Przeniesienie numeru z TP do easyCall
Post:24 sie 2009, 11:59
Witam,
Przeniosłem numer z TPSA do easyCall, jednak korzystalem z przeniesionego numeru tylko 30 dni, kiedy mi go skasowali, ponieważ okres ważności doładowania konta minął (spoznienie 1 dzień). Piszą mi że numer nie może juz zostac odzyskany ponieważ przepadł wraz z ważnością konta i że mogę dostać inny. Nie chce innego numeru ! Po to przeniosłem z TPSA zeby mieć ten sam co mam od 12 lat ! Co moge zrobić ?
Przeniosłem numer z TPSA do easyCall, jednak korzystalem z przeniesionego numeru tylko 30 dni, kiedy mi go skasowali, ponieważ okres ważności doładowania konta minął (spoznienie 1 dzień). Piszą mi że numer nie może juz zostac odzyskany ponieważ przepadł wraz z ważnością konta i że mogę dostać inny. Nie chce innego numeru ! Po to przeniosłem z TPSA zeby mieć ten sam co mam od 12 lat ! Co moge zrobić ?