Strona 1 z 1
Przedłużenie umowy na neostradę
Post:26 maja 2010, 16:38
autor: Tenzen
Witam,
Umowa na 1Mb/s wygasa mi 30.09.2010 r. Czy jeśli już teraz przedłużę na Premium internet 6Mb/s to czy internet przyśpieszy mi już teraz czy dopiero 1.10.2010? Czy w ogóle można przedłużyć umowę 3 miesiące wcześniej?
I czy jest szansa, że jeśli poczekam do końca sierpnia to pojawi się lepsza oferta niż premium internet?
Post:26 maja 2010, 18:20
autor: simon.m
zgodnie z regulaminem: "Promocja jest skierowana do (...)Abonentów usługi neostrada tp, którym w okresie obowiązywania Promocji do zakończenia umowy o świadczenie usługi neostrada tp, zawartej na czas określony, zostało nie więcej niż 90 dni"
co do tego kiedy przyspieszy to najpóżniej w dniu wejścia umowy w życie czyli u Ciebie to będzie 1.10.10. każdy kto gwarantuje że będzie to za tydzień, miesiąc itp kłamie. wyższa prędkość może pojawić się wcześniej ale nie musi.
poczekaj spokojnie do drugiej połowy sierpnia. masz dużo czasu na decyzje.
Post:26 maja 2010, 20:33
autor: Arturos
simon.m pisze:"Promocja jest skierowana do (...)Abonentów usługi neostrada tp, którym w okresie obowiązywania Promocji do zakończenia umowy o świadczenie usługi neostrada tp, zawartej na czas określony, zostało nie więcej niż 90 dni"
Teraz jest to już 110 dni choć regulamin mówi inaczej. Nowa prędkość pojawi się raczej na ok 14 dni przed wejściem w życie aneksu. No chyba że weźmiesz neo+tv 6Mb/s to prędkość wejdzie po podpisaniu umowy
Post:26 maja 2010, 21:03
autor: trus1991
mi prędkość wyższa weszła w życie miesiąc przed planowaną datą.
26.04 podpisana umowa, od początku maja idzie 2Mb/s a ma być od 01.06.
Post:26 maja 2010, 21:50
autor: simon.m
Arturos pisze:
Nowa prędkość pojawi się raczej na ok 14 dni przed wejściem w życie aneksu.
skąd taka informacja? opierasz się na procedurach firmy czy na spekulacjach?
Post:27 maja 2010, 22:02
autor: roni_
Nowa prędkość według regulaminu zostanie włączona w dniu wejściu umowy w życie. I jeśli nie zostanie włączona szybciej nie masz ŻADNYCH praw do składania na to reklamacji.
Natomiast w praktyce zazwyczaj (niemal zawsze) jest włączana ok. 1,5 miesiąca wcześniej.
Umowę chociaż w regulaminie pisze, że 90 to tak naprawdę możesz przedłużyć już 150 dni przed końcem obecnej (wchodzi w życie z dniem końca obecnej).
I szansa, że pojawi się nowsza, lepsza oferta zawsze jest, tym bardziej, że ma się zmieniać sposób ustalania cen dla BSA. Choć osobiście przewiduję, że jak się zmienią ceny to raczej tym razem tych niższych prędkości, do 2Mbit (moje własne spostrzeżenia którymi proszę się nie sugerować

).
Post:28 maja 2010, 12:53
autor: Tenzen
To znaczy na razie po zalogowaniu się na stronie tp mogę przedłużyć umowę tylko na warunkach sprzed dwóch lat kiedy podpisywałem czyli dość słabo, nowe warunki pojawią się na 90dni przed końcem, tak.
Na razie te 6Mb/s na dwa lata wydaje się opłacalne bo wychodzi 67,74zł miesięcznie ale jak 2Mb/s potanieje do sierpnia to też mogę brać pod uwagę.
Post:28 maja 2010, 13:21
autor: mlody85
Poczekaj do września.
Umowę możesz przedłużyć nawet tydzień przed końcem starej (nie wierz w to co czasami mówią sprzedawcy telefoniczni, że najpóźniej miesiąc przed końcem starej umowy musisz ją przedłużyć) musisz tylko iść do salonu TP. Jeśli podniesiesz prędkość na warunkach starej promocji to nowa prędkość wejdzie od 1 dnia następnego miesiąca.
Jeżeli zdecydujesz się na przedłużenie umowy z nową promocją i wyższą prędkością to wyższa prędkość, tak jak pisali poprzednicy MOŻE ale nie musi być aktywowana wcześniej (jeśli masz modem USB to informacja o wyższej prędkości może pojawić się wcześniej, ale będzie to tylko prędkość synchronizacji i tym się nie należy sugerować). nawet jak 29 września będziesz miał nadal niższą opcję to jest to zgodne z dokumentami jakie podpisałeś i nikt się tym nie przejmie.
Info na stronie TP o możliwości przedłużenia umowy pojawi się na 90 dni przed końcem starej.
Post:28 maja 2010, 18:30
autor: Tenzen
Mam router.
Ale pisał tu na forum ktoś niedawno, że chciał przedłużyć umowę na niecały miesiąc przed końcem i automatycznie mu przedłużyli na czas nieokreślony na jeden miesiąc za 250zł.
w każdym razie nie wiem ale wolę nie ryzykować i przedłużyć jeszcze w sierpniu a i może prędkość przyśpieszy jakoś wcześniej.
Wydaje mi się że gdy przedłużałem z 512 na 1024 to prędkość została zwiększona wcześniej.
Post:29 maja 2010, 17:51
autor: roni_
To znaczy na razie po zalogowaniu się na stronie tp mogę przedłużyć umowę tylko na warunkach sprzed dwóch lat kiedy podpisywałem czyli dość słabo, nowe warunki pojawią się na 90dni przed końcem, tak.
Zgadza się, natomiast na infolinii 801505505 i w salonie możesz przedłużyć już 150dni wcześniej.
Umowę możesz przedłużyć nawet tydzień przed końcem starej (nie wierz w to co czasami mówią sprzedawcy telefoniczni, że najpóźniej miesiąc przed końcem starej umowy musisz ją przedłużyć) musisz tylko iść do salonu TP
Powiem szczerze nie do końca orientuję się czy w salonie TP rzeczywiście wbiją ci przedłużenie od ręki, być może masz rację, natomiast jeśli przedłużasz telefonicznie lub przez internet to MUSISZ to zrobić miesiąc wcześniej inaczej umowa przejdzie na czas nieokreślony.
W tej chwili jest promocja, że jeśli umowa automatycznie ci przejdzie na czas nieokreślony to płacisz przez pół roku znacznie taniej niż normalnie. Za 1Mbit jest to 80pln zamiast standardowych 180.
Post:30 maja 2010, 15:00
autor: simon.m
jeśli przedłużasz telefonicznie lub przez internet to MUSISZ to zrobić miesiąc wcześniej inaczej umowa przejdzie na czas nieokreślony.
nie wiem skąd bierzesz takie info, bo nie ma takiego warunku w tp.
ważne jest kiedy podpiszesz aneks i z jaką datą zostanie wprowadzony start nowej umowy.
Post:30 maja 2010, 17:28
autor: roni_
Z regulaminu.
Paragraf 10 pkt. 3:
Umowa na czas określony uważana będzie za przedłużoną na czas nieokreślony, o ile Abonent nie wyrazi innego oświadczenia woli w terminie co najmniej 30 dni przed upływem okresu, na jaki Umowa została zawarta.
Natomiast masz trochę racji. Warunek w TP taki jest, ale wszystko zależy kiedy podpiszesz aneks i
z jaką datą zostanie wprowadzony start nowej umowy.
A za wprowadzenie umowy do systemu odpowiada sobie człowieczek który siedzi przy komputerze i musi odkliknąć dwie rzeczy.
1. "umowa została podpisana"
2. "wymagana data usługi"
Jeśli trafisz na kogoś kto działa zgodnie z procedurami, a takich uwierz, jest spora część to przykro mi nie ma zmiłuj - płacz i płać.
Dlatego napisałem, że w salonie pewnie jest taka możliwość, twarzą w twarz jest znacznie łatwiej się dogadać.
re
Post:31 maja 2010, 05:55
autor: amadeo
na obecną chwilę jesli abonent do końca umowy ma 150 dnii moze już podpisać nową umowę, jesli do końca umowy nie podpiszesz aneksu-albo rozwiązania umowy -automatucznie przechodzisz na czas nieokreslony
Post:31 maja 2010, 13:56
autor: prestig
Gdy chcialem przedluzyc umowe na neostrade to mialem z tym problemy, poniewaz trzeba bylo 30dni przed koncem umowy podpisac nowa. Jednak udalo mi sie wszystko zalatwic jak trzeba, i predkosc internetu zwiekszyli po 2 dniach, a nie od czasu obowiazywania nowej umowy.
Jak masz czas i blisko salon TP, zrob wypowiddzenie umowy na aktualny internet (pamietaj 30dni przed koncem) i wes podpisz nowa jak Ci sie skonczy internet. Najbezpieczniejsze wyjscie, gdyby mieli wprowadzic nowa promocje

Post:01 cze 2010, 00:38
autor: mamut
Zadzwoń na 19393 i zapytaj kiedy się kończy twoja umowa na NEO, bo chcesz zrezygnować. Przełączą cię do działu utrzymania klientów (chyba tak się to nazywa). A tam za przedłużenie otrzymasz prezent: nawigację/monitor 19 cali/odtwarzacz blu-ray. Nie ma znaczenia na jaki okres przedłużasz i jaką prędkość wybierasz. Chciałem zrezygnować, ale przedłużyłem za monitor.
Post:01 cze 2010, 19:00
autor: Arturos
simon.m pisze:skąd taka informacja? opierasz się na procedurach firmy czy na spekulacjach?
Na doświadczeniu, na doświadczeniu

Ale w rzeczywistości jest to różnie. Procedury firmy swoje a system w TP swoje. Np 28.05 wykonywałem migrację z 1024 na 2048 z datą na aneksie 01.07.2010 r. a zgłoszenie w systemie skompletowało się (co oznacza dla klienta zwiększenie prędkości) 31.05.2010 r. Innym razem system czekał do ostatniego dnia więc jest to naprawdę różnie
Post:12 sie 2010, 13:44
autor: Tenzen
Potwierdza ktoś to co napisał mamut? Bo nie słyszałem wcześniej by ktoś dostał monitor od działu utrzymania TP
mamut pisze:Zadzwoń na 19393 i zapytaj kiedy się kończy twoja umowa na NEO, bo chcesz zrezygnować. Przełączą cię do działu utrzymania klientów (chyba tak się to nazywa). A tam za przedłużenie otrzymasz prezent: nawigację/monitor 19 cali/odtwarzacz blu-ray. Nie ma znaczenia na jaki okres przedłużasz i jaką prędkość wybierasz. Chciałem zrezygnować, ale przedłużyłem za monitor.
Post:12 sie 2010, 16:06
autor: simon.m
to wszystko prawda, ale zapasy już się skończyły. spóźniłeś się

jest jeszcze blue ray
