Strona 1 z 1
[Neostrada] Przyspieszenie umowy i nowy internet
Post:28 gru 2010, 13:40
autor: democale
Witam.
Mam do was pytanie
Wykupiłem w neostradzie internet o szybkości 20Mbit i zanim internet wejdzie w życie muszę czekać do 1 lutego aż mi się umowa zakończy, wtedy automatycznie internet się przyspieszy. I tutaj pytanie, czy jest jakiś sposób aby internet przyspieszyć przed zakończeniem umowy ?.
Post:29 gru 2010, 13:23
autor: emarcin
Mam podpisany aneks na 20mb póki co mam 2mb do połowy marca obowiązuje mnie stara umowa synchronizacje na 20mb już mam od tygodnia wczoraj zadzwoniłem na infolinie Neostrady 80150505 aby zapytać się czy mogę spodziewać się trochę wcześniej zmiany prędkości gość mi powiedział, że do 10 dni przypiszą na mój login nową prędkość nie wiem na ile jest to wiarygodne w każdym razie tak mi powiedział.
Post:29 gru 2010, 15:02
autor: zoltan666
emarcin myślę, że możesz oczekiwać prezentu noworocznego i prędkość wzrosnie Ci od 1 stycznia i tego ci życzę. Z własnego doświadczenia wiem, że synchro podnoszą w miarę szybko po podpisaniu aneksu, bo to robia chyba akurat na danej centrali. Natomiast prędkość na loginie podnosza juz chyba zdalnie i przeważnie robia to z początkiem miesiąca kalendarzowego, jeśli do nowej umowy pozostało jeszcze ponad miesiąc czasu. Myślę tez, że zawaliłeś troche sprawę, bo przecież aneks do umowy mogłeś podpisać już od połowy października i dziś juz bys miał wieksza predkość i płacił po aktualnych cenach.
Post:29 gru 2010, 15:52
autor: emarcin
zoltan666 pisze:Myślę tez, że zawaliłeś troche sprawę, bo przecież aneks do umowy mogłeś podpisać już od połowy października i dziś juz bys miał wieksza predkość i płacił po aktualnych cenach.
A widzisz i tu muszę powiedzieć, że nic nie zawaliłem! 18 października składałem telefonicznie migrację na wyższą neo w nowej promocji miałem oczekiwać na kuriera z umową do 7 dni i co się okazało po dwóch tygodniach gdy do nich zadzwoniłem aby się dowiedzieć dlaczego kuriera z umową nie było? Że żadnej umowy aneksowej nie składałem! Wiem wiem mój błąd, że nie wziąłem podczas tamtej rozmowy żadnego numeru zgłoszenia czy coś w podobie mój błąd

A gość mnie "przesłuchiwał" dość konkretnie numery pesel, dowodu itp. Od początku listopada walczyłem z nimi aby mi przysłali ta umowę i w pewnym momencie się okazało, że zostało mi 150 dni do końca umowy i mogę podpisać aneks ale on właśnie wejdzie dopiero z końcem aktualnej umowy bo tak mają w jakimś regulaminie napisane

Wyobrażasz sobie jaki byłem zły? Dodam, że zgłaszałem migracje telefonicznie bo w 4 salonach TP czy też Orange w których byłem nie mieli tego w systemie abym mógł u nich podpisać ten aneks! I w ten oto właśnie sposób zostałem wyślizgany!
Nie mogę zrozumieć jeszcze jednego dlaczego tym co mają ponad 150 dni do końca umowy mogą po podpisaniu aneksu włączyć prędkości zgonie z aneksem, a tym co mniej niż te 150 dni już nie? Przecież ja wywiąże się z umowy mogliby podłączyć tą prędkość z aneksu, a płaciłbym do końca starej umowy starą cenę prawda?
Post:29 gru 2010, 16:57
autor: zoltan666
A nie dało sie wtedy przedłuzyc Neostrady poprzez strone TP? Wtedy miałbys potwierdzenie. Teraz to juz pewnie i tak po fakcie, ale ciekawi mnie na jakiej podstawie mówili ci o tych 150 dniach skoro tutaj
http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/int ... trzymanie/ jest wyraźnie mowa o 90 dniach.
Post:29 gru 2010, 16:58
autor: emarcin
Przez stronę nie było możliwości podpisania aneksu na tą promocję albo przez 80150505 albo w salonie
Post:29 gru 2010, 17:05
autor: Spioszek
Miałem podobną sytuacje jak eMarcin, składałem w październiku aneks na szybszą neostrade, telefonicznie, i czekałem na kuriera, minoł tydzień nie było kuriera to zadzwoniłem do TP spytać oco kaman, wyszło że wogule w systemie nie ma tamtego zamówienia, odrazu złożyłem nowe i Pani sama mi podałą nr zamówienia, kurier był za 2-3 dni synchro podnieśli mi bardzo szybko zaraz po rozmowie, a prędkość miała być 1 listopada a i tak była kilka dni wcześniej

Post:29 gru 2010, 17:07
autor: zoltan666
No cóż, ja na 2 lata przeniosłem się z TP do Netii, więc nie wiem jak to tam dokładnie było. Może niby dawali mozliwość wcześniejszego przejścia na nowe warunki, ale jakby sie udało klienta zatrzymac na starych warunkach do konca aktualnej umowy to..., jakaś dodatkowa premia czy coś. No bo niby skąd te nagłe problemy z podpisaniem aneksu w salonach?
Post:29 gru 2010, 17:23
autor: emarcin
Mój przypadek jak też @darkangel są identyczne więc coś jest/było na rzeczy! Niestety ja na tym wszystkim jestem stratny

gdyby jeszcze przypisali do loginu nową prędkość bym im wszystko wybaczył

W zasadzie to mógłbym to reklamować bo przecież te rozmowy chyba się nagrywają ale co mi to da? Nie mam zgłoszenia nie pamiętam z kim rozmawiałem (na pewno to był on) jedyne co pamiętam to data mniej więcej godzinę połączenia i z jakiego numeru ja do nich dzwoniłem. Ale zawsze mogą znowu powiedzieć, że takiej rozmowy ich system nie zapisał albo coś innego i pozamiatane

Post:30 gru 2010, 11:48
autor: ivey
@democle, raczej musisz czekać aż skończy się obecna umowa, jedynie udało Ci się podpisać wcześniej umowę na nowych warunkach. Z jakiś promocji konkretnych korzystałeś czy chciałeś mieć to z głowy zwyczajnie?
Post:02 sty 2011, 21:01
autor: democale
Internet przyszedł wcześniej, dokładnie dzisiaj ale jest znowu problem.. Mój ojciec ma router ja mam modem, u niego na routerze jest 20Mb/s na teście a u mnie na modemie na teście jest 8-9mb/s :/ Jaka to może być przyczyna? Mój modem to Sagem Wifi 11g i jeżeli mam coś zmienić w ustawieniach to piszcie..
Pozdrawiam.
Post:02 sty 2011, 21:08
autor: zoltan666
Moze coś w DSL na ADSL2+?
Post:02 sty 2011, 21:12
autor: democale
A możesz tak troszke jaśniej ? Jestem zielony w tych sprawach i mój ojciec też.
Post:02 sty 2011, 21:27
autor: zoltan666
Napisałeś modem, a teraz spojrzałem, ze ten twój Sagem Wifi 11g to nie modem a karta sieciowa USB. Rozumiem, ze router jest podłaczony tez do innego kompa? A czy w czasie tego testu na twoim kompie łącze nie było obciążone przez drugi komputer? Moze na routerze jest jakieś ograniczenie na wi-fi?
Post:02 sty 2011, 22:55
autor: Spioszek
democale pisze: Mój ojciec ma router ja mam modem, u niego na routerze jest 20Mb/s na teście a u mnie na modemie na teście jest 8-9mb/s :/ Jaka to może być przyczyna?
Jeśli masz 8-9Mbitów po WIFI to właśnie w tym może być problem, przez to że ciężko po WIFI w trybieG osiągnąć 20Mbitów, musi być bardzo dobry sygnał, i dobre karty i sprzęt, niby G ma prędkość ponad 50Mbitów ale to w warunkach laboratoryjynch chyba jest tylko do osiągnięcia, jeśli po kablu jest dorbze a tylko po WIFI jest słabsza prędkość, to jedyne co możesz zrobićto poprawic sygnał lub ewentualnie zmiana routera i urządzeń na WIFI z trybem
N