Strona 1 z 1

Zła jakość napowietrznej linii telefonicznej

Post:08 lip 2010, 09:37
autor: sindikat
Cześć. Mieszkam w niewielkiej wsi w okolicach Białegostoku. Jakiś czas temu zauważylem, że na słupie obok mojej posesji pojawiła się kula kabli (wcześniej były w puszce takiej szarej). Pomyślałem, że pewnie wypadły. Kilka dni później natrafiłem na techników z firmy NetBud i powiedziałem im o tych kablach (są już pokryte rdzą). Odparli, że tak ma być! Że się nie znam i tyle. Odpuściłem. Tydzień temu będąc na grzybach dostrzegłem łączenie na linii. Jest niedokładne, niechlujnie wykonane. Zadzwoniłem do w/w firmy z pytaniem czy już tak zostanie? Miły Pan odparł, że o niczym nie wie i musi wysłać monterów. Przyjechali też do mnie i powiedzieli, że wszystko jest OK. Może i jest, ale ja przez ich działanie nie mogę wziąć Neostrady 6 Mb/s, bo Margin spadł, a Attenuation wzrosło. Wygląda, że z nimi nie podyskutuję, ale czy mogę to gdzieś wyżej zgłosić, np. do UKE?

Post:12 lip 2010, 16:59
autor: ciuchcia
Najpierw zglos to do TP, a nie do NetBudu.
Mialem przyjemnosc wspolpracy z dzialem technicznym TP (i posrednio z Netbudem i Atem-em).
Poki oni od Tpsy nie dostana zlecenia palcem nie kiwna. A najlepiej zglos od razu awarie (nawet jak jej nie ma) np szumy na linii, czy inne trzaski ;p