Strona 1 z 1

Pomocy INTERNET ORANGE

Post:10 cze 2011, 22:07
autor: kubica1987
Witam,

Mam już od kilku lat internet mobilny w orange byłem nim zachwycony aż do danego dnia.
Od 6 czerwca skończył mi się transfer gdzie oni zmniejszają na jak najniższą prędkość internet. No to ja dokupiłem kilka giga żebym mógł serfować w necie i sobie pograć.
I d@@a nic net chodzi jak ślimak który próbuje zapie****** ale mu się nie udaje :/
Od dzisiaj czyli 10 czerwca mam nowy rachunek czyli nowe Giga bajty na transfer i d@@a znowu ślimak nie dał rady ;/

Zgłaszałem 8 czerwca że coś nie tak jest odświeżali połączenia itd. I nic nie widzą. No nic włączyłem i zobaczymy... cały szczęśliwy że może jednak i d@@a znowu ślimak nie podołał :/
Dziś byłem w salonie Orange sprawdzali kartę sim wyjaśniałem im co i jak niby na karcie Sim był błąd... Naprawili go i pobiegłem szybko do domu. I nic... Wracam z powrotem do salony i niestety wymieniana została karta Sim duplikat.... No oki se mówie "może teraz"
Znowu szybkim biegiem do domu i.... i.... d@@a znów Ślimak śmiga 3 kb/s już nie mówiąc ile czekam za załadowaniem się stronek.
No to znowu wiksa do Salonu Orange... Sprawdzanie Laptopa itd. I UWAGA
Przed tym wszystkim uświadomiłem ich ze przeskanowałem anti virusem wszystkie kompy czy mam Wirusa. Wsadziłem do modemu karte abonamentową Sim i net śmigał jak głupi a na tej karcie nie hallo. Modem sprawny... i sprawdzałem na innym modemie. No ale dobra lecimy dalej.
Patrzył i pytał przez 20 minut nic sie nie udało. No to powiedział: "Jedynie co może Pan zrobić zadzwonić na *800 to jest numer gdzie zajmują się internetem Mobilnym"
No dobra mówie se oki...

Biegiem do chaty i wystukuje cyferki ti tu ti ti.... tyyyyy i zajebi*** muzyczka leci w tle aż mdli Cie po całości... Nagle odbiera taki pani....
Więc zaczeła się ze mną kłucić że może Mój sprzęt jest zepsuty... No to jak sie :cenzura: i wyjaśniłem co gdzie i jak że 6 czerwiec i tak dalej... czyli to co powyżej pisałem... to nagle powiedziała niech Pan chwilke poczeka skontaktuje się z działem technicznym. Myśle se "Boże znowu dział techniczny i znowu powiedzą że nic nie widzą i odświeżą wszystko". No i tak jak mówiłem i tak powiedziała. A na koniec "gdyby na pojutrze lub jutro nie zmieniła się sytuacja proszę zadzwonić i spytać się o dział techniczny".
Boże w dzień w dzień mam dzwonić i codziennie nic nie zrobią!! Bo co powiedzą: "Ale my nic nie widzimy system nam pokazuje ze jest wszystko dobrze"

Więc proszę Was mam po prostu dość już latania dzwonienia, niech mi ktoś pomoże :beczy: :beczy: :beczy:
Może ktoś pracuje z Was w orange itd. Może ktoś już miał taką sytuację... Może ktoś coś wie na ten temat. PISAĆ PROSZĘ :beczy: :beczy:

Post:10 cze 2011, 22:56
autor: Marens
kubica1987 pisze:śmiga 3 kb/s
Jeśli odnawiałeś pakiet, oraz zaczął się okres rozliczeniowy to nie zdjęli ograniczenia transferu. Dzwoń do oporu na *800/*100, do momentu aż nie załatwisz sprawy. Telefon po telefonie, chodzi o to aby trafić na ogarniętego konsultanta.

Post:10 cze 2011, 23:19
autor: kubica1987
:| Ech... Już mnie ta sprawa nudzi jak mam tak dzwonić :( Oni non stop mówią że jest wszystko oki

[ Dodano: 2011-06-11, 12:00 ]
Witam napisałem do nich wiadomość e-mail o treści:
Dzień Dobry,
Kontaktuje się z Wami już po raz 3 w tym tygodniu.
Mój problem jest nadal taki sam... Internet chodzi mi 3kb/s a odnawiałem pakiet i zaczął mi się nowy okres rozliczeniowy gdzie jest możliwe że nie zdjęto mi ograniczenia transferowego. Być może system u Was źle pokazuje. Proszę o zrobienie tego ręcznie.
Sprawdziłem modemy, komputer czy ma Wirusa i jest czyściutki a następnie byłem w Salonie Orange w Poznaniu została wymieniona karta Sim i nadal bez efektów. Oni także nie mogli mi pomóc. Zaznaczam że internet chodzi mi tak od kiedy została załączona blokada czyli 6 czerwca a następnie ona została niby zdjęta ale jest bez efektów czyli tak jakby ona nadal była a system u Was źle pokazuje nawet gdy zostanie odświeżone wszystko.

Pozdrawiam
Paweł ******


No więc jak po tym nie zrozumieją chcesz się pomęczyć?? :D
Ja już mam dość po prawie tygodniu :(

[ Dodano: 2011-06-11, 17:06 ]
PS. Udało się miałeś racje trafiłem na normalnego gościa ;)

Post:11 cze 2011, 21:35
autor: elajka
czyli jednak opłaca się być nieustępliwym :P

Post:12 cze 2011, 09:18
autor: kubica1987
Słyszałem że trzeba z nimi walczyć xD :lol:

Post:12 cze 2011, 20:02
autor: jagna79
Wielu konsultantów z działów technicznych niestety nie znają się na sprawie, sprawdzają tylko w systemie i myślą że zrobili wszystko... A jak się w końcu rozwiązała ta sprawa z internetem? Działa już szybciutko?

Post:12 cze 2011, 20:25
autor: kubica1987
Działa szybko... jak powinien. Reklamacja bedzie uznana.
A rozwiązała się sprawa a taki sposób ze zadzwoniłem ponownie i odebrał gościu... I on nie rozumie ze poprzednie osoby mi nie pomogły a on to w mig zrobił.

Post:12 cze 2011, 21:48
autor: Marens
Wypadałoby jeszcze napisać reklamacje aby oddali środki za odnowienie limitu gdyż mimo odnowienia prędkość była nadal przycięta do 24kbps.

Post:17 cze 2011, 23:14
autor: kubica1987
Reklamacja złożona.... bedzie niby pozytywnie ;)