Strona 1 z 1
Aster - UPC koniec umowy
Post:11 kwie 2012, 09:52
autor: Samuraj
Witam,
posiadam usługi Aster (teraz już UPC), dokładnie telewizję analogową ok.60kanałów + neta 10mb/s. Umowa skończyła się 1 marca 2012 roku, teraz mam na czas nieokreślony z abonamentem 82zł/m-ce.
Dzwonią teraz do mnie z UPS i na siłę proponują przedłużenie umowy - już z UPC na 24 m-ce, tv bez zmian + 60mb/s za 90zł.
Powiem szczerze, że 10mb mi w zupełności wystarczy i nie chcę wiązać się umową na kolejne 24 miesiące. Czy UPC może rozwiązać moją dotychczasową umowę bez mojej zgody jeżeli nie przedłużę z nimi kontraktu? Ze względu na fakt, iż miałem umowę z Aster?
Post:11 kwie 2012, 10:12
autor: Niezgodna7
UPC, słoneczko, z UPC :-)
Każdy operator może zerwać umowę tak jak i Ty bezterminową. Macie do tego prawo. Praktycznie-UPC nie zerwie jej, ponieważ jesteś dobrym płatnikiem.
PS. Jeśli nawet wypowie Ci umowę, to i tak będziesz musiał podpisać nową. Nową, nie znaczy, że na 2 lata :-)
Śpij spokojnie.
Post:11 kwie 2012, 11:17
autor: Mila89
Calm7 zloz im najlepiej wypowiedzenie umowy(moze byc przez strone) i poczekaj 1-2 dni... jak nie oddzwonia to zadzwon do nich i powiedz ze zlozyles wypowiedzenie i co ciekawego moga ci dac(wtedy pojawiaja sie lepsze oferty) jak cie nie przekonaja a dalej bedziesz chcial miec umowe na czas nieokreslony to wtedy cofniesz wypowiedzenie i zachowasz to co masz
Ps rowniez sie zgadzam ze net powyzej 10Mb/s jest zupelnie bez sensu

Post:11 kwie 2012, 18:47
autor: zygikuleczka
Wypowiedzieć to Ci raczej nie wypowiedzą. Dążenie do przejścia na ich ofertę ze zobowiązaniem jest normalne. Mają w tym interes. Ja to chciałem na początku przejść do nich ale albo mam pecha albo oni są jacyś sermiężni.
I najbardziej zabawne jest to, że np. sporo usług via dekoder typu serwisy na żądanie nie działa na infrastrukturze aster. No i te prędkości 60, 120 megabitów-paranoja jak dla mnie. No a niestety to pierwszy element oferty, którym się chwalą i który wciskają.
Post:12 kwie 2012, 09:09
autor: Samuraj
Zawsze mi się myli UPS z UPC

. Piszę dziś skargę do zarządu, umawiali się na kontakt wczoraj o 18 i nikt nie zadzwonił. A co niech mają

Post:12 kwie 2012, 09:22
autor: Vieslav
UPC nie oferuje już prędkości poniżej 30mb/s w promocji. 10mb/s możesz sobie wziąć na czas nieokreślony i to kosztuje 56zł. Telewizja pewnie również koło 50zł z tego, co pamiętam, więc ci się nie opłaca. Na stronie internetowej widzę promocje na Select HD (tv cyfrowa) + 30mb/s za 55zł. Niestety, umowa na 24 miesiące. Jak ci się nie spieszy to poczekaj do września - internet będzie z umowami na 9 miesięcy. Ja rozwiązuje umowę na swoje 25mb/s w czerwcu, podejrzewam, że od września będę miał za tą cenę 60mb/s

(w tej promocji upc zawsze dawało 3 najniższe pakiety, więc obecnie jest to 10, 30 i 60).
Post:12 kwie 2012, 12:11
autor: Samuraj
Wszystko jasne. Po 9 wysłałem maila do "wszystkich świętych" w UPC i kontakt telefoniczny po 2 godzinach

. Przeprosiny + C+ w ramach rekompensaty nawet jeżeli wybrał bym telewizję cyfrową.
Po ustaleniach pozostaję na umowę na czas nieokreślony bez zmian, ze względu na proponowaną ulgę (kara umowna ok.1500 pln po podpisaniu aneksu).
Poczekamy tak jak piszesz do września.
Post:12 kwie 2012, 16:30
autor: Precelos
Samuraj pisze:ze względu na proponowaną ulgę (kara umowna ok.1500 pln po podpisaniu aneksu).
mozesz pozostac na bezterminowce umowy nie zerwa,
jest jescze opcja 12 miesiecznej umowy ale jak ci styka to co amsz to nie ma powodu wiazac sie w terminowe
sam mam teraz beztermonowa na max hd i fp25
Post:12 kwie 2012, 22:31
autor: Vieslav
Samuraj pisze:
Poczekamy tak jak piszesz do września.
We wrześniu wypuszczają promocje na 9 miesięcy typowo "studenckie", w których obniżona jest opłata za podłączenie/aktywacje. Nie wiem, czy taka jest dostępna dla aktualnych klientów (niepotrzebna aktywacja), dlatego ja zrywam "w ciemno" mój fp 25 w nadziei na większą prędkość za tę samą cenę.
Post:12 kwie 2012, 23:35
autor: Marens
Vieslav pisze:UPC nie oferuje już prędkości poniżej 30mb/s w promocji. 10mb/s możesz sobie wziąć na czas nieokreślony i to kosztuje 56zł.
Dział utrzymania ma promocje na 10Mbit/s
Kolega miał 5Mbit/s na czas nieokreślony, zaraz po wejściu nowych taryf zadzwonił czy może migrować na 10Mbit/s również na czas nieokreślony (56zł). Bez problemu w ciągu kilku godzin miał podwojoną prędkość. Babka proponowała jeszcze 10Mbit/s w okolicy 50zł na 12mies ale uznał (słusznie), że lepiej mieć nadal na czas nieokreślony.
Post:18 kwie 2012, 16:29
autor: Samuraj
Wrócę jeszcze do tematu, który uważałem za zamknięty. Ku mojemu zdziwieniu wczoraj zadzwoniła do mnie ponownie Pani z UPC, kolejny raz przepraszając i przedstawiając nowe warunki.
telewizja analogowa + 30 mb/s - umowa na 12 miesięcy, abo 80pln

- wysokość ulgi już nie 1500pln tylko 660zł.
Czekam w poniedziałek na kuriera.
Post:20 kwie 2012, 16:40
autor: Blank
Vieslav pisze:Samuraj pisze:
Poczekamy tak jak piszesz do września.
We wrześniu wypuszczają promocje na 9 miesięcy typowo "studenckie", w których obniżona jest opłata za podłączenie/aktywacje. Nie wiem, czy taka jest dostępna dla aktualnych klientów (niepotrzebna aktywacja), dlatego ja zrywam "w ciemno" mój fp 25 w nadziei na większą prędkość za tę samą cenę.
A jaką masz pewność, że we wrześniu rzeczywiście znowu dadzą tą promocję? Ja mam szczere wątpliwości, gdyż jeszcze niedawno w internecie oferta była trochę lepsza od normalnej, obecnie jest identyczna.
Ba, jeszcze kilka dni temu opłata za aktywację wynosiła 39 zł - w internecie 1 zł, a teraz 50 zł - w internecie 25 zł. UPC zaczyna pogarszać ofertę...
Post:20 kwie 2012, 18:36
autor: Vieslav
divhashmorex, to w takim razie skąd studenci wezmą internet?

Post:21 kwie 2012, 18:44
autor: Blank
Vieslav, mam nadzieję, że się nie mylisz, gdyż sam postanowiłem, że po twoim poście poczekam do września. Pożyjemy, zobaczymy, ale mam wrażenie, że nie będzie zbyt ciekawie
Post:21 kwie 2012, 22:49
autor: Wolf
Mi się umowa z nimi kończy w październiku... Obecnie mam tylko telefon (płacę aż 14,11 zł miesięcznie) i zastnawiam się, co mi zaproponują. Ale chyba koło września się do nich przejdę dowiedzieć.
Post:24 kwie 2012, 11:05
autor: Samuraj
Walka trwa. Kurier miał być wczoraj 18-21. Niestety nie dotarł. Wczoraj cały dzień internet nie działał. Kilkanaście telefonów do Aster i UPC - wisiałem na słuchawce prawie cały czas od 19 do 22:30. Przełączali mnie od jednych do drugich i każdy zwał winne na drugiego oraz uzyskiwałem informację, że nie ma mnie ani w Aster ani w UPC. Podawane powody, co konsultant to inny powód (a to modem, a to kable, a to aster, a to upc, a to router itp.).
W końcu przy którymś z kolei połączeniu ok. 22:30 udało się jednemu z konsultantów rozwiązać problem u usługa zaczęła działać. MASAKRA - myślałem, że przez tą beznadziejną indiańską muzyczkę z Aster wyrzucę telefon przez okno.
Reasumując, nowa taryfa aktywna, umowa nie podpisana. Cyrk na kółkach, chyba czas na UKE.
Post:24 kwie 2012, 19:46
autor: Blank
Pewnie konsultanci uczą się od Play, albo co gorsza, od Orange. Szczerze ci nie zazdroszczę. Kiedyś będziesz się pewnie z tego śmiać, ale teraz można stracić sporo nerwów na takich kretynów

Post:27 kwie 2012, 13:19
autor: zygikuleczka
Oni tworzą standardy obsługi tego rodzaju-chyba nie ma gorszej jakości niż w aster/upc.