Strona 1 z 1

Przedłużenie Neostrady i zmiana taryfy telefonu stacjonarneg

Post:26 sie 2012, 13:37
autor: Uzytkowniczka51
Witam.

24.08. stawiłam się w salonie w celu przedłużenia umowy.
Do tej pory jeżeli chodzi o telefon stacjonarny była umowa już na czas nieokreślony z planem (abonamentem)jakimś standardowym (przestarzałym już, ponieważ taki był wybrany od początku założenie telefonu - z może 10 lat temu)
Natomiast umowa dotycząca Neostrady miała ważność do 30.09.2012r.
I teraz tak Pani w salonie Orange zaproponowała mi wybranie promocji na telefon domowy stacjonarny o nazwie " Plan DoMowy Na Co Dzień +) i taki też wybrałam i podpisałam tą umowę.
Mam mieć w tym planie niższy niż obecnie abonament oraz 60 darmowych minut w ciągu miesiąca na wybrany numer.
Teraz tak tylko się zastanawiam, czy wszystko jest w porządku, to znaczy jak rozumiem obowiązywać mnie będzie o 1.09.2012 ta nowa umowa i ten Plan domowy na co dzień?
Tamta umowa abonament na czas nieokreślony zostaje wycofany i ta obowiązuje?
Tak się pytam, bo mi koleżanka coś mówiła czy aby nie było czasem tak, że jak nie wypowiedziałam tamtej umowy na czas nieokreślony to będę płacić podwójnie?
Jak to z tym jest?
Bo moim zdaniem to to jest aneks do tej starej umowy na czas nieokreślony i taki tez jest tytuł tej nowej umowy. "aneks do umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych"

Druga sprawą o jaką chciałabym zapytać to nowa umowa na Neostradę.
Tu również przedłużyłam na dwa lata, z tym, że do tej pory miałam 1mb a teraz mam 10mb i płacę w sumie mniej.
Umowę podpisywałam w salonie Orange i chciałabym zapytać czy w takim przypadku należą mi się gadżety??
Bo słyszałam, że za przedłużenie umowy można dostać aparaty foto, DVD, nawigacje czy inne fanty...
Liczę na Państwa podpowiedzi.

Post:26 sie 2012, 14:19
autor: Maniek99
Plan DoMowy Na Co Dzień +, to 10godzin na stacjonarne polskie i część zagranicznych + godzina na dwie wybrane komórki i kosztuje 56zł, a płaciłaś pewnie ~50zł za 60min.

Pewnie już od września będziesz miała, zapytaj na 19393.
Jeżeli to aneks to nie będziesz płaciła podwójnie, chyba że wcisnęli Ci drugą linię.

Nie wiem czy przy przedłużaniu w salonie dają bonusy, może trzeba było się upomnieć.
Na WWW już przy zamówieniu wybierasz co chcesz dostać: https://www.orange.pl/prt/pl/order/zamo ... 0&gift=225

Post:26 sie 2012, 15:18
autor: Arturos
Wypełnij formularz
http://www.orange.pl/kid,4002325158,id, ... ticle.html
powinnaś otrzymać nawigację GPS inne gadżety dostępne są tylko przy przedłużaniu umowy przez stronę www.

Post:26 sie 2012, 15:38
autor: Uzytkowniczka51
Bardzo dziękuję za link i informację.
Było by super jakbym rzeczywiście dostała tą nawigację. Przyznam, że sama chciałam ja wybrać z pośród wszystkich gadżetów nie licząc aparatu foto.
Aha, przeglądam teraz umowę Neostrady i tam jest tak:
Opcja do 10MB, umowa od 01.10.2012r. do 30.09.2012r., a cała ta oferta promocyjna w której mam ta Neostradę nazywa się "Nowa Moc Internetu"

To jak rozumiem, należy mi się ta nawigacja? i mogę spokojnie wypełnić tą ten formularz?
Nie będę musiała nic za to płacić?
Aha, no i ja napisałam wyżej umowa ważna od 01.10.2012r. do 30.09.2012r to czy mogę już teraz wypełnić formularz i dostać ta nawigację GPS?

Post:26 sie 2012, 16:20
autor: Arturos
Już wypełniaj. Nawigacja jest dostarczana w ciągu 30 dni roboczych od momentu wypełnienia formularza bezpłatnie, kurierem

Post:26 sie 2012, 22:05
autor: trus1991
Z informacji, które ja posiadam, gadżety są tylko przy przedłużaniu umowy przez internet, bądź za pośrednictwem rozmowy z konsultantem.

Co do planu telefonicznego, to pewnie miałaś Plan Standardowy - 43PLN, i w tym było 15 impulsów do wykorzystania (dla przypomnienia 1 impuls = 3minuty). Oczywiście podpisałaś aneks, czyli obowiązuje Cię tylko nowa umowa.

Post:27 sie 2012, 07:16
autor: Arturos
[quote="trus1991"]Z informacji, które ja posiadam, gadżety są tylko przy przedłużaniu umowy przez internet, bądź za pośrednictwem rozmowy z konsultantem.

Nieprawda - patrz regulamin

Co do planu telefonicznego, to pewnie miałaś Plan Standardowy - 43PLN, i w tym było 15 impulsów do wykorzystania (dla przypomnienia 1 impuls = 3minuty).

Nieprawda w standardowym nigdy nie było żadnych impulsów te 15 były w socjalnym/oszczędnym

Post:27 sie 2012, 11:36
autor: Uzytkowniczka51
Biorę się za wypełnienie tego formularza aby dostać nawigację ale nie wiem co wpisać w rubrykę "Podaj nr umowy/aneksu: "
TZN. nie mogę tego znaleźć numeru na umowie.
Czy to czasem nie będzie ten numer - kod kreskowy w prawym górnym rogu umowy?
Bo, poza tym kodem kreskowym i numerem to jest podany Identyfikator usługi Neostrada i w sumie więcej numerów nie ma.

Post:27 sie 2012, 16:20
autor: Arturos
W pierwszej linijce umowy/aneksu zaczyna się od TEL0000............

Post:27 sie 2012, 23:58
autor: Uzytkowniczka51
Dziękuję za podpowiedź.
Naprawdę nie wiem jak mogłam to przeoczyć.
Najgorsze, że już wysłałam ten formularz z tym numerem pod kodem kreskowym.
Chyba nic się nie stało, prawda?
Wyślę jeszcze raz, tak jak trzeba.

Post:30 sie 2012, 09:18
autor: Orange Ekspert
Oczywiście możesz przesłać jeszcze raz formularz do zamówienia gadżetu podając prawidłowy numer umowy w formacie TEL000011111111. Jeśli na umowie jest informacja, że jest to aneks do umowy nie masz się o co martwić, nie jest to nowa umowa.