Strona 1 z 1

Neostrada - umowa z gadżetem

Post:23 cze 2012, 20:38
autor: sybi
Witam
Dwa miesiące temu podpisałem umowę na neostradę. Długość umowy 2 lata. Przy tej opcji wybrałem gadżety którym jest dysk przenośny. Po otrzymaniu umowy dostałem informację, że na gadżety muszę czekać 30 dni. Po 30 dniach, gdy przesyłki nie było zadzwoniłem do boku i poinformowano mnie, że top chodzi o 30 dni robocze, ale na pewno zostanie dostarczą. 3 dni temu zadzwoniłem bo minęło już 2 miesiące, a kobieta mi mówi, że nie wypełniłem jakiegoś formularza, więc tłumacze je, że mam potwierdzenie wyboru gadżetu i żeby nie wmawiała mi, że coś pominąłem. Po chwili konsultacji powiedziała mi, że do 14 dni otrzymam przesyłkę z dyskiem. Natomiast dzisiaj zadzwoniła mi kolejna konsultantka z przeprosinami, że nie mają już dysków i może mi wysłać nawigację. Powiedziałem jej, że kilka dostałem potwierdzenie, iż otrzymam dysk, jednak ona mówi że dysków nie ma i nie będzie. Na koniec powiedziałem jej, że podpisałem umowę na 2 lata że względu na dysk i muszę się zastanowić co dalej.
Proszę o pomoc, co mogę a co nie. Czy mogę rozwiązać lub skrócić umowę że względu ma wprowadzenie w błąd? Czy mogę nadal domagać się wybranego gadżetu?

Post:23 cze 2012, 20:59
autor: Edmund
sybi, brak gadżetu nie jest podstawą do rozwiązania umowy. Tym bardziej że przeważnie firmy piszą w materiałach: "oferta ważna do tego i tego dnia albo do wyczerpania zapasów".

Post:23 cze 2012, 21:01
autor: sybi
Ale czy mogą bezkarnie kłamać i zwodzić mnie?

Post:23 cze 2012, 21:18
autor: Maniiiek
sybi pisze:Ale czy mogą bezkarnie kłamać i zwodzić mnie?
Oczywiście, że tak. Wszelkie regulaminy są pisane pod nadzorem prawników. Nawet nie możesz ich nazwać oszustami bo za to mogą Cię pozwać i udupić. oczywiście tego nie zrobią, ale w świetle prawa mogą to zrobić.

Post:23 cze 2012, 21:31
autor: sybi
No to du pa

Post:23 cze 2012, 23:59
autor: zoltan666
W takim razie bierz ta nawigację. Sprzedasz, dołożysz troche i kupisz dysk.

Post:25 cze 2012, 18:51
autor: Arturos
złóż reklamację przez neta albo na BL. Konsultantowi mówisz że chcesz złożyć reklamację a on musi ją przyjąć zażądaj numeru reklamacji. Nie konsultant BL rozpatruje reklamację.