DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 2 z 32
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 32

 #617356  autor: Mobo43
 28 lut 2013, 16:57
@rzabiorek to żeś trochę namieszał :mrgreen:

Mnie by interesowała telewizja + internet za 75 zł, ale jak pisałem wcześniej, zadzwonię w Marcu, tak w połowie. Mam umowę do końca Maja, napisz @rzabiorek co ci odpowiedzieli i czy ta promocja już nie istnieje jak wmawiała mi konsultantka, czy jednak dali ci ową promocje, a może jest podobna cenowo, ale o innej nazwie ?

 #617361  autor: rzabiorek
 28 lut 2013, 17:18
Mobo43 pisze:@rzabiorek to żeś trochę namieszał :mrgreen:

Mnie by interesowała telewizja + internet za 75 zł, ale jak pisałem wcześniej, zadzwonię w Marcu, tak w połowie. Mam umowę do końca Maja, napisz @rzabiorek co ci odpowiedzieli i czy ta promocja już nie istnieje jak wmawiała mi konsultantka, czy jednak dali ci ową promocje, a może jest podobna cenowo, ale o innej nazwie ?
@Mobo43, od 15 próbuje sie skontaktować z panią Agnieszką, czyli tą z którą zawarłem umowe telefonicznie w dni 20 LUTY. Wyżej masz srzut meila, który dostałem 21 lutego. Więc jeśli Topie powiedzieli 19 lutego że promocja zakończona kilka dni wcześniej, masz podkładke że dosłownie kłamią. Mi dwa dni temu(24 luty) powiedział ktoś z DUK że promocja zakończona 22 lutego. A w tym dniu rozmawiałem z ową Agnieszką, która proponowała mi ewentualnie podpisanie ale droższy wariant, kontakt pod koniec maja na wariant za 75 zł, ewentualnie podpisanie tego wariantu za 75 ale musiałbym sie liczyć że zostanie naliczona jakaś kara w wysokości 370(albo 340)zł za podpisanie umowy z niższym abonamentem.

Jest 17:15 dzwonie poraz trzeci. Może w końcu ją poproszą. Napisze co i jak po rozmowie.

[ Dodano: 2013-02-28, 17:50 ]
@Mobo43, Dzwoniłem do DZIAŁU UTRZYMANIA KLIENTA 32 494 99 35 p. Agata M. udzieliła mi informacji że promocja „UPC w dopasowanym pakiecie” została zamknięta z dniem 22 lutego 2013 roku. Tak więc śmiało możesz to wykorzystać.
A z p. Agnieszką oczywiście nie rozmawiałem, bo pracuje do ...16-ej. Dziwna sieć, kłamią na potęge.
Meila z potwierdzeniem wyłączenia promocji nie wiadomo czy dostane.
Ostatnio zmieniony 28 lut 2013, 19:50 przez rzabiorek, łącznie zmieniany 1 raz.

 #617390  autor: zygikuleczka
 28 lut 2013, 18:57
rzabiorek, nie podawaj się nazwisk. Aż se wypróbowałem na takiej umowie, gdzie jest jedna usługa tylko i zasymulowałem chęć poszerzenia pakietu w mega ofercie. Faktycznie mówią, ze od polowy lutego promocja się zakończyła. Dziwne bo koleś bardzo szybko powiedział, że oddzwoni jak się coś zmieni w promocjach.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #617395  autor: rzabiorek
 28 lut 2013, 19:17
zygikuleczka, nazwisko i tak chyba pokręciłem, mniejsza z tym. A jesli o daty chodzi, to połowa lutego a 22 luty robi wielką różnice, zwłaszcza dla kogoś kto chciał coś zamówić ...19-tego.

 #617400  autor: zygikuleczka
 28 lut 2013, 19:51
rzabiorek pisze:nazwisko i tak chyba pokręciłem
Ale nie można podawać danych.
Co do daty to tego możesz nie ustalić dokładnie. Tymbardziej, że jest zastrzeżenie do odwołania w regulaminie. Najpewniejszą datą jest ta, kiedy były te nieodebrane połączenia od upc...
Można w sumie to reklamować tj., że złożyłeś zamówienie i oczekiwałeś realizacji. W związku z jej brakiem czujesz się pokrzywdzony itd. Jakąś rekompensatę powinieneś dostać.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #617403  autor: rzabiorek
 28 lut 2013, 20:01
Odnośnie daty wyłączenia tej promocji to zwyczajnie kręcą. Dwa dni temu uzyskałem taką informacje od konsultanta, jednak powiedział mi o niej dopiero gdy wszedł w moje konto. Dzisiaj babka potwierdziła tą date ale po moich słowach że taką informacje uzyskałem dwa dni temu. Dodałem jej też że wyczytałem w internecie że są podawane przez użytkowników for różne daty, to ją zatkało. Poprosiłem ją (tego sprzed dwóch dnie też) o przesłanie na meila oficjalnej informacji o dacie zakończenia promocji. Zapytała wprost:
A po co to panu?
Miałem jej niecenzuralnie odpowiedzieć ale sie powstrzymałem. Powiedziała mi że zobaczy co da sie zrobić w tej sprawie. Wątpie abym takiego meila dostał, ponieważ ta oferta jest ciągle AKTUALNA.
Nie pytaj skąd wiem, po prostu wiem
Czekam jeszcze do jutra na kontakt z nieszczęsną p.Agnieszką, która namieszała jak mogła.
Jeśli sie nie dogadam, puszczam całą machine w ruch, tzn uzupełnie reklamacje o nowe wątki i fakty.

[ Dodano: 2013-03-01, 16:59 ]
@Mobo43
@zygikuleczka

Odpowiedź na zapytanie o promocje, na oficjalnej stronie UPC na fejsie

ostatnie wpisy

[ Dodano: 2013-03-02, 21:33 ]
W dniu wczorajszym, dopiąłem swego. Niby w "drodze wyjątku"...
Dzisiaj (2 luty) o godzinie 10 rano, pojawił sie monter z nowym sprzętem i nowymi usługami z tejże ofery.

 #618931  autor: Ruben
 09 mar 2013, 14:24
Jeżeli zależy Wam na uzyskaniu przy przedłużeniu warunków z "UPC w dopasowanym pakiecie", to najpierw poprzez panel zgłoszeniowy należy zgłosić odłączenie usług czyli wypowiedzenie umowy. Za kilka dni należy zadzwonić na infolinie i poprosić o połączenie z Działem Utrzymania Klienta. Rozmowa wygląda już zupełnie inaczej i problemów nikt większych nie robi. Dobrze jest wspomnieć, że mamy świadomość istnienia takiej promocji i że taka ofertą bylibyśmy zainteresowani.

 #618941  autor: zygikuleczka
 09 mar 2013, 14:59
Wypowiedzenie pomaga. Chociaż to nie jest reguła. Mi się wiele razy udało bez. Te ostatnie jazdy z duk musiały wynikać z jakiegoś odgórnego ograniczenia w przyznawaniu tej promocji.
Tak btw. jakby ktoś przedłużał sam internet i dostał coś ciekawego niechaj się pochwali:)

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #618969  autor: Mobo43
 09 mar 2013, 16:04
Ja do tego DUK-u już ze sześć razy dzwoniłem i nie chcą mi dać tej oferty ''UPC z dopasowanym pakiecie'' chciałem wariant pierwszy internet + telewizję. Mówią że tej oferty już nie ma, a jak powołałem się na oficjalne forum ma Facebooku, że tam UPC Polska napisał że jest ta oferta to konsultantka odpowiedziała że jest ale ... dla przechodzących od innego operatora :D A jeśli chodzi o sam internet to mi zaproponowała 49 zł za 30 MB

 #618970  autor: zygikuleczka
 09 mar 2013, 16:06
Mobo43, bo Ty masz jeszcze trochę do końca umowy więc teraz mógłbyś tą ofertę dostać jedynie jeśli Twoj rachunek wzrośnie.
Mobo43 pisze: 49 zł za 30 MB
Na 2 lata rozumiem

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #618972  autor: Mobo43
 09 mar 2013, 16:11
No przecież płacę za sam internet 50, 41 a chcę płacić 75 i umowa mi się kończy w Maju i nie chcą mi dać.

@zygikuleczka powiedziała że na 12 miesięcy.

 #618979  autor: zygikuleczka
 09 mar 2013, 16:19
Mobo43, no to w takim razie coś poszło. Ja w połowie zobowiązania zadzwoniłem i dostałem-rachunek zwiększył się o 3 zł.
Powołałeś się, że jesteś ab. jednej usługi i stajesz się dzięki promocji ab. dwóch?:)
a sam internet to rozumiem 30 mega za 49 zł na 12 mieszków?

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #618980  autor: Mobo43
 09 mar 2013, 16:23
Co się tyczy internetu to tak, ale nie pytałem się czy z wymianom modemu, czy nie.

To ja nie mam szczęścia do konsultantów, bo mi chcą wcisnąć za 115 zł dwie usługi. A powoływałem się już na różne argumenty, dzisiaj sięgnąłem po ostateczność, rozwiązanie umowy i podpisanie z innym operatorem i co ... jak się skończy umowa to proszę zwrócić modem w ciągu 7 dni.

 #618981  autor: zygikuleczka
 09 mar 2013, 16:31
Mobo43 pisze:rozwiązanie umowy i podpisanie z innym operatorem i co
złożyłeś wypowiedzenie?

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #618983  autor: Mobo43
 09 mar 2013, 16:37
Nie, wyślę w poniedziałek, a jak nie pomoże to chyba wezmę ten internet za 49 zeta i dalej będę ładował ''N'' na kartę.

Jeszcze rozważam Cyfrowy Polsat za 39,90 :D
  • Strona 2 z 32
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 32
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 32