Strona 1 z 1
Czy zawieszenie telefonu (TP) przedłuża okres umowy?
Post:05 sie 2010, 15:07
autor: Maniek99
Witam
Zastanawia mnie kwestia taka jak w temacie.
Czyli, czy podpisując umowę terminową (tańsza aktywacja) na telefon w TP, a następnie zawieszając tą usługę, nie przedłużę tym samym okresu trwania umowy?
Chodzi mi o to że prędzej czy później trzeba będzie spłacić te x*50zł abonamentu?
Wiem że np. w Erze tak to właśnie wygląda.
Pozdro
Post:05 sie 2010, 19:28
autor: Marens
Maniek99 pisze:Czyli, czy podpisując umowę terminową (tańsza aktywacja) na telefon w TP, a następnie zawieszając tą usługę, nie przedłużę tym samym okresu trwania umowy?
Nie
Post:06 sie 2010, 12:36
autor: Maniek99
A możesz napisać coś więcej.
Sam ten temat przerabiałeś?
Post:06 sie 2010, 17:59
autor: Patryk_
Oczywiscie, ze przedluza, identycznie jak w kazdej sieci telefonicznej.
Post:06 sie 2010, 20:32
autor: Maniek99
Heh jak na razie wynik 1:1, czyli jestem w punkcie wyjścia
Może ktoś zna temat z autopsji?
Czy żeby zawiesić linię trzeba podpisać jakiś papier, może tam jest coś więcej napisane?
Post:06 sie 2010, 22:37
autor: hans1054
Zadzwoń na BŁĘKITNĄ INFOLINIĘ 19393 tam udziela ci informacji w ciągu 2 minut i będziesz wiedział na 100% czy przedłuża czy nie
Post:07 sie 2010, 10:49
autor: Marens
Maniek99 pisze:Może ktoś zna temat z autopsji?
Znam temat z autopsji, zakładałem linie w Lipcu, następnie zawiesiłem na 12m.
Nikt nie wspominał o przedłużeniu okresu zastrzeżonego. Pytałem się konsultanta, czy będę mógł przenieś telefon do Orange stacjonarny po upływie okresu zawieszenia.
Chyba, że mnie ktoś wprowiadził w błąd.
Post:07 sie 2010, 16:32
autor: Maniek99
@hans1054
W idealnym świecie pewnie tak to wygląda.
Zadzwoniłem, ale...
Później napiszę czego się dowiedziałem, bo czekam jeszcze na odpowiedź mailową.
@Marens
A możesz napisać jak taka zawieszona linia się zachowuje?
Telefon jest całkiem głuchy, czy da się zadzwonić np. na infolinie, czy numery alarmowe?
Pozdro
Post:07 sie 2010, 21:53
autor: maniek
Maniek99 pisze:A możesz napisać jak taka zawieszona linia się zachowuje?
Telefon jest całkiem głuchy, czy da się zadzwonić np. na infolinie, czy numery alarmowe?
Jak zawieszona to zawieszona czyli nieaktywna więc dzwonić nie można. Jak zadzwonisz na nr linii zawieszonej usłyszysz: Abonent czasowo wyłączony.
Post:09 sie 2010, 05:47
autor: Spioszek
A propo zawieszania tel w TP, to czy można zawiesić tel i jednocześnie przenieść ten nr do jakiegoś VOIPa? czy takie coś jest możliwe?.
Chodzi oto że zawieszając linie płaci się około 20zł a nie 50zł, telefon jest mi zbędny gdyby już babci nie będzie, a czytałem że można przenosić nr stacioanrny na niektóre VOIPy, tylko pytanie czy zawieszony nr można:)
Post:09 sie 2010, 10:22
autor: Maniek99
Według infolinii TP nie można przenieść numeru na VoIP, bo to inna pula numerów
W praktyce da się to zrobić, choć nie do wszystkich operatorów VoIP.
Problem w tym że jak zabierzesz numer z linii TP, to już nie masz czego zawieszać, więc do netu trzeba będzie doliczyć jeszcze koszt utrzymania linii coś koło ~30zł.
Drugim minusem przeniesienia numeru jest to, że na dzień dzisiejszy jeżeli numer należał do TP, to nie da go się bezpośrednio przenieść do następnego VoIPa i trzeba najpierw wrócić do TP. Co niestety kosztuje.
Post:11 sie 2010, 16:04
autor: simon.m
sprawdziłem u źródła i na 100% zawieszenie telefonu w promocji przyłączenia nie przedłuża czasu trwania lojanościówki
Post:11 sie 2010, 17:36
autor: Maniek99
Tak, również otrzymałem odpowiedź na maila, że w przypadku aktualnej wersji promocji "Przyłączenie w dobrej cenie", zawieszenie linii nie przedłuża umowy terminowej.
Czyli sprawa wyjaśniona.
Dzięki za odpowiedzi.
Pozdro
Post:11 sie 2010, 18:27
autor: Patryk_
Maniek99 pisze:że w przypadku aktualnej wersji promocji "Przyłączenie w dobrej cenie", zawieszenie linii nie przedłuża umowy terminowej.
Możliwe, że się coś zmieniło, bo w 2007/2008 roku było deczko inaczej.
Ale dziwne to mimo wszystko...