Strona 1 z 1

Brak możliwości przedłużenia umowy przez internet

Post:14 cze 2010, 22:51
autor: krzywyxxx
Próbowałem dziś przedłużyć umowę przez internet za usługę Neostrady. Umowa kończy mi się dopiero 31 Sierpnia 2010 r. W panelu klienta w ostatnim kroku "dane umowy i dostawy" po wpisaniu poprawnych danych i przyciśnięciu przycisku zamawiam nic się dalej nie dzieje. Próbowałem na 3 przeglądarkach i nawet na innym łączu. Macie podobne problemy z przedłużeniem umowy przez internet. Może oni specjalnie to tak zrobili z winy braku środków na prezenty i kuriera ? Jeśli nie będzie działać do 1 lipca będę zmuszony jechać to telepunktu.

Post:15 cze 2010, 11:33
autor: Feniks06
1. Gadżetów jest pod dostatkiem więc o to bym się nie martwił :)
2. Jeśli nie możesz przez neta z powodu jakichś tam błędów, to przecież można zadzwonić na błękitną linię 19393 i tam zgłosić chęć przedłużenia umowy. Ewentualnie wyślij sms na numer 6500 i też przedstawiciel do Ciebie oddzwoni. Tak więc spokojnie, sposobów na dotarcie do TP jest niemało :)

Post:15 cze 2010, 15:12
autor: krzywyxxx
Już przedłużyłem umowę przez numer 801505505. ma się zjawić w ciągu 7 dni roboczych. Działa mam w tym panelu biling ?

Post:15 cze 2010, 15:17
autor: elkanguro
Jak jeszcze miałem TP to działał, z tym, że połączenia można było sprawdzać tylko z okresów przeszłych - nie z bieżącego.

Post:15 cze 2010, 15:55
autor: Marens
Teraz w TP można sprawdzać "na żywo" użycie pakietów.

Obrazek
Obrazek