Strona 1 z 1

e-faktury TP - status płatność uregulowany ale nierozliczony

Post:19 paź 2010, 12:39
autor: Oiir
Witam,

od niedawna płacę rachunki poprzez e-faktury. Bardzo wygodna rzecz ale chyba pojawił się problem.

Wszystkie moje płatności są księgowane (tp.pl >> Płatności i rozliczenia >> wpłaty do TP - oraz dostaję maila)
Wszystkie wpłaty mają status "uregulowana" natomiast w kolumnie "numer dokumentu" jedna płatność zamiast numeru faktury ma status "nierozliczone".

Wszystko zrobiłem poprawnie więc się tym nie przejmowałem, ale teraz wydaje mi się, że kolejne faktury dostaję ileś tam groszy wyższe tak jakbym nie zapłacił tej nierozliczonej faktury.

Także powinienem teraz coś z tym zrobić?

Post:19 paź 2010, 12:57
autor: maniek
Zadzwoń na BL i wyjaśnij :wink:

Post:19 paź 2010, 15:02
autor: Marens
Oiir pisze:Także powinienem teraz coś z tym zrobić?
Zobacz jakie masz saldo, powinno być zerowe:
obsługa online / płatności i rozliczenia / saldo bieżące
Dodatnie znaczy niedopłatę, ujemne znaczy nadpłatę.

Post:22 paź 2010, 11:33
autor: wojtek115
a czy z opcji e-faktury mogą skorzystać wszyscy klienci Tepsy,
zarówno ci którzy korzystają z Neostrada, TV czy też nie dawno podłączyli sobie internet dla firm DSL'a?
Czy są może jakieś wyjątki w tej kwestii.

Post:22 paź 2010, 14:12
autor: Marens
Wszyscy mogą korzystać z e-faktury, faktura jest podpisana cyfrowo.

Post:23 lis 2010, 14:47
autor: zoltan666
No i właśnie zacząłem korzystać z e-faktury i ... Dnia 16.11 zapłaciłem poprzez płatność elektroniczna tp fakturę, która ma termin płatności - 19.11. Otrzymałem e-mail od [email protected] (to chyba serwis obsługujacy te płatności). że transakcja została zrealizowana poprawnie i że zaksiegowano wpłate dnia 16.11. Dzis jest 23.11, czyli minął już tydzień od dokonania wpłaty, a na stronie TP wpłaty wciąż nie widać i cały czas mam niedopłate.

Post:04 gru 2010, 13:21
autor: kowcio
Nie martw się. Oni taki burdel mają ;) Ja płacę normalnie- robię przelew jak fakturę na maila otrzymam. Na ich stronę w ogóle się nie loguję już, bo tam zawsze mam -28,06 PLN.
Ale rachunki opłacone są i na następnym mam saldo poprawne.

Post:23 gru 2010, 13:10
autor: Komunikacja 2.0
Dołączę się do waszego wątku choć mój wpis nie jest bezpośrednio związany z problem. Mimo wszystko jest jednak związany pośrednio.
Fundacja Komunikacja 2.0 prowadzi akcję "Dość Papierowych Rachunków. Chcę płacić bezpiecznie". Akcja ma na celu zwrócenie uwagi operatorów takich jak m.in. TP, że istnieje system płatności nazywany EBPP. System pokrótce charakteryzuje się tym, że wszystkie rachunki, faktury wystawiane przez operatorów trafiają do Twojego banku. Po zalogowaniu się na e-koncie możemy za pomocą "jednego kliknięcia" obejrzeć obraz faktury oraz zaakceptować płatność lub nie.
System jest o wiele bardziej bezpieczny niż e-faktury, które przechodzą przez kilka serwerów.
Chciałbym prosić Was o poparcie akcji na www.doscpapierowych.pl lub na facebook.com/doscpapierowychrachunkow Oczywiście na obu stronach możecie dowiedzieć się więcej o akcji.

Pozdrawiam!

Post:25 gru 2010, 13:10
autor: Oiir
@Komunikacja 2.0 - oj byłoby pięknie...

Bardziej od elektornicznej płatności TP podoba mi się rozwiązanie "Płacę z Allegro"

Ale najpierw trzeba ludzi edukować by nie chodzili z rachunkami płacić na pocztę. Bo to jest PRL po prostu ;) jedno okienko i kolejka na dwie godziny ;)

Także najpierw trzeba rozreklamować, że płacenie przez internet jest: a - możliwe, b - bezpieczne, c - oszczędza czas i pieniądze.

Post:25 gru 2010, 22:12
autor: poziom
Rzecznik tp już ponad rok temu obiecywał wprowadzenie bilixa i na obiecankach stanęło.
To samo netia. Dziwne jest podejście operatorów, nka ma bilixa od wakacji 2008, aktywacja tej usługi to była bajka, wniosek przez stronę www banku, podanie numeru na infolinii operatora i koniec.

System funkcjonuje prawie 3 lata a liczbę firm można policzyć na palcach jednej ręki :l
http://www.kir.com.pl/main.php?p=usluga_bilix_ebpp

Fajnie że jest taka akcja, tylko czy cokolwiek ona zmieni?