Strona 1 z 1

Przniesienie uslug z TP do Netii a wypowiedzenie umów

Post:03 mar 2012, 12:02
autor: fzero
Witam,

Jestem w trakcie przenoszenia uslug do Netii (pakiet telefon+internet na laczu uwolnionym LLU), w TP obie uslugi mialem juz z umowa na czas nieokreslony.
A
ktywacja w Netii ma nastapic za tydzien. Jako ze czytalem o roznych problemach z przeniesieniem uslgu z TP do Netii, zadzwonilem dzis do TP zeby sprawdzic status zerwania umow (ktore w moim imieniu robila Netia).
O ile wniosek o zerwanie umowy na neostrade TP otrzymala i Pani na infolini potwierdzila mi termin wygasniecia umowy, to na telefon ponoc nie dostali zadnego wiosku.
Zadzwonilem wiec do Netii - tam sie dowiedzialem ze wszystko jest OK, ze nie ma mozliwosci zeby na 1 numerze bylo dwoch operatorow i za tydzien bede mial obie uslugi swiadczone przez Netie.
Martwi mnie jednak brak informacji od TP o wypowiedzeniu umowy na ich uslugi telefoniczne.

Czy ktos z Was mial podony problem?

Post:03 mar 2012, 12:15
autor: Maniek99
Być może w przypadku LLU jest inaczej, bo muszą się spiknąć technicy obu stron, ale w przypadku zwykłego WLR przeniesienie numeru z TP zwykle przypada na pierwszy dzień miesiąca (chyba wszyscy mają takie okresy rozliczeniowe w TP).

Zwykle też TP dzwoni z zapytaniem, czy aby na pewno chcesz oddać numer, ale już nie pamiętam na ile przed datą przeniesienia.

Post:03 mar 2012, 15:19
autor: Arturos
Na jaką infolinie dzwoniłeś ?

Post:03 mar 2012, 18:26
autor: fzero
Infolinie to Netia 801 802 803, TP 801505505. Chodzi mi glownie o kwestie umowy na abo telefoniczny. W TP mam 2 oddzielne umowy na net i tel, na infolini w TP mowia ze przyszlo wypowiedzenie tylko na umowe neostrady (i data zakonczenia umowy zgadza sie z data aktywacji uslug w Netii). A w Netii mowia ze w nastepnym tygodniu bede mial od nich caly pakiet...

Post:03 mar 2012, 21:04
autor: sq
pamiętam, że jak 2 lata temu przenosiłem się do netii to przenieśli mi telefon 1,5 msc później niż internet - i co dziwniejsze, zamówienie było robione na więcej niż msc wprzód -a telefon był na czas nieokreślony - być może tutaj zrobili to samo - przeniosą Ci tel za 2 msc, żebyś potem nie mógł ucieć z całym pakietem od razu tylko czekać jeszcze 2msc na uwolnienie tel.
:mrgreen:

Post:04 mar 2012, 09:11
autor: Vieslav
Zapominasz kolego o procedurach obowiązujących podczas przenoszenia numeru stacjonarnego. Obowiązuje jeden pełny okres rozliczeniowy wypowiedzienia, wiec normalne jest, ze trwa to do dwoch miesiecy.

Post:04 mar 2012, 09:40
autor: Rezo
@ Vieslav, ciekawy jednak jest zapis na stronie UKE:
Na wyraźne żądanie abonenta zawarte w oświadczeniu, przeniesienie numeru następuje: w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru. źródło
Ja jestem w trakcie przenoszenia Dialog>Nowy Orange Stacjonarny. Pierwszy wniosek został odrzucony. Zobaczymy jak będzie z kolejnym. Okaże się za niespełna miesiąc.

Post:04 mar 2012, 11:40
autor: Arturos
Infolinia 801505505 nie widzi przeniesienia numeru w ramach LLU zadzwoń do Działu Usług Regulowanych TP 800500005 tam ci powiedzą dokładnie

Post:07 mar 2012, 21:37
autor: maciejnet
Spokojnie czekaj na dzień odpalenia LLU. Na pewno obie usługi zaczną działać w tym samym dniu. Sam to przechodziłem - bez problemów.