Strona 1 z 1

Nowy Play Online na kartę- wyższa prędkość

Post:16 lip 2011, 14:28
autor: lucash25
Witam.
Wczoraj zmigrowałem ze starej taryfy Play Online na Nowy Play Online na kartę. Dzisiaj wprowadziłem kod na usługę Wyższa Prędkość. Usługa aktywowała się ( przyszedł sms potwierdzający), jednak prędkość jest dalej taka sama jak dotychczas ( 1mb/s).
Czy ktoś wie kiedy ta prędkość wzrośnie? Z Internetem łączę się za pomocą Wave II jako modem dial-up. Jestem w zasięgu UMTS 900 ( sieć raczej nie powinna być obciążona).
Czy zakup normalnego modemu usb poprawiłby szybkość?

Post:17 lip 2011, 12:31
autor: kerim36
dzisiaj juz powinno dzialac szybciej o ile siec nie jest zapchana

Post:17 lip 2011, 16:48
autor: lucash25
Niestety, prędkość jak dalej była 1mb tak i dalej jest. Test łącza sprawdzałem dziś kilkakrotnie o różnych porach dnia. ( praktycznie od 8 rano co godzinę, dwie). Za każdym razem było w miarę stabilnie ok. 1mb-1,3mb/s i wysyłanie 0,32mb/s. Pingi w granicach poniżej 100. ( dokładnie takie same wartości uzyskiwałem przy pomiarze na zwykłym pakiecie internetowym we Freshu).

Minęło już ponad dobę od smsa potwierdzającego aktywację "Wyższej Prędkości". Wave podłączony jako modem raczej nie powinien blokować transferu ( w specyfikacjach ma do 7,2mb/s), więc wina telefonu to nie powinna być.

Ktoś coś doradzi?

Post:17 lip 2011, 17:03
autor: KC-KARLOS
lucash25 pisze:Niestety, prędkość jak dalej była 1mb tak i dalej jest. Test łącza sprawdzałem dziś kilkakrotnie o różnych porach dnia. ( praktycznie od 8 rano co godzinę, dwie). Za każdym razem było w miarę stabilnie ok. 1mb-1,3mb/s i wysyłanie 0,32mb/s. Pingi w granicach poniżej 100. ( dokładnie takie same wartości uzyskiwałem przy pomiarze na zwykłym pakiecie internetowym we Freshu).

Minęło już ponad dobę od smsa potwierdzającego aktywację "Wyższej Prędkości". Wave podłączony jako modem raczej nie powinien blokować transferu ( w specyfikacjach ma do 7,2mb/s), więc wina telefonu to nie powinna być.

Ktoś coś doradzi?
Idź do Play'a, zarejestruj kartę Play Online na Kartę, a następnie po jej rejestracji złóż reklamację.
Spróbuj również przełączyć się na UMTS 2100 Play'a - jeśli u Ciebie dostępny.
Pamiętaj, że prędkość jest uzależniona od obciążenia sieci w Twoim regionie.
Stare karty z Play Online które zostały zmigrowane do nowej oferty powinny swoje parametry unormować w ciągu kilku dni - jeśli tak się nie stanie - tak jak napisałem wyżej - zarejestruj kartę i reklamuj.

Post:17 lip 2011, 17:11
autor: MK_
dokładnie takie same wartości uzyskiwałem przy pomiarze na zwykłym pakiecie internetowym we Freshu
We Freshu nie ma ograniczeń prędkości więc jeżeli tam nie masz wyższych prędkości to w POnK mieć ich tym bardziej nie będziesz.
Wave podłączony jako modem raczej nie powinien blokować transferu
Jakbyś podłączył kartę do normalnego modemu to mógłbyś sprawdzić parametry QoS - wtedy byłoby wiadomo czy sieć ogranicza prędkość, czy jest obciążona.

Post:17 lip 2011, 17:33
autor: KC-KARLOS
MK_ pisze:
dokładnie takie same wartości uzyskiwałem przy pomiarze na zwykłym pakiecie internetowym we Freshu
We Freshu nie ma ograniczeń prędkości więc jeżeli tam nie masz wyższych prędkości to w POnK mieć ich tym bardziej nie będziesz.
Wave podłączony jako modem raczej nie powinien blokować transferu
Jakbyś podłączył kartę do normalnego modemu to mógłbyś sprawdzić parametry QoS - wtedy byłoby wiadomo czy sieć ogranicza prędkość, czy jest obciążona.
Tyle, że w porównaniu do Fresh'a, POnK ma jednak ograniczenia od 1 do 4 mbit, a wysyłania prawdopodobnie tyle samo, co w starej ofercie POnK.