Strona 1 z 1

DSL w pakiecie

Post:05 lis 2010, 15:21
autor: cudny
Co bardziej będzie się opłacało?

DSL w pakiecie czy DSL oddzielnie

Chodzi o internet dla firmy, który będzie miał symetryczne łącze. Stąd Neostrada odpada.

Post:05 lis 2010, 15:31
autor: Maniek99
A w którym miejscu DSL w tych promocjach jest symetryczny?

Post:05 lis 2010, 20:58
autor: Vieslav
Nie jest, ale możesz sobie dokupić upload, czego w neo nie ma.

Post:05 lis 2010, 21:13
autor: Maniek99
Ale to i tak nie będzie symetryk.
Chyba żeby zaniżyć download.

Post:08 lis 2010, 12:50
autor: cudny
Na stronie TP napisane jest, że dostęp do internetu jest symetryczny (taka sama prędkość wysyłania i pobierania albo lub asymetryczny do wyboru. Więc jak to dokładnie będzie. To chyba zależy od wyboru.

Post:08 lis 2010, 12:54
autor: Maniek99
Jak zamówisz 1/1Mb to będzie symetryczny.
Max upload to chyba 1,5Mb.

W AnnexM UP teoretycznie jest do 3,5Mb, ale ile z tego TP może dać, to już nie wiem.
Jeszcze niby jest SHDSL, ale cena idzie już x2.

Post:08 lis 2010, 13:52
autor: Fafral
Ja odradzałbym zabawę w DSL z TP.SA. Wielu klientów nie widzi różnicy między Neostradą, ale płacić trzeba dużo więcej.

Post:09 lis 2010, 12:10
autor: cudny
@Fafral ale masz jakieś dane na ten temat? Nie obraź się ale właśnie czytałem dużo, że DSL jest lepszy od Neostrady i teraz chciałbym to zweryfikować. Wydaje mi się, że przez promocję które się pojawiły właśnie na DSL (sprinter, pakiet biznes) staje się to coraz bardziej atrakcyjna usługa.

Post:10 lis 2010, 10:06
autor: Fafral
Pracując w Netii i rozmawiałem z klientami TP.SA, którzy mieli DSL i byli niezadowoleni. Dlaczego?
-strasznie dużo płacili, a różnicy między Neostradą nie było widać.
A skoro różnicy nie widać to po co przepłacać ?

Post:10 lis 2010, 11:16
autor: Vieslav
Bo może odnosili się do działąjąej neostrady w miejscu, gdzie nie ma przeciążeń na centrali. DSL ma wyższy priorytet i jeśli występują przeciążenia i neostrada wyciska mniej niż połowę prędkości to DSL działa stabilnie. Awarie usuwają w 24h.

Post:10 lis 2010, 12:40
autor: cudny
Farfal, Viesłav ma trochę racji, po za tym wydaje mi się, że rozmowa z kilkoma niezadowolonymi klientami nie jest do końca wiarygodną próbą, chyba że takich klientów miałeś mnóstwo ale nie wydaje mi się..

No i coś w tym jest, że biorąc DSL jest ten helpdesk i trochę szybciej naprawiają wszystko.

Post:11 lis 2010, 12:00
autor: abramek92
DSL - priorytet naprawy + 3/4 rzeczy leci po innym szkielecie.

Post:11 lis 2010, 14:01
autor: poziom
A co, neostrada aż tak często się psuje w warszawce?

Moim zdaniem nie warto płacić więcej, no chyba, że myślisz dsl = biznes, elyta, dla firm.

Niektórzy może tak myślą, do firmy to musi być dsl bo on jest dla biznesu, a później i tak nie widać różnicy a płacić słono trzeba :)

Post:15 lis 2010, 10:45
autor: cudny
abramek92 pisze:DSL - priorytet naprawy + 3/4 rzeczy leci po innym szkielecie.
No i jak porównuję DSL w pakietach firmowych z neostradą to właśnie to mnie przekonuje. Neostrada co prawda ma swoją infolinie techniczną która jest czynna 24h na dobę i może to steresotyp ale wydaja mi się że firmom szybciej się naprawia i obsługuje