Strona 1 z 1
Zerwanie umowy z TP przed końcem umowy.
Post:28 lis 2009, 09:13
autor: mateusz666
Witam.
Myślę, że pomożecie mi z moim problemem, ponieważ dobrze się znacie na takich sprawach.

A więc chodzi mi o to, że chce zrezygnować z umowy z Telekomunikacją Polską przed końcem trwania umowy. Wszystko dlatego, że kilka miesięcy temu dałem się wciągnąć w internet + telewizja ( tzw. pakiet multimedialny) i z tego co wiem, nie można odliczyć pieniędzy za Internet w zeznaniu podatkowym PIT.
Czy z tego powodu mogę zrezygnować z umowy z TP. Dodam, że w regulaminie, który przywiózł mi kurier wraz z dekoderem i liveboxem nie było o tym mowy, dopiero dowiedziałem się o tym ze strony TP :
http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/int ... ?_s=611565
Pomożecie Drodzy forumowicze?
Zawsze to była dosyć duża kwota, a teraz wszystko by miało przepaść?
Post:28 lis 2009, 09:59
autor: tajniak
Przykro mi, ale niestety tak.
Post:28 lis 2009, 10:02
autor: mateusz666
Czyli rozumiem, że nie da się z tym nic zrobić?
Tp nie przewiduje może zmiany regulaminu?

Post:28 lis 2009, 16:04
autor: tajniak
Pewnie jak (prawie) co roku dadzą Ci jakąś rekompensatę np. dając więcej kanałów na 3 m-c.
Post:28 lis 2009, 17:00
autor: osachorzow
mateusz666, z tego co pamiętam to po wielkiej awanturze (chyba z uokik) tp w zrobiła korektę wszystkich faktur na neostrade z tv rozbijając te pozycje na 2 osobne usługi: neostradę i tp co pozwalało na odliczenie samego internetu. Miała też od tej chwili rozbijać to na fakturach... więc może jednak uda Ci się odliczyć net.
Post:28 lis 2009, 17:15
autor: kamil1221
Nadal Neostrada z usługą TV to jeden produkt i nie da się tego rozdzielić.
Post:28 lis 2009, 19:54
autor: mateusz666
Potwierdzam to, co napisał kamil1221 nadal jest to liczone razem.
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że konsultant nie uprzedził mnie o tym fakcie przy podpisywaniu umowy, a szkoda (wiem, że jest to na pewno zawarte w regulaminie)
Z tego powodu nie mogę zerwać umowy raczej? A z tą rekompensatą bywa różnie, dzisiaj, kiedy dzwoniłem na 19393 to powiedziała mi konsultantka, że o czymś takim nie słyszała...
Może macie jakieś pomysły?
Liczę na was, Drodzy specjaliści.
Pozdrawiam
Post:28 lis 2009, 21:09
autor: kamil1221
Jeżeli umowa była podpisywana nie w siedzibie firmy (salon Orange, TP) to można z jej zrezygnować do 10 dni od podpisania.
Post:28 lis 2009, 21:30
autor: mateusz666
Niestety kamil1221, ale podpisałem tą umowę już ze 2 miesiące temu.
Czyli można powiedzieć, że znajduję się w przysłowiowej du*ie...:/
Może warto zgłosić to do UOKiK?
Pozdrawiam
Post:28 lis 2009, 21:37
autor: kamil1221
Wytłumacz mi - co chcesz zgłaszać ?
Post:28 lis 2009, 21:49
autor: maniek
mateusz666 pisze:Może warto zgłosić to do UOKiK?
Dołączam się do pytania kamila; co chcesz zgłosić? Może swoje niedopatrzenie ale na to uokik ci raczej nie odpowie.
Post:28 lis 2009, 21:56
autor: mateusz666
Gdy dzisiaj rozmawiałem z TP to pani stwierdziła, że jest to w sumie wina konsultanta, który ze mną rozmawiał i mnie nie uprzedził, lecz myślę, że jest to do nieudowodnienia i muszę się teraz męczyć przez prawie dwa latka :/
Dziękuję wszystkim, którzy zabrali głoś w moim temcie.
Pozdrawiam
Post:28 lis 2009, 21:59
autor: kamil1221
Wiesz - dwa miesiące to już dość długo od podpisania umowy. Gdyby było to po tygodniu to faktycznie można by było pisać jakąś reklamację.
Dlatego TP reklamuje NeoTV jako Neostradę z telewizją a nie Neostradę i telewizję - to jest różnica.