Rezygnacja z Neostrady i problemy?
Post:30 wrz 2010, 12:37
Witam, złożyłem pismo rezygnacji z Neostrady w sierpniu (na ostatni dzwonek bo 31-ego)
Wcześniej jednak zamówiłem aneks z czego się rozmyśliłem. Kurier został odesłany bez podpisywania aneksu. (Mimo, że dałem znać przy składaniu pisma, że to była pomysła a wcześniej jeszcze dzwoniłem. Cóż, wydali tylko na kuriera)
Teraz mój stan zamówień na stronie tp.pl wygląda tak:
Założyć PINu też nie mogę bo nie da się zadzwonić do konsultanta bez PINu
. Poprosiłem babkę z działu sprzedaży by dała znać konsultantowi by to on do mnie zadzwonił jednak była zbyt oburzona gdy powiedziałem, że zamiast PINu mogę podać odpowiedź na te 3 pytania jak stoi w regulaminie (bo dzwoniłem z tego numeru o który chciałem pytać). Jednak usłyszałem coś w stylu "Nie będzie mnie pan pouczać" i rozmowa generalnie się zakończyła.
No ale nie zależy mi już na PINie. W końcu rezygnuję z całego tego TP
Także pytanie do Was co znaczy ten status zamówienia? No bo może chodzi tylko o aneks a rezygnację niepotrzebnie tylko na stronie podciągnęli pod to?
Chodzi mi o to czy błąd jest jest tylko w zapisie na tp.pl czy może mają jakieś inne problemy?
Wcześniej jednak zamówiłem aneks z czego się rozmyśliłem. Kurier został odesłany bez podpisywania aneksu. (Mimo, że dałem znać przy składaniu pisma, że to była pomysła a wcześniej jeszcze dzwoniłem. Cóż, wydali tylko na kuriera)
Teraz mój stan zamówień na stronie tp.pl wygląda tak:
Kod: Zaznacz cały
No więc zadzwoniłem. Z początku nie było problemu (jak zwykle gdy to oni czegoś chcieli ode mnie) ale gdy wspomniałem, że chodzi o rezygnację nagle zaczęły się problemy. Poprosili o PIN, niestety od dawna loguję się poprzez login/hasło więc pinu nie pamiętam a umowy nie mogę kurcze znaleźć teraz. ------------------------------------------------------------------------
Zamówienie - Opcja 6144kbps | wstrzymane - zadzwoń 19393
Zamówienie - e-bezpieczeństwo plus |
Rezygnacja - Opcja 1024kbps |
------------------------------------------------------------------------
Założyć PINu też nie mogę bo nie da się zadzwonić do konsultanta bez PINu

No ale nie zależy mi już na PINie. W końcu rezygnuję z całego tego TP

Także pytanie do Was co znaczy ten status zamówienia? No bo może chodzi tylko o aneks a rezygnację niepotrzebnie tylko na stronie podciągnęli pod to?
Chodzi mi o to czy błąd jest jest tylko w zapisie na tp.pl czy może mają jakieś inne problemy?