Strona 1 z 4

Internet Netia

Post:01 lut 2010, 21:48
autor: Napster1993
Witam. Dzis zauwazylem oferte internetu netii i widze ze jest ona bardzo korzystna jednak czy sa w niej jakies haczyki? Mam telefon stacjonarny z netii lecz na liniach TP abonament wynosi ok. 35 zl. Czy jak zamowie internet dajmy na to 4mb czy abonament telefoniczny rowniez sie podniesie? rowniez na 49 zl czyli tak jak internet czy nadal zostanie ten sam czyli ok. 35 zl.

JEzeli to nie wypali czy w netii mozna kupic mniejszy internet czyli np 1 lub 2 mega i owniez zapytanie ile bedzie wynosil koszt abonamentu telefonicznego.

Pytam bo jestm zielony w tych sprawach, chcialbym zmienic internet na byle jaki bo ten ktory mam jest strasznym zamulatorem i nie nadaje sie do niczego procz przegladania stron o sciaganiu czy grach online juz nie ma co mowic.

Prosze mi przedstawic sprawe jasno, jezeli jest ktos rozeznany.

Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi;)

Post:01 lut 2010, 21:55
autor: lookass
Jezeli wezniesz sam internet to cena telefonu Ci sie nie podniesie, chyba ze bedziesz chcial skorzystac z nowego abonamentu. Jezeli chodzi o 4mb to ciekawe czy jestes w zasiegu llu, bo jezeli nie, to obowiazuje Cie oferta bsa- 1mb 49 zl, 2mb- 59zl.
Jezeli chcesz sprawdzic w jakiej technologi jestes, to napisz mi adres i numer tel na priv.

Post:02 lut 2010, 08:15
autor: Marttini222

Post:02 lut 2010, 09:17
autor: lookass
Nie zawsze s-kantarek dobrze pokazuje.

Post:02 lut 2010, 10:10
autor: adamos
Witam, jestem zainteresowany nową ofertą SuperLiga bo stara umowa powoli mi się kończy ale zastanawia mnie jedna rzecz a mianowicie:
Pakiet antywirusowy "Bezpieczny Internet"
za 1 grosz miesięcznie przez trzy miesiące
czy po tych 3 miesiącach byłbym zmuszony do płacenia 10 zł za usługę której w ogóle nie chce?
poza tym muszę niestety przyznać że netia w ogóle nie stara się o obecnych klientów ponieważ mając telefon od 15 lat i internet od 3 nie została mi zaproponowana żadna zniżka czy promocja której nie mają nowi klienci :roll:

Post:02 lut 2010, 10:15
autor: lookass
adamos, może w każdej chwili zrezygnować z bezpiecznego internetu. Jeżeli masz jakieś pytania to pisz.

Post:02 lut 2010, 10:29
autor: adamos
Czyli nawet dzień po zamówieniu internetu mogę zrezygnować? Pewnie za pomocą netia on-line? Bo niestety przy zamówieniu przez internet jest ta opcja stale zaznaczone :twisted: a chciałbym zamówić przez internet ze względu na router
Poza tym mam pytanie co do abonamentu telefonicznego obecnie mam umowę na czas nieokreślony za 29 zł abonament bez żadnych dodatków, czy musiałbym zmienić też ofertę na telefon czy mogłaby zostać bez zmian?
Z tego co wiem to obowiązuje gwarancja ceny, bo umowa jest na 24 miesiące, jak dokładnie wygląda zmiana ofert w ramach tej promocji, po 6 miesiącach gdyby wystąpiła możliwość mogę wybrać szybszy internet za tą samę cenę czy niższy abonament za tą samą prędkość?

Post:02 lut 2010, 10:33
autor: widex
Telefonu chyba nie trzeba zmieniać. Biorąc ofertę internetową - ważne jest, że jest aktywna linia głosowa. Jaki masz abonament nie ma znaczenia.

Post:02 lut 2010, 10:41
autor: lookass
Dzwoniac na infolinię może zrezygnować. Możesz zamówić sam internet- teraz cena w pakiecie lub bez jest taka sama.

Post:02 lut 2010, 10:49
autor: adamos
Jeszcze jedno pytanie obecna umowa kończy mi się wraz z tym miesiącem, czy mogę już teraz zamówić nową ofertę?

Post:02 lut 2010, 10:58
autor: lookass
No jasne,że tak. Bez pakietu nie ma chyba routera za 1zl? Jeżeli chcesz sam internet to zapraszam na priv ;)

Post:02 lut 2010, 12:15
autor: piotrekkk
lookass masz moze cennik nowych abo, bo na stronie netii widze tylko swp?

Post:02 lut 2010, 12:39
autor: lookass
Dwie ceny za tel abo: 49 zl-wieczory i weekendy bez limotow, 17gr stacjonarne w Polsce,32gr na komorki,35 gr miedzynarodowe, 59zl- non stop bez limitow.
Internet w technologi BSA: 1mb-49 zl 2 mb-59zl
Internet w technologi LLU: 4mb-49zl, 8mb-59zl.
Opłata aktywacyjna internet 1 zl, telefon: jezeli elektroniczny obraz faktry-19 zl, a jesli faktura papierowa:99zl.
Cos jeszcze? :P

Post:02 lut 2010, 15:25
autor: ivey
może po za tym że jak się umowę podpisuje to nie można w żaden sposób rezygnować, pod tym kątem rpzegrywają z tp i nowa ich promocją. Bo powinno dawać się klientom alternatywę i możliwość wypróbowania

Post:02 lut 2010, 17:56
autor: alex1155
Dzis wszedłem na strone netii i zauwazyłem ,że przy zakupie przez internet router wifi ma się za 1zł. Orientuje sie ktos z was jaki to model routera?

Post:02 lut 2010, 18:26
autor: lookass
ivey pisze:może po za tym że jak się umowę podpisuje to nie można w żaden sposób rezygnować, pod tym kątem rpzegrywają z tp i nowa ich promocją. Bo powinno dawać się klientom alternatywę i możliwość wypróbowania
Jezeli cos u Ciebie nie pojdzie z przyczyn technicznych, czy tpsa zawali sprawe, mozesz rozwiac umowe bez zadnych konsekwencji finansowych. Moj kuzyn wizał internet i raczej mu nie pójdzie to oczywiscie umowa nie bedzie ważna. Jezeli nawet 1 mb nie pojdzie to zawsze mozna podpisac aneks do umowy na 512 za nizsza cene.
Jezeli podpiszesz umowe i Ci sie nie bedzie podobalo to niestety nie mozesz zrezygnowac.
alex1155 pisze:Dzis wszedłem na strone netii i zauwazyłem ,że przy zakupie przez internet router wifi ma się za 1zł. Orientuje sie ktos z was jaki to model routera?
Ostatnio pytałem się szefa i odpowiedział mi: cholera wie ;)

Post:02 lut 2010, 18:40
autor: alex1155
lookass pisze:Ostatnio pytałem się szefa i odpowiedział mi: cholera wie
Aha :mrgreen: :mrgreen:

Post:02 lut 2010, 20:15
autor: roberto_tepsa
alex1155 pisze:Orientuje sie ktos z was jaki to model routera?
lookass pisze:Ostatnio pytałem się szefa i odpowiedział mi: cholera wie
Pirelli DRG A125G !

Lookass, wybacz, ale wypominasz doradcy tp, że mówi Ci o 7 dnich na zdanie sprzętu zamiast o 14, a sam nie znasz sprzętu który sprzedajesz do swojej usługi... :smt011
(sorry za osobistą wycieczkę!)

Post:02 lut 2010, 20:43
autor: lookass
Oferta jest od wczoraj, a livebox nie ;) No dobra dobra wiem o co chodzi. Wcale nie wypominiam tylko mowie jak bylo.

Post:02 lut 2010, 21:11
autor: roberto_tepsa
Głupio mi jak muszę prostować informacje podawane przez moich współpracowników lub słyszę od klientów ciągle "oooo a tego nie wiedziałem", "a tamta Pani (o doradcy tp) tego nie wiedziała", "pracownik tp wprowadził mnie w błąd" albo "jak mam trafić w przyszłości na Pana?". Nie jestem alfą i omegą, nie wiem wszystkiego, ale staram się wykonywać swoją robotę profesjonalnie i najlepiej jak potrafię.
Z drugiej strony jestem trochę cięty na infolinię netii, która wiecznie odsyła klientów do tepsy jak jest coś nie tak, a my do znudzenia musimy odpowiadać, że nie wolno nam udzielać żadnych info nt. statusu zamówień typu WLR, BSA, LLU, NP itp. (wymóg regulatora). I taki klient dostaje wtedy piany w ustach...
Do Ciebie lookass osobiście nic nie mam, jednak przyznaję, że to z lekka siara, jak pracownik tepsy mówi pracownikowi netii jaki to modem macie w ofercie :-D Ale rozumiem, że to nie wina konsultantów, tylko pracowników odpowiedzialnych za komunikację wewnątrz firmy.
Pozdrawiam i kończymy off-topic, bo nam się oberwie :roll:

Mimo, że nowa oferta internetu netii nadal jest lepsza finansowo od tp, to już nie odbiega tak bardzo cenowo od tepe jak poprzednia, szczególnie jak bierze się sam internet po BSA. Jak myślicie czy netia zrobiła co celowo, żeby zahamować tymczasowo przypływ klientów, czy też koszty pozyskania nowego klienta (czyli to ile operator musi dołożyć z własnej kieszeni, żeby klienta przyciągnąć złotówką) były zbyt wysokie...?!