Strona 1 z 1

[Netia] Przedłużenie umowy - problem ze zmiana telefonu

Post:28 sie 2012, 19:16
autor: kkamilekk
Chciałbym przedłużyć umowę w netti na telefon oraz internet w pakiecie. Jak sie dowiedziałem nie jest to możliwe bo obecne posiadam Internet na LLU a telefon na WLR i musiałbym wystąpić z osobnym pismem na rezygnacje z telefonu na WLR i zmianie na LLU. Co wiąże się z utrata posiadanego obecnie numeru stacjonarnego. Spotkał się ktoś z takimi praktykami?

Obie usługi mam w netti z tym ze Telefon przeniosłem później niż internet. Różnice cennikowe miedzy LLU al WLR są znaczne więc jest o co walczyć.

Post:29 sie 2012, 00:26
autor: Aen Hen Cerbin
Telefon w Netii na LLU to zwykły VoIP, więc taniej Ci będzie wyexportować numer stacjonarny do dowolnego dostawcy VoIP za 5 zł rocznie, kupić FritzBox 7050/7170/7150 i cieszyć się wolnością :-)

HTH.

Post:29 sie 2012, 12:07
autor: Maniek99
Aktualnie na LLU już niema VoIP-a (tzn. jest, ale bramka zbiorcza jest na centrali), więc jak ma doliczyć 20-30zł za kabel, to często porównywalne jest wzięcie zwykłego telefonu.

@kkamilekk Zapytaj rzecznika Netii Karola Wieczorka: http://blog.netia.pl/netia/entry/intern ... iesiecznie

Post:29 sie 2012, 13:57
autor: Aen Hen Cerbin
Faktycznie... opłata za linię na BSA i LLU wynosi obecnie 30 zł dla klientów indywidualnych.

VoIP jest nadal terminowany na urządzeniach klienta w przypadku SOHO (OneOffice), a był/jest terminowany na urządzeniach klienta ind. takich jak Zyxel 2602RD i Siemens SLI-5300, Pirelli A223G/A226G.

Ze wszystkich w/w sprzętów daje się wyciągnąć hasła i loginy do VoIP jakby ktoś pytał ;-)

HTH.

Post:29 sie 2012, 17:30
autor: Vieslav
Przede wszystkim czy jest to odpowiedź jednego konsultanta czy kilka opinii? Ja się musiałem nadzwonić żeby przejść z WLR Dialogu i za którymś razem cudownie się dało, gdy większość konsultantów zapierała się, że to niemożliwe.

OneOffice - nowa technologia

Post:12 wrz 2012, 19:51
autor: Andrzej_Hładko
Aen Hen Cerbin pisze:Faktycznie... opłata za linię na BSA i LLU wynosi obecnie 30 zł dla klientów indywidualnych.

VoIP jest nadal terminowany na urządzeniach klienta w przypadku SOHO (OneOffice), a był/jest terminowany na urządzeniach klienta ind. takich jak Zyxel 2602RD i Siemens SLI-5300, Pirelli A223G/A226G.

Ze wszystkich w/w sprzętów daje się wyciągnąć hasła i loginy do VoIP jakby ktoś pytał ;-)

HTH.
Od prawie roku do usługi OneOffice zamiast bramy głosowej z zaszytymi numerami Netia daje IP Phone z zaszytym numerem, jak z tego "wyciągniesz" hasło i login to jesteś bardzo dobry i znajdę Ci pracę "od ręki" ;-)

Post:20 wrz 2012, 10:14
autor: kkamilekk
To jest zdanie kilku konsultantów oraz łączono mnie z kimś od wsparcia technicznego który potwierdził po 10min czekania i słuchania melodyjki że jednak się nie da...

Jak mam zmieniać nr to już chyba dopłacę 7zł za pakiet w orange (stacjonarny bez limitu +net10mb). Jeszcze napisze ostatnie pismo do netii że jeżeli to jest ich ostatnie zdanie to odchodzę do konkurencji

[ Dodano: 2012-09-21, 14:13 ]
Nic nie wskórałem Netia odpisała "Bardzo nam przykro..." więc czekam do 1 października na nowa oferte orange z łączeniem ofert może wyjdzie coś opłacalnego (stacjonarny+kom+net)