Strona 1 z 1

Oszukany przez konsultanta Play - internet.

Post:15 gru 2010, 23:42
autor: strazak1
Złożyłem reklamacje bezskuteczną choć operator przyznał się do błędu konsultanta, przedstawiona przez konsultanta oferta była zwykłą omyłką a w nowej umowie nie ma informacji o drugiej aktywacji internetu.Po aktywacji drugiego modemu dowiedziałem się 03.12.2010r. i od tego momentu uzyskałem informację o aktywnych dwóch modemach w związku z tym odstąpienie od umowy było już nie możliwe. Pomóżcie co dalej robić?

Post:16 gru 2010, 00:24
autor: ciuchcia
Troche malo informacji. Skoro dowiedziales sie 3-12-2010 dlaczego zadajesz pytanie dopiero teraz. W umowie wszytko jest napisane- chociazby informacja o tym jakiego numeru dotyczy aktywacja - jest podany nowy numer telefonu. Jest tez np. oplata aktywacyjna wskazujaca na nowa AKTYWACJE. W przypadku przedluzenia natomiast jest aneks. Do tego jesli umowa nie byla zawarta w salonie (tylko kurierem) masz 10 dni na jej rozwiazanie. Dlaczego wogole chciales podpisywac umowe ? konczy Ci sie na internet ? myslales ze to przedluzenie ? jesli tak kontynuuj nowa umowe, a rozwiaz stara - bedziesz miesiac w plecy (obowiazuje miesieczny okres wypowiedzenia), ale przynajmniej nie bedizesz mial 2 uslug. A wystarczylo przeczytac co podpisujesz ;)

Oszukany przez konsultanta Play - internet.

Post:16 gru 2010, 06:43
autor: strazak1
Kolego masz rację ale podpisując nową umowę byłem przekonany że oferta 10G jest nowa dla stałych klientów tak przedstawił to konsultant. Operator przyznał się do nieprawidłowości co do przekazu oferty czyli wszystko jest ok.
W związku z przeprowadzoną rozmową w dniu 17.11.2010r. w godzinach wieczornych z nr.tel. z konsulentem Play otrzymałem ofertę nowego dostępu do internetu. Po podpisaniu umowy jako stały klient otrzymał bym Play Online 10GB . Była to dość długa rozmowa w której konsultant przedstawiając ofertę nie nadmienił ani razu że jest to drugi dostęp do internetu i że będę płacił dwa abonamenty. Zrozumiałem że będę miał nową jedną usługę za którą zapłacę jeden abonament. Po odebraniu od kuriera przesyłki zostałem poinformowany przez konsultanta że internet będę miał aktywny w poniedziałek 22.11.2010r.W ciągu tygodnia odbywałem ponownie rozmowy z konsultantami, informowali mnie o problemach z aktywacją. Jednak jedna z ostatnich rozmów uspokoiła mą niecierpliwość gdyż konsultant zobowiązał się poinformować tel. o aktywacji internetu. Do 03.12.2010r.nikt do mnie nie zadzwonił. 03.12.2010 przeprowadziłem kolejną rozmowę z konsultantem gdzie ze zdziwieniem dowiedziałem się że od dnia 29.11.2010r.mam dwie usługi internetowe 5GB i 10GB.W związku z tym proszę o odsłuchanie wszystkich mych odbytych rozmów z nr tel. i ustosunkowanie się do nich. Nadmieniam że chcę korzystać z Państwa firmy usług. Jednocześnie proszę o odstąpienie od usługi dostępu do internetu 5GB.W mych odczuciach zostałem wprowadzony w błąd.
A to odpowiedż
Szanowny Panie,



dziękuję za zgłoszenie reklamacyjne dotyczące umowy, które otrzymałam 3 grudnia 2010 roku poprzez e-maila.



Jest mi niezmiernie przykro z powodu sytuacji w jakiej się Pan znalazł oraz za omyłkę konsultanta. Zapewniam, ze nie było to działanie celowe i miało charakter jednorazowy.



Od 29 listopada 2010 roku aktywna jest usługa na numerze. Niestety własnoręcznie podpisał Pan umowę, na której znajduję się numer usługi, której ona dotyczy.



Proponuję rozwiązać umowę na numerze po przejściu jej na czas nieokreślony.



Ponadto przysługiwała Panu możliwość rezygnacji z zakupionej aktywacji w ciągu 10 dni bez ponoszenia kosztów finansowych. Niestety Pan z niej nie skorzystał. Przesyłkę należało odesłać w ciągu 10 dni na adres:




Z przykrością stwierdzam, że Pana reklamacja dotycząca podpisanej umowy została uznana za niezasadną.
W którym momencie miałem zrezygnować z umowy zgodnie z przysługującym prawem, jeśli przedstawiona przez konsultanta oferta była zwykłą omyłką a w nowej umowie nie ma informacji o drugiej aktywacji internetu.Po aktywacji drugiego modemu dowiedziałem się 03.12.2010r. i od tego momentu uzyskałem informację o aktywnych dwóch modemach w związku z tym odstąpienie od umowy było już nie możliwe.

Post:16 gru 2010, 14:59
autor: Fafral
Do kiedy masz umowę na internet play online 5 GB?

Post:16 gru 2010, 17:58
autor: strazak1
do maja 2011

Post:16 gru 2010, 20:15
autor: ciuchcia
W tej sytuacji nic sie nie da zrobic. Mozna szukac osoby, ktora wezmie od Ciebie jeden z internetow i dokonac cesji. Uzyles wielu slow, ktore juz same w sobie oznaczaja, ze dostajesz nowa aktywacje:
strazak1 pisze:jest nowa dla stałych klientów
strazak1 pisze:będę miał aktywny w poniedziałek 22.11.2010r
wskazuje to ze masz NOWA aktywacje, ktora bedzie aktywowana tego dnia. Do tego na umowie wszystko jest napisane. A Play zawsze pisze takie pismo - to jest szablon - przepraszaja bo tak wypada, a pewnie nawet nie odsluchali rozmow. Zreszta nie ma takiej potrzeby - maja Twoj podpis.

EDIT

jeszcze jeden pomysl - kiedy podpisales umowe a kiedy nastapila aktywacja ? jesli minelo ponad 10 dni pomiedzy podpisaniem umowy a aktywacja uslugi jest to niewywiazanie sie Play z warunkow umowy (w regulaminie jest okreslony czas aktywacji), ale to dlugie reklamacje Cie czekaja ;/ Do tego zeby dostac korekte musialbys nie korzystac z tego netu ;/

play

Post:01 lut 2011, 19:54
autor: strazak1
Witam!
Przeprowadziłem mediację z pomocą UKE,sprawa wygrana stara umowa rozwiązana bez dodatkowych kosztów.
Pozdrawiam.