Strona 1 z 1

Cyfrowy Polsat: testy internetu - kpina z klientów

Post:24 gru 2009, 15:12
autor: pawel_m
zadzwoniła wczoraj do mnie "miła pani" z informacją, że zakwalifikowałem sie do testrów internetu i że mam podejść w ciągu 3 dni roboczych do wybranego punktu po odbior modemu. Dzic poszedłem i okazało się, że system wyświetla, iz nie przysługuje mi mozliwośc testowania usługi. Co ciekawsze konsultant w sklepie powiedział, że jestem którąś-z-kolei osobą dziś której nie da się zarejestrować w systemie gdyż ten odmawia. Co jeszcze ciekawsze powiedział, że mają tylko 2 modemy i więcje miec nie będą a od rana był już tłum ludzi do których wczoraj dzoniła infolinia.

No cóż - może bład w systemie, więc dzownię na infolinię. Po długich przełączaniach między kolejnymi konsultantami wkońcu trafiłem na osobę w miare kompetentą która powiedziała, że żaden bład w systemie tylko dane zostaną wczytane do systemu dopiero po świętach. Aha i jeszcze jedno: liczba modemów nie jest równa liczbie testerów, tzn. kto pierwszy ten lepszy. W moim przypadku testowanie usługi już odpada bo w sklepie do którego jestem przypisany modemów już nie ma :(, pytam w takiem razie jak to jest, że najpierw zapraszają do testowania, poganiaja aby odebrać jak najszybciej modem po czym dane nie są wczytan do systemu, na 1 modem przypada po kilku testerów i wogóle czy oni sobie jaja z testerów robią - to pania poiwedziała, że takie sa warunki testowania usługi i tyle!

CP: kpina z klientów? nowa strategią firmy???

Post:27 gru 2009, 00:19
autor: Sirmark
dobre :) podoba mi sie podejscie.

Post:07 sty 2010, 17:25
autor: bartek93
Dobrze a mógłby wypowiedzieć się ktoś, kto jest w trakcie testowania owej usługi? Interesują mnie głównie wartość i stabilność prędkości oraz PING. Aha. Słyszałem, że usługa ta działa podobnie do np. Blueconnect'a, tak? Tzn wpinamy do komputera modem i mamy spokój od plątaniny kabli.
Dzięki i pozdrawiam :)
Bartek

Post:07 sty 2010, 20:11
autor: Marens
bartek93 pisze:Dobrze a mógłby wypowiedzieć się ktoś, kto jest w trakcie testowania owej usługi?
http://forum.satkurier.pl/viewtopic.php ... 35&start=0
bartek93 pisze:Słyszałem, że usługa ta działa podobnie do np. Blueconnect'a, tak? Tzn wpinamy do komputera modem i mamy spokój od plątaniny kabli.
Dzięki i pozdrawiam :)
Bardziej Play Online - ograniczony zasięg i tylko HSPA+ 850/900Mhz

Post:07 sty 2010, 23:21
autor: kubik
tak zapytam, czy infolinia dzwoniła z 'zastrzeżonego numeru', czy coś się wyświetliło? pytam, ponieważ zastrzeżonych nie odbieram, a udało mi się wysłać formularz na stronie ;o)

Post:08 sty 2010, 13:47
autor: Marens
kubik pisze:tak zapytam, czy infolinia dzwoniła z 'zastrzeżonego numeru', czy coś się wyświetliło?
Polsat zawsze dzwoni z zastrzeżonego
Cyfra z normalnego "0"22

Post:08 sty 2010, 16:30
autor: kubik
no to się 'załapałem' - zastrzeżonych nie odbieram ;o) hehehe