Strona 1 z 2

Netia - oczekiwanie na kuriera ?

Post:30 mar 2010, 08:41
autor: kompleksowy
Panowie!

Ile czasu czeka się na kontakt z Netii a potem na kuriera po złożeniu zamówienia na Internet przez stronę www :?:

Pozdrawiam

Post:03 kwie 2010, 08:04
autor: fornax
Ja zamówiłem kontakt telefoniczny i miałem odpowiedź z Netii w ciągu kilku dni, a po następnych kilku dniach był kurier- chyba w 1,5 tygodnia wszystko było załatwione.

Post:03 kwie 2010, 10:45
autor: Maniiiek
To sobie chłopie poczekasz. Ja zamówiłem zaraz po Bożym narodzeniu a modem po Wielkanocy przyszedł.

Post:03 kwie 2010, 12:46
autor: szyman12
Około tygodnia to poczekasz...
To sobie chłopie poczekasz. Ja zamówiłem zaraz po Bożym narodzeniu a modem po Wielkanocy przyszedł.
Raczej przesadzasz - modem wysyłają kilka dni przed aktywacją neta (czyli 30/40 dni w zależności od wersji łącza)

Post:07 kwie 2010, 07:16
autor: kompleksowy
Dzięki Panowie. Kurier już dotarł trwało to nico ponad tydzień. Zobaczymy ile poczekam na podłączenie?

Post:07 kwie 2010, 12:13
autor: Fafral
a co masz LLU? WLR/BSA?

Post:07 kwie 2010, 14:28
autor: Maniiiek
szyman12 pisze:Około tygodnia to poczekasz...
To sobie chłopie poczekasz. Ja zamówiłem zaraz po Bożym narodzeniu a modem po Wielkanocy przyszedł.
Raczej przesadzasz - modem wysyłają kilka dni przed aktywacją neta (czyli 30/40 dni w zależności od wersji łącza)
no wlasnie nie przesadzam, fakt, ze ja ze wsi jestem, to moze dla tego traktuja mnie jako klijenta nizszej rangi. fakt, ze czekalem bardzo dlugo.

Post:07 kwie 2010, 15:34
autor: KamaZ
Wczoraj zamówiłem 2mb za 59 zł (niestety 8mb jest u mnie niedostępne :cry: ).
Jak przyjdzie to zdam relacje co i ile zajęło.

Post:25 kwie 2010, 15:41
autor: K@mil
Zamówiłem router z Netii 9.04.2010 i do dnia dzisiejszego nie otrzymałem przesyłki kurierskiej. Czy ktoś wie ile oni mają na to czasu zgodnie z umową?

Post:26 kwie 2010, 08:33
autor: Fafral
Wysłane zostało wypowiedzenie do TP ? Jeśli tam, to 2-3 tygodnie przed montażem/oddaniem łącza dostaniesz router.

Post:26 kwie 2010, 16:13
autor: K@mil
Jestem ogromnie rozczarowany obsługa Netii. Przy podpisywaniu ostatniego aneksu nie było aż tyle niewiadomych. Obecnie korzystam Internetu Netii na linii TP (BSA).

Pani z biura obsługi skontaktowała się po 2 tygodniach od złożenia wniosku z zainteresowaniem o przedłużeniu umowy. Zaproponowała mi łącze 2 mega mimo, że na stronie internetowej, która sprawdzała dostępność prędkości było możliwe 8 mega. W sumie to kompletnie nieopłacalne 2 mega w tej samej cenie co 8 mega. Lecz rozumiem, że to nie ich łącza i mają pewne ograniczenia. Oczywiście zagwarantowano mi, ze dostanę router WiFi, który prześlą kurierem wraz z jakimś aneksem.

Jestem ciekaw kiedy go dostanę, bo nową prędkość mam mieć już o maja.

Post:26 kwie 2010, 21:19
autor: user_delete22
K@mil - fakt, maja tam kompletny balagan. Jednakze co do Twojego problemu, to przypuszczam choc moge sie mylic, ze jestes juz w zasiegu LLU ale Netia z jakis powodow (znow balagan, opor materialu, plamy na Sloncu, itd) zwleka z przelaczeniem Ciebie z BSA. Ja bym drazyl temat.

Post:26 kwie 2010, 23:39
autor: K@mil
Czy mogę jeszcze odstąpić od przedłużenia umowy, jeżeli jeszcze nic nie podpisywałem? Umowę przedłuża się telefonicznie bez żadnych dokumentów?

Z kim mam się skonsultować wobec obecnej, w moim miejscu zamieszkania, prędkości łącza? Pani z biura obsługi sama nie była pewna czy prędkość 2 mega u mnie pójdzie, więc nie jest w moim poważaniu zbyt rzetelna.

Post:30 kwie 2010, 22:03
autor: Andrzej_Hładko
Witam
Umowę przedłuża się telefonicznie bez żadnych dokumentów - tak przedłużenie umowy następuję podczas rozmowy telefonicznej - zostało to wprowadzone w celu ułatwienia - trzeba podejmować przemyślane decyzję.
Jeżeli internet masz na linii TP S.A. to Netia nie ma możliwości sprawdzenia jaką prędkość może Ci dostarczyć (istnieje tylko możliwość wysłania wniosku do TP S.A. i czekania na odpowiedz czy zostanie zaakceptowany).

netia na dialogu, pytanie?

Post:01 maja 2010, 10:09
autor: baryla1969
A ja mam pytanie. Czy są jakieś problemy z założenien internetu Netii jeżeli linia telefoniczna z TPSA został przekazana (czy jak to nazwać) do DIALOGU?
Dzięki za informację jakby ktoś wiedział.

Re: netia na dialogu, pytanie?

Post:01 maja 2010, 19:55
autor: Andrzej_Hładko
baryla1969 pisze:A ja mam pytanie. Czy są jakieś problemy z założenien internetu Netii jeżeli linia telefoniczna z TPSA został przekazana (czy jak to nazwać) do DIALOGU?
Dzięki za informację jakby ktoś wiedział.
Witam
W przypadku "przekazania" numeru do firmy DIALOG (czyli Dialog świadczy usługę WLR) nie ma możliwości aby Netia przejęła ten numer telefonu - numery telefonu możemy przejmować tylko od operatora który świadczy usługę na własnej sieci i możemy przenieść na własną infrastrukturę lub tylko i wyłącznie w przypadku TP S.A. możemy zabierać numeru od TP S.A. i świadczyć usługę na kablach TP S.A. Jeżeli Dialog świadczy usługę WLR Netia nie może przejąc tego numeru. Tyle na temat telefonu (wytłumaczenie czy możesz mieć usługę pakietową czy nie). Operator usługi głosowej nie ma wpływu na dostawce usługi dostępu do internetu, najważniejsze żebyś miał usługę głosową - nie będziesz płacił za utrzymanie łącza - a u kogo masz telefon to twoja sprawa.

Post:04 maja 2010, 15:00
autor: Rafix
Możesz też wrócić z numerem do TP i dopiero potem przejść do Netii. Z tym, że TP liczy sobie chyba ponad 300zł za podpisanie umowy na czas nieokreślony. Drugie wyjście do podpisać umową terminową i zrezygnować w ciągu miesiąca kara to chyba jakoś ok 100zł.

Post:04 maja 2010, 22:44
autor: glasser
Andrzej_Hładko pisze:Jeżeli internet masz na linii TP S.A. to Netia nie ma możliwości sprawdzenia jaką prędkość może Ci dostarczyć (istnieje tylko możliwość wysłania wniosku do TP S.A. i czekania na odpowiedz czy zostanie zaakceptowany).
To dlaczego na stronie Netii można sprawdzić obsługiwane prędkości? Dla przykładu, u mnie są tylko 1Mbit/s i 20Mbit/s. Czyli oszukują?

Post:08 maja 2010, 17:43
autor: Andrzej_Hładko
koniec wiadomości

Post:08 maja 2010, 18:16
autor: luccicare
Andrzej_Hładko pisze:Na linii TP obecnie są sprzedawane 2MB, 6MB i 20MB.
Nie rozumiem... na stronie Netii są inne informacje. Inne też podaje Karol Wieczorek. Zignorowałbym tą info, ale podpisujesz się jako Starszy Konsultant ds. Klientów Biznesowych, a na takie stanowiska niekompetentnych raczej nie zatrudniają. Zaciekawiło mnie to, jak to dokładnie jest? Można zamówić 6? Jaka cena?