maniek pisze:
Wystarczy zgłosić problem na linii technicznej danego operatora.
Zgłosiłem dwukrotnie problem techniczny (13.09 i 15.09).
Mają obowiązek zamknąć zgłoszenie w 48godz.
Byli dwukrotnie technicy, przekonfigurowali port na Neostradę i działało 18-19Mbit/s.
Parametry przyzwoite jak na 20Mbit/s (nie są książkowe, ale w praktyce takie są). Stwierdzili, że problem po stronie Orange, albo zapchana sieć szkieletowa (Nikt panu o tym nie powie), albo źle wykreowana ścieżka.
Chciałem na chama 17.09 zrobić kolejne zgłoszenie techniczne, akurat trafiłem na konkretną konsultantkę. Przekonała mnie, że nie ma sensu zgłaszać tego kolejny raz. Lepiej przejść na drogę reklamacyjną i prosić o naprawienie usterki, albo obniżenie prędkości. Prosiła o dodanie screenów z pomiarów prędkości, opisu sprzętu na którym prowadziłem pomiary i dokładne opisanie problemu.
Powiedzmy sobie szczerze, dla mnie granica normy to 13Mbit<...
Najrozsądniejszą opcją byłoby zmniejszenie do 10Mbit/s.
Mam nadzieję, że na to pójdą gdyż to tylko 8zł różnicy.
Akurat mi zależy na uploadzie 1Mbit/s, który faktycznie jest osiągalny.
Marens pisze:
Przecież orange ma te same punkty dostępowe co tp więc czy neo czy freedom nie powinno być różnicy.
Chyba jest inny priorytet.
Też wyszedłem z założenia, że to Neostrada pod inną nazwą. (usługa ponad Netią, Dialogiem etc)
Mam jeszcze problem z wzięciem Orange Free 9zł - 2GB.
Jest jakiś problem bazy danych, z którym nie są sobie w stanie poradzić.
Minął w PT 7dniowy termin na wzięcie Orange Free za 9zł.
Ogólnie mam doby obraz BOK Orange jeśli chodzi o rozwiązywanie problemów.
Mam nadzieję, że nie zmienię zdania.