Strona 1 z 1
[TP] Przysłanie drukarki + gwarantowana prędkość
Post:19 wrz 2009, 13:55
autor: szyman12
Witam
Czy wiecie może ile czasu trzeba czekać na drukarkę od TP - czy te 30 dni wg. TP czy może krócej?
I druga rzecz. Kiedyś czytałem, że TP musi zapewnić 70% deklarowanej prędkości łącza, bo jak poniżej to można składać reklamację. Czy to nadal obowiązuje i czy jest to 70% czy może inne procenty?
Post:19 wrz 2009, 14:20
autor: maniek
Usługi ADSL czyli np. netia, multimo, neostrada nie maja gwarantowanej przepustowosci lacza(UBR).
Post:19 wrz 2009, 14:26
autor: noved
Myślę, ze czas oczekiwania na drukarkę jest zależny od kuriera czy innej firmy dostarczającej takie rzeczy. Niestety ostatnio się przekonałam ze firmy kurierskie lobią robić psikusy.
Post:19 wrz 2009, 15:43
autor: abcd
Jeśli przez jakiś czas nie uda ci się uzyskać zakupionej prędkości łącza (ale np. coś takiego będzie przez tydzień - niezależnie od serwera będziesz miał zaniżoną prędkość) to oczywiście, możesz reklamować. Ale nie łudź się, że z każdego serwera będziesz ściągał z pełną prędkością łącza.
Post:19 wrz 2009, 16:14
autor: szyman12
abcd pisze:Jeśli przez jakiś czas nie uda ci się uzyskać zakupionej prędkości łącza (ale np. coś takiego będzie przez tydzień - niezależnie od serwera będziesz miał zaniżoną prędkość) to oczywiście, możesz reklamować. Ale nie łudź się, że z każdego serwera będziesz ściągał z pełną prędkością łącza.
Wiesz, ja ogólnie chciałbym zgłosić reklamację, bo z tym łączem coś się złego dzieje, i mam właśnie pretekst

Post:19 wrz 2009, 16:21
autor: abramek92
Powiem tak,
mam Neostradę od jej początków.
Przeszedłem też cztery przeprowadzki etc.
Przez tyle lat miałem może 3 awarie do 24h bez Internetu.
Teraz na 800102102 naprawdę nie ma problemu wg mnie z problemem reklamacji.
Mam 2 mega i speedtesty pokazują 1900-2150 kb/s
pingi są też ok [polskie serwery od 11 do 30 ms?]
Post:19 wrz 2009, 16:47
autor: Kaczy
Podepnę się pod temat: czy przedłużając umowę na Neostradę prezent (np. drukarkę) odbiera się w salonie, czy później ją przesyłają, po wypełnieniu jakiegoś formularza na stronie tp.pl
Post:19 wrz 2009, 16:49
autor: kamil1221
Strona www.
Post:19 wrz 2009, 18:39
autor: abramek92
Kaczy pisze:Podepnę się pod temat: czy przedłużając umowę na Neostradę prezent (np. drukarkę) odbiera się w salonie, czy później ją przesyłają, po wypełnieniu jakiegoś formularza na stronie tp.pl
Z czego kojarzę to kurier do domu ją dostarcza, nigdzie jej nie odbieramy.
Post:19 wrz 2009, 19:41
autor: krystian1022
to przyłącze się do tematu... przez jaki czas musi być zaniżony transfer, aby netia z przyczyn technicznych rozwiązała umowę?
bo obecnie mam tak...
godz.23-17 ok. 2,2 MB/s
godz 17-23 ok. 0,6 Mb/s czyli zaniżenie ok. 70%
po stronie tepsy wszystko OK.
Post:19 wrz 2009, 20:27
autor: maniek
krystian1022 pisze:godz.23-17 ok. 2,2 MB/s
godz 17-23 ok. 0,6 Mb/s czyli zaniżenie ok. 70%
po stronie tepsy wszystko OK.
Maja przeciazony fps czyli styk z tp. Nie jest to moim zdaniem powodem do rezygnacji bez kary. W tej sprawie tp jest czysta

Post:20 wrz 2009, 16:12
autor: abcd
Nie jest to moim zdaniem powodem do rezygnacji bez kary.
Ale żeby napisać do UKE jak najbardziej

Post:20 wrz 2009, 16:22
autor: maniek
abcd pisze:Ale żeby napisać do UKE jak najbardziej
Mozesz napisac i do prezydenta tylko to nic nie da

Post:20 wrz 2009, 23:19
autor: szyman12
Dzięki za odpowiedzi w tych sprawach
A nie wiecie może, czy TP przyśle jakiegoś maila lub SMSa, że wysłali przesyłkę, czy też zrobią 'surprise'?

Post:21 wrz 2009, 16:26
autor: abcd
Mozesz napisac i do prezydenta tylko to nic nie da
http://www.szuman.eu/archives/512-Zbyt_ ... robic.html
Hmm...