UPC - przedłużenie czy rezygnacja i nowa umowa?
Post:17 maja 2010, 22:12
Witam wszystkich.
Trochę się rozpiszę...
Kończy mi się umowa w UPC. Mam obecnie za 163 zł pakiet:
- Internet 5 Mb/s (w zupełności wystarcza, nie ściągam filmów i muzyki)
- telefon stacjonarny 30 minut (w zupełności wystarcza, korzystam z komórki, ale potrzebuję go jako faxu)
- telewizję cyfrową pakiet MAX z nagrywarką (ew. mógłby być Select, choć wolałabym MAX)
Napisałam do nich maila, kazali zadzwonić. Niestety po telefonie (swoją drogą z bardzo rzeczowym i sympatycznym konsultantem) okazało się, że w związku z tym, że nie potrzebuję więcej, niż mam (ew. chciałabym drugą nagrywarkę, ale tego w promocji nie mają), to zaproponowali mi o samo co mam (co prawda zwiększyli liczbę minut do 60 na stacjonarne + komórki) za kwotę 160 zł miesięcznie. Żenada!
Nie ściągam filmów, nie wiszę na telefonie i wychodzi na to, że dla takich klientów jak ja nie mają nic ciekawego do zaproponowania. A jestem z nimi już ładne 4 lata ze wszystkimi trzema usługami.
Zajrzałam na stronę www.upc.pl, a tam proponują Internet 25 Mb/s + taryfę na telefon "Rozmowy Non-stop Europa i Świat" oraz pakiet telewizyjny Select z nagrywarką za 150 zł z umową 24 miesięczną. O ironio - więcej i taniej... Choć umowa wg mnie zbyt długa... Co prawda nie potrzebuję takiej prędkości i takiej liczby minut, ale to przecież jest niepoważne, takie traktowanie stałego klienta. Wiem, że "niewiadomoco" sobie wyobrażam, jaka jest tendencja na rynku itp, ale to chyba lekka przesada...
Zastanawiam się nad rezygnacją.
Prośba o:
1. informację, jakie inne sieci mogą zaproponować coś ciekawego
2. informuję, że nie mam aktywnej linni TP SA
3. czy mogę sobie (była kiedyś aktywna) uruchomić linię TP na chwilę, żeby skorzystać np. z Netii, Ery czy czegoś innego, co dzierżawi linię TP (a może jakiś "inny" internet, bo nic o tym nie wiem)
4. czy jeśli rozwiążę umowę z UPC na chwilę, a potem wrócę jako nowy klient, czy będę mogła skorzystać z promocji dla nowych klientów
5. numer telefonu zachowam, choćby przenosząc go na chwilę do Ery na usługę Era Domowa, a potem wrócę do UPC czy innego operatora - mam rację?
Dzięki z góry za wszystkie odpowiedzi i twórcze sugestie.
Ania
Trochę się rozpiszę...

Kończy mi się umowa w UPC. Mam obecnie za 163 zł pakiet:
- Internet 5 Mb/s (w zupełności wystarcza, nie ściągam filmów i muzyki)
- telefon stacjonarny 30 minut (w zupełności wystarcza, korzystam z komórki, ale potrzebuję go jako faxu)
- telewizję cyfrową pakiet MAX z nagrywarką (ew. mógłby być Select, choć wolałabym MAX)
Napisałam do nich maila, kazali zadzwonić. Niestety po telefonie (swoją drogą z bardzo rzeczowym i sympatycznym konsultantem) okazało się, że w związku z tym, że nie potrzebuję więcej, niż mam (ew. chciałabym drugą nagrywarkę, ale tego w promocji nie mają), to zaproponowali mi o samo co mam (co prawda zwiększyli liczbę minut do 60 na stacjonarne + komórki) za kwotę 160 zł miesięcznie. Żenada!
Nie ściągam filmów, nie wiszę na telefonie i wychodzi na to, że dla takich klientów jak ja nie mają nic ciekawego do zaproponowania. A jestem z nimi już ładne 4 lata ze wszystkimi trzema usługami.
Zajrzałam na stronę www.upc.pl, a tam proponują Internet 25 Mb/s + taryfę na telefon "Rozmowy Non-stop Europa i Świat" oraz pakiet telewizyjny Select z nagrywarką za 150 zł z umową 24 miesięczną. O ironio - więcej i taniej... Choć umowa wg mnie zbyt długa... Co prawda nie potrzebuję takiej prędkości i takiej liczby minut, ale to przecież jest niepoważne, takie traktowanie stałego klienta. Wiem, że "niewiadomoco" sobie wyobrażam, jaka jest tendencja na rynku itp, ale to chyba lekka przesada...
Zastanawiam się nad rezygnacją.
Prośba o:
1. informację, jakie inne sieci mogą zaproponować coś ciekawego
2. informuję, że nie mam aktywnej linni TP SA
3. czy mogę sobie (była kiedyś aktywna) uruchomić linię TP na chwilę, żeby skorzystać np. z Netii, Ery czy czegoś innego, co dzierżawi linię TP (a może jakiś "inny" internet, bo nic o tym nie wiem)
4. czy jeśli rozwiążę umowę z UPC na chwilę, a potem wrócę jako nowy klient, czy będę mogła skorzystać z promocji dla nowych klientów
5. numer telefonu zachowam, choćby przenosząc go na chwilę do Ery na usługę Era Domowa, a potem wrócę do UPC czy innego operatora - mam rację?
Dzięki z góry za wszystkie odpowiedzi i twórcze sugestie.
Ania