Neostrada TP
Post:14 lut 2010, 17:16
Witam,
kilka miesięcy temu przenosiłem numer telefonu w TP na nowe mieszkanie, a co za tym idzie na inną centralę. Numer udał sie przenieść pomimo bardzo nieuprzejmego technika (podwykonawcy TP) i wszystko niby gra ale cos jest jakby nie tak.
nie wiem czy to wina innej centrali telefonicznej ale ten sam aparat telefoniczny zamontowany w starym i nowym mieszkaniu inaczej działa:
- kiedy jestem w domu i dzwonię z komórki na domowy najpierw w słuchawce telefonu komórkowego usłyszę 2 sygnały dzwonienia i dopiero wtedy telefon domowy zaczyna dzwonić. W poprzednim mieszkaniu działo się wszystko szybciej, od razu po uzyskaniu połączenia telefon domowy dzwonił. Tu mam 2-3 sekundy przerwy
- podobna sytuacja kiedy dzwonię z domowego na komórkę, też jest 2-3 sekundowe opóźnienie ???
Dotychczas nie przeszkadzało mi to ale teraz próba uruchomienia neostrady 6MB skończyła sie otrzymaniem SMSa z informacją że usługa jest niemożliwa do uruchomienia. Na starej centrali miałem wcześniej neostradę, co prawda wolniejszą ale działała bez zarzutu.
Co może być przyczyną?
Inna centrala? Identyfikacja CLIP działa więc, więc PCM, czyli łączenie użytkowników na jednym kablu odpada.
Mieszkam w centrum Szczecina bardzo blisko centrali TPSA.
Nie powiem, że mi się ciśnienie nie podniosło.
W TV reklamy TPSA i Netii szybkiego ADSLu a tu pozostanie mi chyba 1MB lub 512....
Gdzie reklamować?
kilka miesięcy temu przenosiłem numer telefonu w TP na nowe mieszkanie, a co za tym idzie na inną centralę. Numer udał sie przenieść pomimo bardzo nieuprzejmego technika (podwykonawcy TP) i wszystko niby gra ale cos jest jakby nie tak.
nie wiem czy to wina innej centrali telefonicznej ale ten sam aparat telefoniczny zamontowany w starym i nowym mieszkaniu inaczej działa:
- kiedy jestem w domu i dzwonię z komórki na domowy najpierw w słuchawce telefonu komórkowego usłyszę 2 sygnały dzwonienia i dopiero wtedy telefon domowy zaczyna dzwonić. W poprzednim mieszkaniu działo się wszystko szybciej, od razu po uzyskaniu połączenia telefon domowy dzwonił. Tu mam 2-3 sekundy przerwy
- podobna sytuacja kiedy dzwonię z domowego na komórkę, też jest 2-3 sekundowe opóźnienie ???
Dotychczas nie przeszkadzało mi to ale teraz próba uruchomienia neostrady 6MB skończyła sie otrzymaniem SMSa z informacją że usługa jest niemożliwa do uruchomienia. Na starej centrali miałem wcześniej neostradę, co prawda wolniejszą ale działała bez zarzutu.
Co może być przyczyną?
Inna centrala? Identyfikacja CLIP działa więc, więc PCM, czyli łączenie użytkowników na jednym kablu odpada.
Mieszkam w centrum Szczecina bardzo blisko centrali TPSA.
Nie powiem, że mi się ciśnienie nie podniosło.



Gdzie reklamować?