Strona 1 z 1

InterNetia+gwarancja ceny-odmowa

Post:03 sie 2012, 21:15
autor: alt39
Witam.
Mam internet w internetia gdzie w regulaminie mam taki punkt:

Część II. Gwarancja Ceny
1. Operator gwarantuje możliwość zmiany warunków niniejszej
Promocji poprzez zmianę wysokości opłat miesięcznych i/lub zmianę
przepływności Usługi Internetowej na wyższą, dwa razy w ciągu trwania
Umowy.
2. Pierwsza zmiana nastąpić może po upływie 6. pełnego Okresu
Rozliczeniowego.
3. Zmiana warunków niniejszej Promocji może nastąpić wyłącznie
w oparciu o jedną z promocji, z zastrzeżeniem tej samej technologii,
dostępnych dla nowych Klientów w momencie dokonywania zmiany,
o której mowa powyżej.
4. W przypadku, gdy w nowej promocji wysokość opłat miesięcznych jest
różna dla różnych Okresów Rozliczeniowych, nowa opłata miesięczna
zostanie wyliczona jako średnia z opłat miesięcznych obowiązujących
w nowej promocji, w czasie trwania Umowy.
5. Zmiana Umowy na skutek skorzystania z nowej promocji nie powoduje
przedłużenia Umowy.

Jako że umowa moja trwa już ponad rok,postanowiłem dokonać aneksu na wyższe łącze i korzystniejsze cenowo w tym celu zadzwoniłem do interneti prosząc o zmianę umowy wg GWARANCJI CENY....niestety Pani z BOK mi odmówiła,odpowiedziała że nie może dać innej umowy (rozmowa nagrywana)..domyślając się ze tak będzie (zbywają ludzi) ,postanowiłem udać się osobiście do BOK,gdzie też mi odmówiono dokonania przejścia na inna umowę,zażądałem rozmowy z kierowniczką, która też mi odmówiła dokonania aneksu do umowy bez podania przyczyny,gdy okazałem regulamin i punkty GWARANCJA CENY,kierowniczka odpowiedziała mi że owszem ,tą gwarancje Ja mam oraz mam rację że chce zmienić i mi się ta zmiana należy ale....."Góra" jej zakazała i ona nic nie może zrobić bo ma wszystkim odmawiać.....
Internet mam kilka lat ,do tej pory zawsze udawało mi się wg. GWARANCJI CENY dwa razy w trakcie umowy zmieniać,ciężko bo ciężko ale wystarczyła interwencja kierowniczki i mi umowę zmieniano a teraz ściana...sama kierowniczka odmawia....

Więc pytanie : jak wymusić na nich by respektowali umowę i regulamin ?
Pozdrawiam

Post:03 sie 2012, 21:27
autor: Maniek99
A czy zmiana nie wiązałaby się czasem ze zmianą technologii dostępu?
Jeżeli nie to przedzwoń do federacji konsumentów.

Post:03 sie 2012, 21:33
autor: Vieslav
alt39 pisze:3. Zmiana warunków niniejszej Promocji może nastąpić wyłącznie
w oparciu o jedną z promocji, z zastrzeżeniem tej samej technologii,
dostępnych dla nowych Klientów w momencie dokonywania zmiany,
o której mowa powyżej.
Nie napisałeś z czego i w jakiej technologii korzystasz i na co chcesz zmienić.

Post:03 sie 2012, 21:35
autor: alt39
Maniek99 pisze:A czy zmiana nie wiązałaby się czasem ze zmianą technologii dostępu?
Jeżeli nie to przedzwoń do federacji konsumentów.
Nie,technologia się nie zmienia,zresztą odmówiono mi przejścia z 4mb/s na 20mb/s ,jak i też pozostaniu dalej na 4mb/s a niższą opłatę wg obowiązujących teraz promocji co właśnie punkt GWARANCJA CENY miał niby gwarantować......

[ Dodano: 2012-08-03, 21:56 ]
Vieslav pisze:
alt39 pisze:3. Zmiana warunków niniejszej Promocji może nastąpić wyłącznie
w oparciu o jedną z promocji, z zastrzeżeniem tej samej technologii,
dostępnych dla nowych Klientów w momencie dokonywania zmiany,
o której mowa powyżej.
Nie napisałeś z czego i w jakiej technologii korzystasz i na co chcesz zmienić.
korzystam z normalnego internetu kablowego,chcę zmienić z 4mb/s na 20mb/s lub pozostać dalej na 4mb/s a mniej płacić....

Moja promocja:
http://www.easy-com.pl/fotki/pdf/SWP_in ... AT_ETH.pdf

obecna promocja:
http://www.netia.pl/files/internetia_pd ... a_ETTH.pdf

lub (zakładka internet):
http://www.netia.pl/internetia.html?r=1

Chodzi mi tylko o internet bez tv i telefonu,sam internet kablowy.

Post:03 sie 2012, 23:48
autor: Maniek99
No to sprawa dla federacji konsumentów.
Można też do UKE, będzie szybciej, ale to trochę nie ich działka.

Post:04 sie 2012, 09:08
autor: Vieslav
Zgadza się, ponieważ wszelkie warunki umowy są spełnione natomiast operator nie chce się z nich wywiązać.

Post:04 sie 2012, 09:56
autor: Szfagier
udaj sie do Rzecznika Praw Konsumenta