Strona 1 z 1

Jak rozumiec taka inf?

Post:05 lis 2009, 11:52
autor: galtom
Telefon i internet w pakiecie : ADSL(i)+ADSL(t): Dostępna usługa 4Mbit/s
Tylko telefon : ADSL: Usługa dostępna
Tylko internet : ADSL: Dostępna usługa 4Mbit/s
OneOffice : ADSL(i)+ADSL(t): Usługa dostępna. Numer routingowy C3260
Usługi mobilne : Netia Mobile: Usługa dostępna

Post:05 lis 2009, 12:01
autor: Vieslav
Oznacza to, że możesz mieć wszystkie usługi świadczone na własnej linii Netii.

Post:05 lis 2009, 12:08
autor: galtom
dzieki

Post:15 lis 2009, 21:50
autor: Hammond
Witam, informacja inna, ale problem ten sam. Po wpisaniu danych na stronie https://www.netiaonline.pl/skantarek/st ... eckForm.do otrzymuję wynik:
Kod: Zaznacz cały
Telefon i internet w pakiecie :  LLU(i)+LLU(t): Usługa dostępna - LLU2 (numer routingowy C7172)
Tylko telefon :  WLR: Usługa dostępna wyłącznie na linii TP
Tylko internet :  LLU: Usługa dostępna - LLU1
OneOffice :  BSA(i)+WLR(t): Usługa dostępna. Numer routingowy C7170
Usługi mobilne :  Netia Mobile: Usługa dostępna
IPTV :  IPTV: Usługa niedostępna
Interesuje mnie wyłącznie dostęp do internetu.
Kod: Zaznacz cały
Tylko internet :  LLU: Usługa dostępna - LLU1
Jak interpretować powyższy wynik, a konkretnie "LLU1"? Czyżby maksymalna dostępna u mnie prędkość pobierania wynosiła zaledwie 1Mbit/s? Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Post:15 lis 2009, 22:01
autor: gauri7
Dodali możliwość sprawdzenia dostępności IPTV. Nice...

Post:15 lis 2009, 23:45
autor: galtom
A dlaczego Netia twierdzi, ze nie moge korzystac z predkosci 4 mb? choc inf. z postu powyzej pojawia sie na ich stronie i mam na bloku ich puszki instalacyjne.
Podpisalem umowe ok 7 miechow temu - nie mialaem wczesniej zadnej umowy na net i telefon w tpsa (telefon byl od 30 lat babci).
Zadzwonilem do netii powiedzialem ze chce miec tel i net i mam - nikt mnie wtedy nie informowal, ze moge zmienic linie..itp....
da sie cos z tym zrobic?

Post:16 lis 2009, 11:52
autor: Hammond
Okazało się, że mój problem wynikał z chwilowej "niedyspozycji" automatu Netii.
Dzisiaj wynik jest jednoznaczny i wygląda tak:
Kod: Zaznacz cały
Tylko internet :  LLU: Usługa dostępna - LLU1 Maksymalna prędkość ściągania (Mbit/s): 15,5 
Zatem moje pytanie jest już nieaktualne.