Strona 1 z 1

usuwanie simlocka z modemu w salonie (blueconnect)

Post:23 lis 2010, 20:48
autor: ibum
Witam,
mam internet Ery, umowa kończy się w grudniu i chciałabym zacząć korzystać z usług Play. Zainteresowała mnie oferta dla klientów, którzy mają już modem. Napisałam do Ery z pytaniem, czy usuwają simlocki w swoich salonach, odpisano mi, że po zakończeniu okresu rozliczeniowego robią to nieodpłatnie. Moje pytanie jest takie: czy ktoś orientuje się ile to trwa w praktyce, w mailu mam: Abonent zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji po otrzymaniu kodu od producenta terminala.

z góry dziękuję za odp.

Post:23 lis 2010, 22:02
autor: kerim36
jelsi to modem huawei to szybciej bedzie samemu zdjac simlocka generujac kod w ogolnodostepnym kalkulatorze

Post:23 lis 2010, 22:45
autor: Sig
kerim36 pisze:jelsi to modem huawei to szybciej bedzie samemu zdjac simlocka generujac kod w ogolnodostepnym kalkulatorze
Czy takie samodzielne zdjęcie nie wpłynie na (o ile jeszcze obowiązuje) utratę gwarancji?

Post:24 lis 2010, 00:24
autor: ibum
o ile wiem z modemem huawei e160 nie jest to takie proste.

edit.
doczytałam coś niecoś i wygenerowałam kod, spróbuję po zakończeniu umowy.
nie mam pojęcia czemu trafiałam przedtem na informacje, że w tym modelu jest z tym problem.
dziękuję za pomoc!

Post:24 lis 2010, 10:08
autor: kerim36
Sig pisze:Czy takie samodzielne zdjęcie nie wpłynie na (o ile jeszcze obowiązuje) utratę gwarancji?
skoro konczy sie umowa tzn ze dobiega okres 2lat wiec i tak gwarancja juz sie konczy