Strona 1 z 1

PLAY Internet-Problem

Post:27 mar 2011, 22:06
autor: Prokers
Witam. Jest taki problem gdyż, chodzi mi o internet w telefonie. Kupiłem sobie już ok. 2 lata temu Nokie N95-8GB, używaną w komisie, a wcześniej kupiona była oryginalnie w Erze. Z początku nie przejmowałem się tym bo też miałem kartę z Ery. Później zmieniłem sieć na Play i też było dobrze, aż do momentu gdy sobie zaktualizowałem softa. Od tamtej pory net w komie niechce mi chodzić. Pisze : "Pakiety Danych: Połączenie pakietowe niedostępne." Punkt dostępu wybieram zawsze blueconnect, a do wyboru mam sieć WLAN, blueconnect, blueconnect TT, Era Internet i Era MMS. Przed aktualizacją softa również wybierałem blueconnect i chodziło. Niewiem w czym może być problem, a bardzo chciałbym go rozwiązać. Mam nadzieję że ktoś pomoże ;)
Pozdrawiam.

Post:27 mar 2011, 22:16
autor: telemaniak93
Prawdopodobnie nie wprowadziłeś ustawień połączenia internetowego.
Jeśli korzystasz z sieci PLAY to wejdź tutaj i wyślij sobie ustawienia na swój telefon.
https://konfiguracja.playmobile.pl/hsco ... service.do
Ustaw to połączenie jako domyślne.
Pozdrawiam.

Post:28 mar 2011, 16:21
autor: Prokers
Próbowałem ściągnąć tą konfigurację już zanim napisałem ten temat, ale problem jest w tym gdy wpiszę numer, producenta i model telefonu i chcę kliknąć dalej by przejść do następnego kroku to nie ma żadnej reakcji, strona się tak jakby odświeża, dane zostają a tylko model telefonu się zmienia na pierwszy na liście.

EDIT: Koledze również strona nie działa i ma taki sam problem jak ja.

Post:28 mar 2011, 16:37
autor: Forest150
Jeżeli chcesz mieć ustawienia niezbędne do połączenia internetowego to po prostu wyjmij kartę sim z telefonu ponownie włóż i włącz telefon. Twój kom powinien wysłać żądanie o ustawieniach konfiguracyjnych i za parę minut powinieneś mieć przesłane ustawienia 8)

Post:28 mar 2011, 16:45
autor: Ramirez
Tylko to co piszesz to jest nieprawdopodobne aby na ustawieniach internetowych dla Ery internet w Playu ci działał ;)

A strona z konfiguracja playa dla telefonu Nokia n95 działa, coś macie ze swoimi komputerami nie tak. Może wejdźcie na ta stronę przez inna przeglądarkę internetowa...

[ Dodano: 2011-03-28, 16:47 ]
Forest150 pisze:Jeżeli chcesz mieć ustawienia niezbędne do połączenia internetowego to po prostu wyjmij kartę sim z telefonu ponownie włóż i włącz telefon. Twój kom powinien wysłać żądanie o ustawieniach konfiguracyjnych i za parę minut powinieneś mieć przesłane ustawienia 8)

Tak to jest tylko w telefonach z niebrandowanym softem, w tym przypadku tak nie będzie bo to telefon z oprogramowaniem ery. Chociaż w tym przypadku sobie to bym softa zmienił z ery na normalnego. To bardzo prosta operacja w nokiach.

Post:28 mar 2011, 19:56
autor: Prokers
Może i nieprawdopodobne że net z playa działał na ustawieniach Ery, ale tak było, nie miałbym po co kłamać i wprowadzać w błąd.
A mógłbyś jakoś wytłumaczyć jak można zmienić softa z Ery na normalnego?

Post:28 mar 2011, 20:27
autor: Ramirez
Najprościej programem Simple Product Code Changer v3.1, bardzo prosty, tylko zalecam ostrożność bo jeden antywirus cos mi na niego podejrzanie reagował :lol:

http://www.ipmart-forum.pl/showthread.php?t=28639

tylko musisz sobie tam konto założyć aby ten temat poczytać. Wpiszesz sobie tylko w ten program odpowiedni kod produktu dla n95- 8GB, musisz sie dowiedzieć jaki jest dla niebrandowanego softu i wcisnąć przycisk Write i tylko tyle a potem normalnie aktualizujesz oprogramowanie przez Nokia PC suite czy nokia Ovi

Post:29 mar 2011, 06:36
autor: Prokers
Hmm... zmieniłbym ten soft ale czytałem, że można utracić gwarancje po takim zabiegu. Są jeszcze jakieś inne sposoby by rozwiązać mój problem ? :wink: