Strona 1 z 1

[Orange Strefa] - nie ma takiego numeru

Post:03 maja 2010, 20:39
autor: seba_wroc
Ponieważ jest to mój pierwszy post, witam wszystkich forumowiczów :D

Ale do brzegu ;-)

Nabyłem drogą kupna nową ofertę telefonu stacjonarnego "Orange Strefa", czyli zwykły numer stacjonarny na karcie SIM. Od samego początku mam problem z serii irytujących, a mianowicie osoba z mojej strefy numeracyjnej (0-71) dzwoniąc do mnie z telefonu stacjonarnego bezpośrednio nie może się połączyć i słyszy komunikat "Nie ma takiego numeru". Gdy dzwoni pośrednio np. z pracy przez 00 lub 02 (w zależności od centrali w danej firmie) wszystko jest OK. Tak samo dzwoniąc z komórki, nie ma żadnych problemów.
Nie ma też kłopotu dzwoniąc np. z Niemiec z numeru stacjonarnego. O dziwo abonenci innych stref numeracyjnych nie mają trudności z połączeniem, dzwoniono do mnie z mazowieckiego i zachodniopomorskiego. Normalnie idzie zidiocieć :?
Dodam jeszcze, że ja ze swojej strony nie mam kłopotu - mogę dzwonić wszędzie i do woli.
Zgłaszałem problem w Orange - twierdzą, że wszystko jest ok.
Dzięki za pomoc.
Seba

Post:04 maja 2010, 08:42
autor: kerim36
temat ciekawy, nie mniej nie wiem jak ktokolwiek z forum moze cie wspomoc??

pozostaje jedynie skladac reklamacje do orange z opisem: kiedy, z jakiego numeru bylo dzwonione i jakim komunikatem sie to zakonczylo

Post:04 maja 2010, 09:35
autor: mikage1
a czy tylko 1 osoba dzwoniąca z 1 numeru (0-71) ma problem - bo jeśli tak, to może problem leży po jej stronie...

Post:04 maja 2010, 13:44
autor: seba_wroc
1. Może ktoś miał taki przypadek?
2. Tak to właśnie zgłaszałem i opisywałem w Orange.
3. Chodziło mi o osoby (l.m.) a dokładnie trzy osoby z mojej rodziny i przyjaciół.

Post:04 maja 2010, 19:17
autor: Arturos
Może niech osoba która nie może się dodzwonić spróbuje to zgłosić u swojego opa ?

Post:04 maja 2010, 21:16
autor: seba_wroc
Też to sugerowali w Orange, lecz co z tego skoro na "błękitnej linii TP" odesłali mojego szwagra do ........ biura obsługi Orange :?

Post:04 maja 2010, 21:18
autor: Arturos
seba_wroc pisze:Też to sugerowali w Orange, lecz co z tego skoro na "błękitnej linii TP" odesłali mojego szwagra do ........ biura obsługi Orange :?
Niech zgłosi że nie może się dodzwonić na żadne numery z zakresu tej numeracji czyli kierunek i 212xxxxx (czy jak tam się zaczyna)

Post:04 maja 2010, 21:33
autor: seba_wroc
A to dobre jest :D , tak właśnie spróbujemy zrobić.

Post:04 maja 2010, 21:40
autor: kerim36
seba_wroc,
chyba to pozostaje, moze wtedy nie beda odbijac pileczki pomiedzy tp, a orange i ktos sie tym zajmie

Post:05 maja 2010, 22:58
autor: emerson
Arturos pisze:
seba_wroc pisze:Też to sugerowali w Orange, lecz co z tego skoro na "błękitnej linii TP" odesłali mojego szwagra do ........ biura obsługi Orange :?
Niech zgłosi że nie może się dodzwonić na żadne numery z zakresu tej numeracji czyli kierunek i 212xxxxx (czy jak tam się zaczyna)
Dokładnie tak zrób. Ja miałem podobnie, gdy kupiłem (jakieś 2 lata temu) Erę Domową. Osoby dzwoniące z Dialogu słyszały komunikat "nie ma takiego nr". Po zgłoszeniu do Dialogu problem minął w dosłownie kilka godzin. Okazało się, że jako był to nowy zakres numerów nie był on "wciągnięty" w zakres rozpoznawanych nr przez centralę Dialogu. Myślę, że tu będzie podobnie.

Post:10 maja 2010, 10:58
autor: seba_wroc
emerson pisze: Okazało się, że jako był to nowy zakres numerów nie był on "wciągnięty" w zakres rozpoznawanych nr przez centralę Dialogu. Myślę, że tu będzie podobnie.
To samo przyszło mi do głowy, tak własne zasugerowałem w biurze obsługi i udało się :D telefon już działa jak należy.
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie.