Strona 1 z 1
Multimo BSA
Post:24 lis 2009, 14:45
autor: derekpl
Witam
Chcialem dowiedziec sie od ludzi ktorzy korzystaja z Multimo na kablach TP jakie maja opinie o dzialaniu uslugi (majac neo problem mialem tylko raz jak wylozyl sie serwer autoryzujacy) jak wyglada "dostepnosc" uslugi w Miltimo?
Jak dlugo po zakonczeniu umowy z TP Neostrada podlaczaja Multimo (umowe podpisal bym na okolo miesiac wczesniej przed zakonczeniem umowy na NEO)?
W momeci gdy wybieram tylko Net od multimo - jasne musze ponosic koszty utrzymania lacza, co w przypadku gdybym wzial internet + telefon z multimo - place za utrzymanie lacza oddzielnie TP czy jest to zawarte w oplacie za telefon dla multimo ?
Post:24 lis 2009, 15:21
autor: tajniak
derekpl pisze:przypadku gdybym wzial internet + telefon z multimo - place za utrzymanie lacza oddzielnie TP czy jest to zawarte w oplacie za telefon dla multimo ?
nie płacisz za utrzymanie łącza
Re: Multimo BSA
Post:24 lis 2009, 23:01
autor: tarak
derekpl pisze:Witam
Chcialem dowiedziec sie od ludzi ktorzy korzystaja z Multimo na kablach TP jakie maja opinie o dzialaniu uslugi
moja dziewczyna ma multimo po linii TP prawie 2,5 roku i jest zadowolona. przez ten okres tylko 2 razy nie było internetu: raz przez ok pół dnia i raz jakieś 2-3godz. i podczas przedluzenia umowy po 2 latach przez kilka dni nie miala zwiekszonej predkosci ale to byla wina TP. prędkość jest taka jaka powinna, obsługa przez telefon miła.
Post:25 lis 2009, 08:55
autor: Ryszard Lubicz
Ja mam Multimo od samego ich wejscia na rynek ( miałem chyba 72 umowę w kraju

) internet śmiga bardzo dobrze, nigdy mi nie zerwało połączenia. Czasem płacę dosyć długo po terminie i nie robia żadnych problemów.
Post:26 lis 2009, 20:48
autor: olek
Ofetry internetu z telefonem tak naprade są bardzo podobne do siebie we wszystkich firmach. Różnice są znikome, nie wydaje mi się że to Multimo ma jakąś dobrą ofertę. Ofetra niby bezterminowa ale jeśli zerwiesz ją przed upływem 24 m-cy to zapłacisz ponad 100 zł....
Jeśli maz telefon komórkowy w Erze to zobacz sobie ich ofertę - jest tańsza.
Re: Multimo BSA
Post:27 lis 2009, 19:58
autor: krzemiroslaw
Też jestem zainteresowany tematem, bo właśnie technicy (a właściwie ordynarni żule) z tepsy podłączyli mi linie i mam ten sam dylemat. Zawieszenie łącza kosztuje ok. 21 zł. Jeżeli chodzi o dostępność to sprawdź na ich stronie
Czy ktoś ma tu łącze multimo na linii tp?
Ciekawi mnie sprawa, czy w momencie podłączenia może być linia zawieszona czy nie? W multimo mi niby powiedzieli, że lepiej aby była możliwość wykonywania połączenia a w tepsie mi mówią, że niekoniecznie.
[ Dodano: 2009-11-27, 20:07 ]
W ogóle zauważyłem, że promocja singiel start 1zł "Oferta Specjalna na Usługi dostępu do Internetu, obowiązuje w okresie od 15 października 2009 roku do 30 listopada 2009 r."
No i nie wiem co robić? Czy w poniedziałek wysyłać umowę, czy czekać na lepszą promocję, która powinna być (chyba) od 1 grudnia. Co byście poradzili?
Post:03 gru 2009, 11:06
autor: maniek
olek pisze:Jeśli maz telefon komórkowy w Erze to zobacz sobie ich ofertę - jest tańsza.
Chyba zartujesz. Zobaczylem szczegoly regualminów multimo i ery. W erze owszem bede mial taniej o 10 zl ale po pierwsze musze miec komorke i to juz mnie wiaze z tym operatorem bo winnym przypadku strace znike. Druga wazna sprawa. Przy umowie na 3 lata

abonament jest nizszy zaledwie o 10 zl(porownalem opcje 2 Mb/s). 6 Mb/s w multimo kosztuje 74.50 a w erze 74.00. 50 gr roznicy tylko ze w erze umowa na 3 lata. Z tego co widze na stronie ery 1 Mb/s tanszy jest tylko w umowie 3 letniej wiec tez odpada. Podsumowujac moim zdaniem oferty era jest zła bo tylko samobójca podpisuje lojalke na 3 lata z operatorem (niewazne czy tv komorka czy internet).
krzemiroslaw pisze:Co byście poradzili?
Oferta zostala przedluzona wiec mozna skorzystac

Post:21 gru 2009, 19:44
autor: maciejnet
Nie narzekam na sam Internet z Multimo, ale na BOK, który jest tragiczny! W przypadku gdy zepsuje Ci się Internet bądź telefon w weekend, nie masz prawa tego zgłosić - infolinia nie pracuje. Tym samym nie będziesz miał uwzględnione przy rachunku braku Internetu.
Post:22 gru 2009, 09:02
autor: maniek
Z tego co mi wiadomo to multimo w weekendy pracuje. Chyba 10-16 więc z tą niemożnością zgłoszenia problemu to nie do końca prawda
[ Dodano: 2009-12-22, 09:06 ]
maciejnet pisze:Tym samym nie będziesz miał uwzględnione przy rachunku braku Internetu.
A wyjaśnij dlaczego? Zgodnie z regulaminem usługi ale równiez z Prawem Telekomunikacyjnym za każdy dzień niedostępności usługi przysługuje abonentowi 1/30 kwoty miesięcznego abonamentu. Oczywiste jest, że jeśli problem będzie u ciebie to ci rabatu nie naliczą.
Post:22 gru 2009, 09:25
autor: maciejnet
Wybacz, ale liczę na pomoc techniczną całodobową, która przyjmie awarię. Co mi po 6 godzinach które oni teoretycznie siedzą przed telefonem, jak w nieodpowiednim momencie ich nie ma.
Rekompensata należy się od momentu zgłoszenia problemu. Tak też, jeśli nie ma u Ciebie Internetu przez weekend, to dopiero możliwe że zajmą się tym w najbliższy dzień pracujący lub później, bez potrąconej opłaty (bo przecież Pan nie zgłaszał, to się nie należy).
Post:22 gru 2009, 09:35
autor: maniek
Całodobowa pomoc techniczna to sa koszty. Chcesz miec wsparcie 24 h - przejdz do TP.Bedziesz placil wiecej ale wlasnie dzieki temu bedziesz miala wsparcie techniczne non stop. Widac przeciez ze Multimo to nie moloch i pewnie nie maja kasy na helpdesk 24 h ale oferuja net w nizszej cenie.Cos kosztem czegos. Druga sprawa- jesli zalezy ci tak bardzo na dacie zgloszenia i rabacie to nie uwierze ze nie mozna zglosic tego np za posrednictwem znajomego ktory w danym momencie net ma. Pozostaje jeszcze net w komorce. Wiec @ zawsze mozna wyslac. A kiedy na niego odpowiedza to juz nie problem abonenta bo zostalo zgloszone.
Post:22 gru 2009, 09:39
autor: maciejnet
Kiedyś multimo działało sprawniej, miało całodobową infolinię, odpowiadało na maile w krótkim czasie, nie było sytuacji gdzie nie odpierano telefonów, a panel z rachunkami był w pełni sprawny. Teraz nie ma tego w każdym z przypadków. Albo prowadzimy biznes profesjonalnie, albo po kosztach (kosztem nie zadowolonych, którzy będą odradzać usługi). Konkurencja jest na podobnym poziomie, to wiem, ale warto chociaż próbować.
Post:22 gru 2009, 09:47
autor: maniek
Co klient to opinia. Ty bedziesz odradzal to inni beda polecac

. Dopóki nie będzie konkurencji w zakresie obsługi klienta to takie rzeczy beda na porzadku dziennym. Chociaz musze ci powiedziec ze na zapytanie ws oferty dostalem @ zwrotnego w ciagu 10 minut

Post:22 gru 2009, 13:12
autor: abcd
O, Netia na zapytanie techniczne przez stronę nie odpowiada przez niemal tydzień. I żeby się tam dodzwonić trzeba poświęcić co najmniej naście minut na czekanie.
Więc może i infolinia jest całodobowa ale działa co najwyżej po łebkach.
Post:22 gru 2009, 13:28
autor: maciejnet
abcd, dlatego też dodałem że konkurencja działa podobnie. Żaden telekom nie dba o klienta

Post:22 gru 2009, 13:40
autor: abcd
Oj, tepsa jaka droga by nie była to jednak przez moje pół roku korzystania z neostrady, tak jak usługa była co najwyżej kiepska (0,5 Mbit uploadu po ADSL1 to jest problem, 1Mbit po ADSL2+ annexA u Netii już problemem nie jest), tak infolinii nie mam zbyt wiele do zarzucenia - darmowy numer (w Netii zewnętrzny numer jest półpłatny), dość szybko zgłaszający się konsultanci u których coś się dawało wywalczyć (najpierw wymianę całego okablowania w domu, potem wymianę modemu na niewspieranego Sagema, który i tak bił na głowę tandetny ZTE)
Post:18 sty 2010, 14:34
autor: barteks2
Ile w praktyce trwa zwiększenie prędkości dla obecnego klienta Multimo?
Post:18 sty 2010, 15:27
autor: maniek
Coś koło 10 dni. Zależy od TP, która musi zmienić predkość w ciągu 7 dni roboczych.
Post:18 sty 2010, 16:22
autor: barteks2
Czy TPSA od razu zmieni synchronizację na centrali czy tylko na razie mają potwierdzić warunki techniczne?