Strona 1 z 1
Netia, zmiana numeracji i wielki bajzel
Post:09 sty 2010, 12:05
autor: user_delete22
Przejde do rzeczy: jak wiadomo nie ma juz "0" na poczatku w trakcie wybierania. Wiec wszystko ladnie dziala, tyle, ze Netia "zapomniala" zmienic numeracje przychodzaca, czyli bez 0, a OTRZYMUJEMY numer (uwaga, uwaga) z ZEREM. Efekt? Identyfikacja numeru w telefonach nie dziala, poniewaz w ksiazkach adresowych wpisane sa numery bez 0 na poczatku, tak aby byly wybierane. Dotyczy to osob dzwoniacych z sieci stacjonarnych i komorkowych. Na infolinii mnie ignoruja, "wciskajac" bajki, a sprawa dotyczy przeciez lekko kiczac kilkuset tysiecy osob, z ktorych wiele telefonow po prostu przestalo spelniac podstawowe funkcje. Dla mnie to megaskandal.
Czy ktos z redakcji moglby sie tym zajac, ja juz nie mam sily przebica. Chyba musialbym podac Netie do sadu udowadniajac, ze nie wypelniaja PODSTAWOWYCH uslug poprawnie.
Post:09 sty 2010, 13:07
autor: abcd
Na WLR, sieci własnej czy LLU, a jeśli to ostatnie to przez normalny telefon czy tę żałosną prowizorkę u klienta?
Post:09 sty 2010, 13:53
autor: user_delete22
Klient Netii na kablach Netii (WRL), strefa numeracyjna 058.
Post:09 sty 2010, 14:58
autor: abcd
Jak masz godzinę wolnego czasu zadzwoń na infolinię Netii, jak nie, wyślij zapytanie do UKE.
Post:09 sty 2010, 15:40
autor: user_delete22
Do Netii juz dzownilem, rozmiawialem z technikami i "spychologia stosowana" - odpowiedz "moze w maju bedzie dzialac" = farsa. A do UKE na jakis konkretny mail? Mam wrazenie, ze jestes zorientowany.
Post:09 sty 2010, 20:41
autor: abcd
Post:09 sty 2010, 22:02
autor: user_delete22
A to juz zrobilem. Sadzilem, ze masz jakis konkretny mail na mysli. Dziekuje.
Post:10 sty 2010, 17:14
autor: mamut
Ze strony UKE:
15 lutego 2010 r. - następuje likwidacja cyfry „0” w prezentacji numeru.
Nie ma więc chyba o co kruszyć kopii. Operatorzy postępują zgodnie z harmonogramem UKE.
Post:10 sty 2010, 18:44
autor: abcd
15.02 chyba ma być całkowite wyłączenie opcji z '0', a wcześniej różnego rodzaju niedogodności dla dzwoniących w ten sposób, więc domyślna prezentacja powinna być od czasu wprowadzenia takiej możliwości (czyli już od dłuższego czasu) bez '0'
Post:10 sty 2010, 22:25
autor: piotrekkk
Netia przy WLRze na nie każdej centrali ma prezentację numeru, a ona działa Ci wcześniej bez problemu? WLR- to usługa po łączach tpsy, więc pewnie bo jej stronie jest problem
Post:12 sty 2010, 00:24
autor: corner
W &tp też pojawia się jeszcze zero. Ale w moim telefonie nie powoduje to błędnych wskazań - wyświetla się nazwa, której w książce telefonicznej przypisany jest numer bez zera. Początkowa cyfra nie powinna mieć znaczenia dla rozpoznawania numeru. Jedyny kłopot może pojawić się przy próbie bezpośredniego oddzwonienia na zarejestrowany numer. Ale zapewne za niedługo te zera poznikają.
Post:15 sty 2010, 10:56
autor: user_delete22
piotrekkk pisze:Netia przy WLRze na nie każdej centrali ma prezentację numeru, a ona działa Ci wcześniej bez problemu? WLR- to usługa po łączach tpsy, więc pewnie bo jej stronie jest problem
Tak, wczesniej bylo OK przez lata.
[ Dodano: 2010-01-15, 10:57 ]
corner pisze:W &tp też pojawia się jeszcze zero. Ale w moim telefonie nie powoduje to błędnych wskazań - wyświetla się nazwa, której w książce telefonicznej przypisany jest numer bez zera. Początkowa cyfra nie powinna mieć znaczenia dla rozpoznawania numeru. Jedyny kłopot może pojawić się przy próbie bezpośredniego oddzwonienia na zarejestrowany numer. Ale zapewne za niedługo te zera poznikają.
Dla mojego telefonu to juz zupelnie inny numer.
Post:19 sty 2010, 21:26
autor: piotrekkk
a możesz sprecyzować problemy, bo już się zgubiłem, numery Ci się prezentują źle? czy w ogóle nic? czy nie przyporządkowuje numeru do nazwy zapisanej w telefonie?
Post:22 sty 2010, 20:40
autor: user_delete22
piotrekkk pisze:a możesz sprecyzować problemy, bo już się zgubiłem, numery Ci się prezentują źle? czy w ogóle nic? czy nie przyporządkowuje numeru do nazwy zapisanej w telefonie?
Numery zle sa prezentowane. Z "0" na poczatku, mimo iz sa wybierane bez "0".
Post:22 sty 2010, 22:09
autor: piotrekkk
Galnospoke pisze:piotrekkk pisze:a możesz sprecyzować problemy, bo już się zgubiłem, numery Ci się prezentują źle? czy w ogóle nic? czy nie przyporządkowuje numeru do nazwy zapisanej w telefonie?
Numery zle sa prezentowane. Z "0" na poczatku, mimo iz sa wybierane bez "0".
jest wszystko zatem w porządku, harmonogram określony prze uke określa, że 15 lutego znika 0 w prezentacji numeru
Post:27 sty 2010, 11:26
autor: Niebo
Lecz z 0 wybrać nie można...
Post:05 lut 2010, 12:27
autor: user_delete22
Naprawili dzis. Swieto lasu.