InterNetia+gwarancja ceny-odmowa
Post:03 sie 2012, 21:15
Witam.
Mam internet w internetia gdzie w regulaminie mam taki punkt:
Część II. Gwarancja Ceny
1. Operator gwarantuje możliwość zmiany warunków niniejszej
Promocji poprzez zmianę wysokości opłat miesięcznych i/lub zmianę
przepływności Usługi Internetowej na wyższą, dwa razy w ciągu trwania
Umowy.
2. Pierwsza zmiana nastąpić może po upływie 6. pełnego Okresu
Rozliczeniowego.
3. Zmiana warunków niniejszej Promocji może nastąpić wyłącznie
w oparciu o jedną z promocji, z zastrzeżeniem tej samej technologii,
dostępnych dla nowych Klientów w momencie dokonywania zmiany,
o której mowa powyżej.
4. W przypadku, gdy w nowej promocji wysokość opłat miesięcznych jest
różna dla różnych Okresów Rozliczeniowych, nowa opłata miesięczna
zostanie wyliczona jako średnia z opłat miesięcznych obowiązujących
w nowej promocji, w czasie trwania Umowy.
5. Zmiana Umowy na skutek skorzystania z nowej promocji nie powoduje
przedłużenia Umowy.
Jako że umowa moja trwa już ponad rok,postanowiłem dokonać aneksu na wyższe łącze i korzystniejsze cenowo w tym celu zadzwoniłem do interneti prosząc o zmianę umowy wg GWARANCJI CENY....niestety Pani z BOK mi odmówiła,odpowiedziała że nie może dać innej umowy (rozmowa nagrywana)..domyślając się ze tak będzie (zbywają ludzi) ,postanowiłem udać się osobiście do BOK,gdzie też mi odmówiono dokonania przejścia na inna umowę,zażądałem rozmowy z kierowniczką, która też mi odmówiła dokonania aneksu do umowy bez podania przyczyny,gdy okazałem regulamin i punkty GWARANCJA CENY,kierowniczka odpowiedziała mi że owszem ,tą gwarancje Ja mam oraz mam rację że chce zmienić i mi się ta zmiana należy ale....."Góra" jej zakazała i ona nic nie może zrobić bo ma wszystkim odmawiać.....
Internet mam kilka lat ,do tej pory zawsze udawało mi się wg. GWARANCJI CENY dwa razy w trakcie umowy zmieniać,ciężko bo ciężko ale wystarczyła interwencja kierowniczki i mi umowę zmieniano a teraz ściana...sama kierowniczka odmawia....
Więc pytanie : jak wymusić na nich by respektowali umowę i regulamin ?
Pozdrawiam
Mam internet w internetia gdzie w regulaminie mam taki punkt:
Część II. Gwarancja Ceny
1. Operator gwarantuje możliwość zmiany warunków niniejszej
Promocji poprzez zmianę wysokości opłat miesięcznych i/lub zmianę
przepływności Usługi Internetowej na wyższą, dwa razy w ciągu trwania
Umowy.
2. Pierwsza zmiana nastąpić może po upływie 6. pełnego Okresu
Rozliczeniowego.
3. Zmiana warunków niniejszej Promocji może nastąpić wyłącznie
w oparciu o jedną z promocji, z zastrzeżeniem tej samej technologii,
dostępnych dla nowych Klientów w momencie dokonywania zmiany,
o której mowa powyżej.
4. W przypadku, gdy w nowej promocji wysokość opłat miesięcznych jest
różna dla różnych Okresów Rozliczeniowych, nowa opłata miesięczna
zostanie wyliczona jako średnia z opłat miesięcznych obowiązujących
w nowej promocji, w czasie trwania Umowy.
5. Zmiana Umowy na skutek skorzystania z nowej promocji nie powoduje
przedłużenia Umowy.
Jako że umowa moja trwa już ponad rok,postanowiłem dokonać aneksu na wyższe łącze i korzystniejsze cenowo w tym celu zadzwoniłem do interneti prosząc o zmianę umowy wg GWARANCJI CENY....niestety Pani z BOK mi odmówiła,odpowiedziała że nie może dać innej umowy (rozmowa nagrywana)..domyślając się ze tak będzie (zbywają ludzi) ,postanowiłem udać się osobiście do BOK,gdzie też mi odmówiono dokonania przejścia na inna umowę,zażądałem rozmowy z kierowniczką, która też mi odmówiła dokonania aneksu do umowy bez podania przyczyny,gdy okazałem regulamin i punkty GWARANCJA CENY,kierowniczka odpowiedziała mi że owszem ,tą gwarancje Ja mam oraz mam rację że chce zmienić i mi się ta zmiana należy ale....."Góra" jej zakazała i ona nic nie może zrobić bo ma wszystkim odmawiać.....
Internet mam kilka lat ,do tej pory zawsze udawało mi się wg. GWARANCJI CENY dwa razy w trakcie umowy zmieniać,ciężko bo ciężko ale wystarczyła interwencja kierowniczki i mi umowę zmieniano a teraz ściana...sama kierowniczka odmawia....
Więc pytanie : jak wymusić na nich by respektowali umowę i regulamin ?
Pozdrawiam