Netia i NSIS Error
Post:02 kwie 2011, 22:24
Witam.
Posiadam internet od Netii na infrastrukturze TPSA. Oto mój problem.
Kilka dni temu, kiedy chciałem pobrać i zainstalować nowe sterowniki do karty graficznej w moim laptopie, wyskoczył komunikat NSIS Error o treści:
Przeskanowałem dysk w poszukiwaniu bad sectorów - czysty. RAM także bez błędów.
Sprawdziłem na drugim komputerze działającym w tej samej sieci (tyle, że stacjonarny jest podłączony kablem do modemu Zyxel) i ku mojemu zdziwieniu... ten sam problem co na laptopie, przy próbie instalacji czegokolwiek z Internetu wyskakuje identyczny komunikat.
Dopiero teraz skojarzyłem to z faktem, że często aplikacje ściągane na mojego iPhone nie działały i wyskakiwały komunikaty o złym pliku instalacyjnym.
Problem tyczy się praktycznie wszystkich plików ściąganych z sieci, niezależnie od systemu (Windows 7 na lapku i XP na stacjonarce).
Wychodzi na to, że winne jest samo połączenie z siecią, które źle ściąga pliki, niekompletnie (?). Proszę o pomoc. Jak tę sytuację rozwiązać?
PS. Mój modem to standardowy netiowski Zyxel, którego już restartowałem i nic to nie pomogło.
Posiadam internet od Netii na infrastrukturze TPSA. Oto mój problem.
Kilka dni temu, kiedy chciałem pobrać i zainstalować nowe sterowniki do karty graficznej w moim laptopie, wyskoczył komunikat NSIS Error o treści:
Na szybko pomyślałem, że coś się stało z systemem (Windows 7 HP), więc przeinstalowałem. I nic, problem nadal się powtarzał. Drugi raz przeinstalowałem i to samo. Nie jest to zatem wina śmieci w systemie czy też wirusa.Installer Integrity check has failed. Common causes include incomplete download and damaged media. Contact the installer's author to obtain a new copy
Przeskanowałem dysk w poszukiwaniu bad sectorów - czysty. RAM także bez błędów.
Sprawdziłem na drugim komputerze działającym w tej samej sieci (tyle, że stacjonarny jest podłączony kablem do modemu Zyxel) i ku mojemu zdziwieniu... ten sam problem co na laptopie, przy próbie instalacji czegokolwiek z Internetu wyskakuje identyczny komunikat.
Dopiero teraz skojarzyłem to z faktem, że często aplikacje ściągane na mojego iPhone nie działały i wyskakiwały komunikaty o złym pliku instalacyjnym.
Problem tyczy się praktycznie wszystkich plików ściąganych z sieci, niezależnie od systemu (Windows 7 na lapku i XP na stacjonarce).
Wychodzi na to, że winne jest samo połączenie z siecią, które źle ściąga pliki, niekompletnie (?). Proszę o pomoc. Jak tę sytuację rozwiązać?
PS. Mój modem to standardowy netiowski Zyxel, którego już restartowałem i nic to nie pomogło.