Strona 1 z 1

Ile kosztuje zawieszenie linii telefonicznen w TP?

Post:04 wrz 2010, 10:43
autor: simian raticus
Chcę zawiesić linię telefoniczną (na jak najdłuższy okres czasu). Jaki jest tego koszt i czy mogę to zrobić telefonicznie? Nie mam u siebie biura obsługi TP w mojej miejscowości niestety. Telefon stacjonarny jest mi wyłącznie potrzebny do korzystania z Internetu u innego dostawcy. Abonamentu w TP i tego dostawcy nie chcę zmieniać na rzecz innego operatora alternatywnego. Telefonu nie używam do rozmów (ani rozmowy wychodzące czy przychodzące), więc po co mam płacić więcej skoro z niego nie korzystam, bo komórkowy abonament pre-paid mi taniej wychodzi. Czy mogę tę linię zawiesić np. na 50 lat jeśli mi taka opcja odpowiada? Żaden inny czas mi nie pasuje tylko to magiczne "50 lat". :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006

Post:04 wrz 2010, 10:48
autor: Maniek99
Na 19393 wszystkiego się dowiesz i tam też można złożyć zlecenie.

Post:04 wrz 2010, 10:52
autor: simian raticus
Tak patrzę, że to Blue Line 9393 nie działa właśnie :(

Post:04 wrz 2010, 11:00
autor: Maniek99
I prawidłowo. Czytaj wyżej.

Post:04 wrz 2010, 11:41
autor: Marens
Zawieszenie kosztuje: 21,35zł/mies
Można zawiesić na okres 12miesięcy.
Płatne z góry, albo w ratach.