Wypowiedzenie umowy w Netii a przedłużenie umowy
Post:26 lip 2012, 15:06
Witam:)
Chciałam poprosić o radę dotyczącą internetu stacjonarnego i telefonu.
Dotychczas posiadałam internet na liniach TP (w chwili obecnej faktycznie jest to LUU, ale ostatnia umowa podpisana była jeszcze na BSA) i telefon stacjonarny - żeby nie płacić za utrzymanie łącza.
Umowy zostaną rozwiązane z końcem lipca. Gdy wysyłałam wypowiedzenie byłam przekonana (a konsultant na Infolinii nie wyprowadził mnie z błędu) że będzie mozna zawrzeć nową umowę tylko na internet. Myślałam, że w ten sposób działa LUU.
Kiedy chciałam dopełnić formalności, okazało się, że to niemożliwe.
W chwili obecnej informacja o mojej rezygnacji została przekazana do TP i nie można jej wycofać:(
Dzisiaj na Infolinii konsultant kazał mi poszukać nowego dostawcy internetu, bo z usług Netii już nie mogę korzystać (dokładniej - mogę jeśli zapłacę opłatę aktywacyjną - ok. 200 zł i podpiszę nową umową).
Czy jest jakieś wyjście z tej sytuacji? tzn. zostać w Netii nie ponosząc opłaty aktywacyjnej? jeśli nie, to jakiego inego operator wybrać?
Dodam że miałam nadzieję na uzyskanie podobnych warunków jakie sa proponowane dla nowych klientów on-line: darmowe wieczory i weekendy jesli chodzi o telefon i możliwe najszybsze łącze (u mnie to 10 Mbit) - za 99zł + 5 m-cy abonament za 2zł.
Chciałam poprosić o radę dotyczącą internetu stacjonarnego i telefonu.
Dotychczas posiadałam internet na liniach TP (w chwili obecnej faktycznie jest to LUU, ale ostatnia umowa podpisana była jeszcze na BSA) i telefon stacjonarny - żeby nie płacić za utrzymanie łącza.
Umowy zostaną rozwiązane z końcem lipca. Gdy wysyłałam wypowiedzenie byłam przekonana (a konsultant na Infolinii nie wyprowadził mnie z błędu) że będzie mozna zawrzeć nową umowę tylko na internet. Myślałam, że w ten sposób działa LUU.
Kiedy chciałam dopełnić formalności, okazało się, że to niemożliwe.
W chwili obecnej informacja o mojej rezygnacji została przekazana do TP i nie można jej wycofać:(
Dzisiaj na Infolinii konsultant kazał mi poszukać nowego dostawcy internetu, bo z usług Netii już nie mogę korzystać (dokładniej - mogę jeśli zapłacę opłatę aktywacyjną - ok. 200 zł i podpiszę nową umową).
Czy jest jakieś wyjście z tej sytuacji? tzn. zostać w Netii nie ponosząc opłaty aktywacyjnej? jeśli nie, to jakiego inego operator wybrać?
Dodam że miałam nadzieję na uzyskanie podobnych warunków jakie sa proponowane dla nowych klientów on-line: darmowe wieczory i weekendy jesli chodzi o telefon i możliwe najszybsze łącze (u mnie to 10 Mbit) - za 99zł + 5 m-cy abonament za 2zł.