Strona 1 z 1

Telefon w dialogu na liniach TP

Post:04 paź 2010, 22:42
autor: INTRO
Witam. Zastanawiam się nad zmianą operatora z Tp na Dialog. Oczywiście dialog nie posiada u mnie swoich linii , więc musi korzystać z linii Tp, w związku z tym mam kilka pytań. Jak podpiszę umowę z dialogiem, to czy będę dostawał dwa rachunki z Dialogu(abonament) i z Tp (za linię), czy tylko jeden z Dialogu będę dostawał? Czy w przypadku jakiejś awarii zgłaszam usterkę do Tpsy czy do Dialogu?, kto wtedy wykonuje naprawy na liniach, Tp czy Dialog?

Re: Telefon w dialogu na liniach TP

Post:04 paź 2010, 23:08
autor: Sig
Powiem Ci jak jest w Netii, w Dialogu na pewno tak samo. Rachunek za telefon płacisz w Dialogu. W Twoim abonamencie telefonicznym jest wliczona opłata za utrzymanie linii, więc płacąc fakturę za abonament, od razu ją opłacasz. Nie ma żadnych dodatkowych opłat niż ta, na jaką podpisałeś umowę (abonament) i nie rozliczasz się w żaden sposób z TP. Jesteś klientem Dialogu i to Ciebie interesuje. Co do zgłaszania awarii, także je zgłaszasz swojemu operatorowi - w tym przypadku Dialog i oni ciągną sprawę dalej. Przynajmniej ja jak miałem jakiś problem to uderzałem do Netii. Zresztą, nawet sama TP zleca naprawy zewnętrznym firmom i np. u mnie (BSA i WLR Netii) z centrali w moim mieście oddzwaniał technik bodajże Sprinta.

Podsumowując - kontaktujesz się z tym komu płacisz za usługę, poza abonamentem telefonicznym nie ma żadnej opłaty za linię.

Post:06 paź 2010, 10:45
autor: Vieslav
Płacisz tylko i wyłącznie Dialogowi. Usterki zgłaszasz również do Dialogu, co się dalej z tym dzieje to nie wiem. Przyjeżdża technik z firmy obsługującej TP, więc pewnie Dialog wysyła do TP informacje o usterce.