Strona 1 z 1

Kończy Ci się umowa na internet ?

Post:05 mar 2011, 12:29
autor: prestig
Kończy mi się umowa na internet za 2 miesiące w TP.
Od grudnia wydzwaniają do mnie w celu przedłużenia umowy, Netia, ale częściej TP. Zostało mi jeszcze miesiąc na podjęcie decyzji, a konsulatcji wydzwaniają 5 razy w tygodniu. Denerwuję mnie to strasznie. Setki razy mówiłem że mnie to nie interesuje i żeby do mnie nie dzwonili. Składałem skargi telefoniczne, które po miesiacu okazywały sie nie ważne bo trzeba je zgłosić przez neta lub pisemnie. Czy wy także macie ten sam problem. Poradziliście sobie jakoś z nimi ?

Post:05 mar 2011, 13:14
autor: Maniek99
Ja zgłosiłem skargę przez panel abonenta, że nie życzę sobie nękania takimi ofertami. Dodatkowo podałem datę i godzinę ostatniej takiej rozmowy.
Odpisali listownie, że mimo iż nie mają mojej zgody, to swoje usługi mogą promować w ten sposób.
Jednak mimo to, wspaniałomyślnie wykreślą mnie z listy.

W efekcie od kilu miesięcy nie dzwonią już z TP.
Naganiacze z innych firm jeszcze czasem się zdarzają.

Post:05 mar 2011, 17:32
autor: Vieslav
Po raz kolejny moja złota rada: czytaj co podpisujesz! Na umowie zaznaczasz krzyżyk "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych.....". Możesz sobie składać skarg ile chcesz, zaznaczyłeś to teraz odbieraj telefony z promocjami. Często są też pola które odnoszą się do firm "partnerskich". Być może kiedyś gdzieś zaznaczyłeś takie pole, a firmą "partnerską" jest netia, bądź ktoś kiedyś powiedział konsultantowi kiedy kończy się umowa. Ja odbieram raz na pół roku, może rzadziej telefon z TP z propozycją powrotu. Nigdy nie zaznaczam takiej zgody i mam spokój.

Post:05 mar 2011, 17:53
autor: Maniek99
W moim przypadku TP próbuje zasłaniać się art.23 pkt.4.1 Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.
Według niego administrator danych, wcale nie potrzebuje zgody klienta dla celów marketingu bezpośredniego.

Sam też miałem skreślone (nie zaznaczone) punkty umowy dotyczące zgody na przetwarzania danych do celów marketingowych, ale to nic nie dało. I tak jak pisałem, skarga przez panel WWW pomogła.

Post:05 mar 2011, 19:29
autor: prestig
Także jestem uczulony i nigdy nie wyrażam zgody na przetwarzanie moich danych. Ale i tak dzwonią. Oni nie wiedzą kto jest właścicielem internetu, nie znają adresu. Ich dane to numer telefonu i data kiedy kończy mi się umowa.