Strona 1 z 1

zerwanie umowy z Netią?

Post:02 sie 2010, 12:47
autor: krzysiozboj
Mam prośbę i pytanie do szanownych forumowiczów (szukajką nie znalazłem podobnego, może słąbo szukałem).
Ok rok temu podpisałem umowę z Netią na 24 m-ce. Niby kilka zł taniej niż w TP SA ale ... miałem już kilkanaście awarii w tym czasie gdzie najdłuzsza to 25 dni. Pytanie czy mogę zerwać umowę z winy fatalnej jakości dostarczanej usługi czy muszę swoje jeszcze odcierpieć a awarie mogę mieć w dowolnej ilości w okresie umowy?
Smutne jest to że człowiek może zatęsknić za jakością usług oferowanych przez TP SA :(

Post:02 sie 2010, 19:57
autor: abcd
Chcesz za wszelką cenę zerwać umowę czy uzyskać działającą usługę? Napisz po mailu do UKE i UOKiK-u z ogólnym wyjaśnieniem sprawy, pewnie jedno z tych dwóch uzyskasz.

Post:02 sie 2010, 23:03
autor: krzysiozboj
Chcę mieć działającą usługę, po kilkunastu awariach (na 12 m-cy dostarczanej usługi), w sumie ok 1 miesiąc niedziałający net i ok 1 miesiąc działający niestabilnie (zrywanie i kłopoty z poł) jakoś im mało już wierzę. Mają też fajne podejście do klienta - czekanie czasem i pół godziny na konsultanta po czym ci za wszelką cenę chcą zwalić winę na odbiorcę bo ... u nich ze sprzętem wszystko w porządku - chętnie nakażą reinstalacje, restarty, sprawdzanie na innych urzadzeniach etc. W TP SA przynajmniej mówili co się stało, kiedy wstanie i przeprosili.
Ale dz za radę, myślę że to dobry krok.