na swoją korzyści.


danina dla przypomienia

Roman

 #602982  autor: zygikuleczka
 23 gru 2012, 11:31
Moim zdaniem przebieg całej akcji ewidentnie wskazuję na to że Multimedia potraktowała nas klientów jak stado barnów do ostrzyżenia . J
A moim, że baranów nie trzeba siać-sami się rodzą. Wykazujesz tu takie niedopatrzenia ze strony MM, walczysz ze stosowaniem niedozwolonych praktyk, wskazujesz nawet łamanie prawa a nie opłaciłeś faktury wynikającej z umowy co było strzałem w kolano.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #602984  autor: Sig
 23 gru 2012, 11:47
Polska to jednak kraj pieniaczy... Oczywiście, że MM mogła zachować sie lepiej, ale skoro wystarczyło fakture opłacić w starej kwocie, żeby nie skorzystać z nowej promocji, to gdzie jest tutaj problem? Już się pogubiłem o co temu panu wyżej chodzi, bo już nawet nie opłacił faktury wcale i ma pretensje o nie wiadomo co do nie wiadomo kogo. BOK to jednak nie jest łątwy kawałek chleba :-).

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #603055  autor: Stentor
 23 gru 2012, 17:09
zygikuleczka pisze:
Moim zdaniem przebieg całej akcji ewidentnie wskazuję na to że Multimedia potraktowała nas klientów jak stado barnów do ostrzyżenia . J
A moim, że baranów nie trzeba siać-sami się rodzą. Wykazujesz tu takie niedopatrzenia ze strony MM, walczysz ze stosowaniem niedozwolonych praktyk, wskazujesz nawet łamanie prawa a nie opłaciłeś faktury wynikającej z umowy co było strzałem w kolano.
To nie był strzał w kolano a zwykły test sytemu o czym pisałem zaraz po otrzymaniu listopadowej faktury.
Za opóźnienia w płatnościach są przewidziane konsekwencje i nie płacąc liczyłem się z nimi .
Za to jeszcze nikogo nie zamykają tym bardziej że mam zamiar zapłacić ten rachunek.
I proszę nie zaniżać poziomu dyskusji wycieczkami ad personam.

Sig pisze:Polska to jednak kraj pieniaczy... Oczywiście, że MM mogła zachować sie lepiej, ale skoro wystarczyło fakture opłacić w starej kwocie, żeby nie skorzystać z nowej promocji, to gdzie jest tutaj problem? Już się pogubiłem o co temu panu wyżej chodzi, bo już nawet nie opłacił faktury wcale i ma pretensje o nie wiadomo co do nie wiadomo kogo. BOK to jednak nie jest łątwy kawałek chleba :-).
Jeżeli traktujesz poczucie wartości własnej jako pieniactwo to trudno z tym polemizować i nie będę .
Jednak odpowiadając na post wypadałoby chociaż pobieżnie zapoznać się z kilkoma ostatnimi postami
W jednym z nich czytamy:
Kluska pisze:Witam wszystkich.
Jestem niestety rowniez abonentem MM - juz przy pierwszej fakturze podejrzewałem jaki bedzie rozwoj sytuacji.. i sie nie mylilem. Jest to proba wyludzenia. MM tak gmatwa informacje ze rece opadaja. Pismo z faktura grudniowa i sama faktura to jakas farsa.
Mimo tego ze zgodnie z opisem nie zaplacilem listopadowej podwyzki o 4,99 - co rownoznaczne jest z nie podejmowaniem nowych zobowiazan - to wyslali pismo sugerujace, ze podpisalem, a oni swiadczą. Zeby tego bylo malo - moj brak zaplaty 4,99 z listopada traktuja jako zaległość w oplacie, a dodatkowo naliczyli 4,99 za grudzien.
Sprawę wraz z fakturami i tymi idiotycznymi ulotkami MM wyslalem do UOKiK oraz powiatowego rzecznika. Ludzie - zrobcie to samo bo złodzieje znow rozjadą normalnych ludzi.
Chyba jasno kolega napisał iż zastosował się do warunków promocji a mimo to MM dalej próbuje od niego pozyskać zapłatę za nie zamawiane usługi .
A mało tego firma postępuje tak jak zasugerowano w jednym z pism które tu cytowałem. że możemy stać się dłużnikami firmy MM z tytułu tej "promocji" .

W bok rzeczywiście ciężko się pracuję . Są rożni klienci z rożną znajomością tematu ale tragedia jest wtedy jak trzeba tłumaczyć idiotyczne decyzje z pogranicza prawa swoich szefów.

Zadaję sobie sprawę , że moje wypowiedzi niosą ze sobą pewien ładunek emocjonalny jedna w odpowiedziach proszę o odnoszenie się do meritum problemu
Za co z góry dziękuje.

[ Dodano: 2012-12-24, 11:34 ]
Zajęła się tematem wyborcza z Płocka .
Zapewne za sprawą kolegi z forum:)


Multimedia: 5 zł za usługę, której nie zamawiałeś
Cytat z artykułu:
Kod: Zaznacz cały
Tylko czy można klientom świadczyć usługę, nie pytając ich wcześniej o zdanie? W Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów też mają wątpliwości. - Sprawa jest nam znana, mieliśmy skargi konsumentów - mówi Maciej Chmielowski z biura prasowego UOKiK-u. - 16 października wszczęte zostało postępowanie wyjaśniające w tej sprawie.

Chmielowski podkreśla, że postępowanie wyjaśniające jest wstępnym etapem działań urzędu, prowadzone jest w sprawie, a nie przeciwko konkretnemu przedsiębiorcy.

Urząd prowadził już wcześniej podobne postępowanie - chodziło o oferowaną przez Orange usługę „Granie na czekanie”. Sytuacja była podobna, firma pobierała opłatę za usługę, której klienci oddzielnie nie zamawiali. Ostatecznie sprawę umorzył. W uzasadnieniu podkreślał, że stosowanie przez firmę „praktyki polegającej na żądaniu od konsumentów zapłaty za serwis » Granie na Czekanie «(...), które były świadczone konsumentom, ale nie zostały przez nich zamówione, mogło stanowić nieuczciwą praktykę rynkową (...) oraz godzić w zbiorowe interesy konsumentów”. Przyznał jednak, że regulamin dotyczący „Grania” był częścią zawieranej z klientami umowy. A klienci pod umową podpisywali, że się z nią zapoznali.

Czy sprawa Multimediów jest identyczna? Postępowanie potrwa zapewne ok. dwóch miesięcy, wtedy UOKiK określi, czy doszło do złamania przepisów. [quote][/quote]


[ Dodano: 2014-02-11, 13:13 ]
Z wielką satysfakcją chcę poinformować iż Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podzielił mój pogląd na tak zwaną promocję opisaną w tym wątku i ukarał spółkę karą 630 tyś złotych . Spółka się odwołała.
Nie znalazłem informacji na ten temat na Telepolis dlatego linkuję do Gazety.

Multimedia Polska zmieniała oferty klientom bez ich wiedzy. Kara - 630 tys. zł

LINK DO ARTYKUŁU
Gdyńska spółka Multimedia Polska została ukarana przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów za samowolkę przy zmienianiu umów swoim klientom. Firma odwołała się do sądu.
Sprawa dotyczy promocji "multiPower" z końcówki 2012 roku. Polegała ona na podwojeniu prędkości internetu na bezpłatny, dwumiesięczny okres testowy. W trzecim miesiącu prędkość internetu nie była jednak redukowana do poprzedniej, lecz pozostawała podwojona - ale trzeba było już za nią płacić. Na fakturach firma Multimedia Polska automatycznie doliczała kwotę za nową, w większości przypadków niezamówioną przez klientów usługę. Jedynie małym druczkiem informowano, że zapłacenie dotychczasowej ceny za internet i doliczonej kwoty jest równoznaczne z przyjęciem nowej oferty.

Roman
 #697485  autor: Stentor
 11 lut 2014, 13:24
Z wielką satysfakcją chcę poinformować iż Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podzielił mój pogląd na tak zwaną promocję opisaną w wątku na tym forum i ukarał spółkę karą 630 tyś złotych . Spółka się odwołała.

LINK DO WĄTKU NA TYM FORUM

Nie znalazłem informacji na ten temat na Telepolis dlatego linkuję do Gazety.

Multimedia Polska zmieniała oferty klientom bez ich wiedzy. Kara - 630 tys. zł

LINK DO ARTYKUŁU
Gdyńska spółka Multimedia Polska została ukarana przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów za samowolkę przy zmienianiu umów swoim klientom. Firma odwołała się do sądu.
Sprawa dotyczy promocji "multiPower" z końcówki 2012 roku. Polegała ona na podwojeniu prędkości internetu na bezpłatny, dwumiesięczny okres testowy. W trzecim miesiącu prędkość internetu nie była jednak redukowana do poprzedniej, lecz pozostawała podwojona - ale trzeba było już za nią płacić. Na fakturach firma Multimedia Polska automatycznie doliczała kwotę za nową, w większości przypadków niezamówioną przez klientów usługę. Jedynie małym druczkiem informowano, że zapłacenie dotychczasowej ceny za internet i doliczonej kwoty jest równoznaczne z przyjęciem nowej oferty.

Roman
 #996224  autor: oskkoz
 30 maja 2018, 11:58
Osobiście mam uraz do multimedia, w moim mieście sprzedawali internet ponad możliwości sieci która u nas była. Po dwóch miesiącach dyskusji z ich konsultantami udało mi się zerwać wcześniej umowę baz kar umownych.
 #1005456  autor: piorunek
 29 lip 2018, 09:07
Po kilku reklamacjach prośbach do roku 2014, wreszcie udało się odzyskać swoje pieniądze. Gdzie wydaje mi się, że firma Multimedia Polska w tym przypadku zachowała się jak bandyta.

Tak wygląda pismo Multimedia Polska. Odpowiedź na reklamację, która została uznana
Obrazek

Jeśli ktoś miał pobrane pieniądze w ramach promocji multipower na którą nie zgadzał się to może próbować odzyskać pieniądze. Mogę nawet pomóc jak ktoś będzie potrzebował pomocy.

Przy okazji należy przypomnieć kto się pod promocją podpisał. Jest to Piotr Stryczek dyrektor Pionu Marketingu i Produktów Multimedia Polska (zdjęcie promocji na pierwszej stronie tego wątku). Co ciekawe, że ten Pan za swoje zasługi pracowa/pracuje w 2018 w MM. W dodatku przed zapadnięciem negatywnego wyroku dla Multimedia Polska firma Piotra Stryczka przesunęła na nowo powstałe stanowisko (więcej https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/m ... dia-polska ). Widocznie (wydaje mi się), że ten operator telewizji kablowej lubi mieć specjalistów od promocji na pograniczu prawa a na pewno do promocji które są skazane na sukces w przychodach firmy. Mam na myśli takie produkty jak MultiSAVER lub emil bezpieczny internet.