Strona 1 z 1
Wolny "szybki" Internet w Netii
Post:13 paź 2009, 20:56
autor: DD7
Witam.
Od kilku dni zauważyłem pewne zjawisko. Otóż niepokojąco powoli wczytują się strony WWW - wcześniej było o wiele szybciej. Ba, tę prędkość realnie oscyluje przy może 512kbit/s, a mam 4mbit! Usługa z telefonem jest na łączach tepsy, spokojnie ciągnie taką prędkość - wcześniej było ok. Dodam tylko, że na wszelakich speedtestach prędkość wskazuje prawidłową, pełne 4mbit/s.
Raczej nie mam wirusów, system formatowany może dwa tygodnie temu, praktycznie od początku zainstalowany antywirus.
Pozdrawiam.
Post:13 paź 2009, 21:02
autor: aizo
Z jakich korzystasz programów p2p?
Post:13 paź 2009, 21:05
autor: DD7
uTorrent, aMule.
Post:13 paź 2009, 21:17
autor: Mordrag
DD7, Mam ten sam problem. Dla Netii strzeliło coś do głowy i zmieniła DSL Path z FAST na INTERLEAVED przez co pingi poszły o połowę w górę co z kolei powoduje wolniejsze wczytywanie stron.
Post:13 paź 2009, 21:25
autor: progosu
Mordrag Jak masz BSA to tobie tpsa zmienia na interleaved a nie netia.
Post:13 paź 2009, 21:58
autor: DD7
To jest dziwne, ponieważ czasem strony wczytują się w akceptowalnym czasie, a nieraz działają tragicznie, jak neostrada 128kbit/s. Po prostu tragedia.
Post:13 paź 2009, 22:15
autor: elkanguro
Czy to jest jakieś ogólnopolskie zjawisko i czy można to przywrócić do poprzednich ustawień samodzielnie, np. w routerze?
Post:14 paź 2009, 14:56
autor: kowcio
Chyba ogólnopolskie. Dzisiaj pewna osoba dzwoniła do mnie z płaczem, że internet jej się popsuł. Oczywiście szpece od marketingu ją wpakowali w tę całą Netię. Wiele osób się nabrało i teraz nie są zadowoleni

Całe szczęście, że nie jestem w tym gronie

Post:14 paź 2009, 18:22
autor: abcd
"Ta cała Netia" od 4 miesięcy nieprzerwanie dostarcza mi 16-mbit internet znacznie lepszy niż dostępna w porównywalnej cenie Neostrada 6. Co prawda ponad miesiąc oczekiwania był kłopotliwy, ale teraz jest dobrze.
Jak internet się popsuł to trzeba dzwonić na jedną (*88/801802803) albo drugą (dla BSA: 19393, 800102102) infolinię i zrzędzić. W końcu trafi się na konsultanta, który zapisze odpowiednie zlecenie (np. wymianę/sprawdzenie linii, wymianę modemu, zmiana kodowania)
Post:16 paź 2009, 01:09
autor: Pedros
kowcio pisze:Chyba ogólnopolskie.

to jest o tyle ogólnopolskie ze zmiany dotycza jedynie kabli TP
bo to TP dokonała jakiś zmian
na Cu Netii nie ma tego problemu
Post:16 paź 2009, 16:40
autor: dj krysta
ja miałem tak że jak mi net nie śmigał (orange) to dzwoniłem do TP i oni nic nie wiedzieli i trzba było walić do pomarańczy, więc pewnie tak samo jest w Netii
Post:16 paź 2009, 22:48
autor: maniek
Od kiedy problemy klientow netii interesuja tp? Czyzby netia miala jakas specjalna umowe z tp. Moim zdaniem trzeba walic do netii a netia do tp.
Post:17 paź 2009, 12:44
autor: kowcio
maniek pisze:Moim zdaniem trzeba walic do netii a netia do tp.
Ale oczywiście, że tak. Przecież jesteście klientami Netii o nie TP i Was w ogóle TP nie powinno interesować. To Netia powinna interesować się, bo to ona ma układy z TPsą.
Ciekawe, że tylko Netia przez TPsę nie chce "śmigać" poprawnie, a inni operatprzy jako tako nie mają problemów.
dj krysta pisze:ja miałem tak że jak mi net nie śmigał (orange) to dzwoniłem do TP i oni nic nie wiedzieli i trzba było walić do pomarańczy, więc pewnie tak samo jest w Netii
Tutaj akurat jest paradoks, bo Orange i TP to jedna spółka i troszke głupio to wygląda... Ale a tak samo miałem jak podpisywałem umowę na Internet Orange Freedom- podczas zakładania telefonu w TPsie został źle spisany numer z dowodu i musiałem lecieć do salonu TP połaczonego z Orange, żeby poprawili. Powinni jakoś połączyć się bliżej, na pewno klientom spodobałoby się.
Post:17 paź 2009, 15:43
autor: maniek
kowcio pisze:Tutaj akurat jest paradoks, bo Orange i TP to jedna spółka i troszke głupio to wygląda...
Chyba podobnie ma sie sprawa multimo i gts.
Post:17 paź 2009, 17:57
autor: elkanguro
Chyba jednak trochę inaczej. Orange to marka, która należey do spółki PTK Centertel Sp. z o.o., natomiast Telekomunikacja Polska S.A. to całkowicie inna spółka. Łączy ich jedynie wspólny właściciel - France Telecom. Natomiast "multimo" to marka należąca do spółki GTS Energis.
Post:17 paź 2009, 23:25
autor: Vieslav
A jak zmienisz DNSy to coś się dzieje?