Darmowe minuty w ramach abonamentu a infolinie
Post:20 lut 2010, 09:44
Z okazji konieczności dość częstego dzwonienia na płatną infolinię Nki zastanawiałem się, jak te połączenia są rozliczane. Niestety Dialog jest tak zacofany, że za billing online każe płacić 5zł netto miesięcznie więc nie mogę sprawdzić, w jaki sposób jest to rozliczane. Przechodząc do sedna: infolinia jest płatna, lecz są podane dwa numery: 801 oraz stacjonarny. Połączenie z 801 jest płatne jak za połączenie lokalne. Ale w abonament mam wliczone 1000 minut na połączenia lokalne i międzymiastowe po 18 wiec po tej godzinie dzwonię na infolinię na numer stacjonarny. Czy dzwoniąc na numer stacjonarny minuty mam pobierane z abonamentu czy doliczane do rachunku? Pamiętam, że jak dzwoniłem z komórki na infolinię netii (stacjonarny 22, nie 801) to rozliczyło mnie jak za połączenie do innej sieci, nie jak połączenie stacjonarne. Dodam, że we wrześniu już dzwoniłem na infolinię Nki, ale kilka razy pod 801 i nie byłem w stanie na rachunku zobaczyć, jak połączenia z numerem stacjonarnym były rozliczone (był już podany czas przy "połączeniach do sieci inteligentnej" z racji wybrania 801).