Strona 1 z 2

Status zamówienia w Netii

Post:18 sie 2009, 17:26
autor: elkanguro
Witam,

co oznacza taki status zamówienia na stronach Netii?
Kod: Zaznacz cały
 Status zamówienia: WLR - odpowiedź z TP S.A. OK[01-10-2009];BSA - umowa podpisana
Dnia 3 sierpnia podpisywałem umowę na Internet + Telefon (pakiet). Przy czym telefon w TPSA mam na umowie bezterminowej a Neostradę do 10 września.

Post:18 sie 2009, 20:36
autor: Tomo83
hej TP pozytywnie rozpatrzyła zamowienie na WLR czyli abonament telefoniczny a jeżeli masz jeszcze umowe na Neo w TP to Netia wysle pismo conajmniej 10 dni przed końcen Neo jezeli na oświadczeniu było wpisane do kiedy umowa z tp

Post:18 sie 2009, 20:53
autor: elkanguro
Aha, czyli z tego wynika, że telefon w Netii będę miał dopiero od 1 października, tak? A w takim razie do kiedy będę miał Neostradę i od kiedy Internet Netii?

Post:18 sie 2009, 23:52
autor: zinkzaq
Tomo83 pisze:10 dni przed końcen Neo jezeli na oświadczeniu było wpisane do kiedy umowa z tp

To w neti jest tylko okres 10 dniowy w tepsie min 30 dni przed końcem umowy
elkanguro pisze:że telefon w Netii będę miał dopiero od 1 października, tak
tak , bo telefon niestety jest z miesiecznym wypowiedzeniem liczac od pierwszego dnia nastepnego miesiaca . Z tego co widzę jest jak najbardziej ok , czyli internet z neti będziesz miał jak ci się skończy neo czyli tak między 10 a 20 września a telefon od 1 października. Wypowiedziałeś sam neo ??

Post:19 sie 2009, 11:16
autor: elkanguro
Nie, podpisałem upoważnienie dla Netii żeby wypowiedzieli umowę (chyba zarówno o telefon jak i Internet). To dobrze czy źle?

Post:19 sie 2009, 21:45
autor: piechu007
Dołączam się do powyższego pytania - czy to dobrze czy źle, że się przekazało upoważnienie dla Netii na rezygnację z przedłużenia umowy na Neo po zakończeniu czasu obowiązywania obecnej?
Zastanawia mnie ta sprawa 10 dni - czy Netia faktycznie ma jakąś umowę międzyoperatorską z TP, która jej pozwala w imieniu klientów występować tak późno o rezygnację z przedłużenia Neo? Czy TP nie wystawia potem jakichś głupich rachunków za rzekomo nieterminowe rozwiązanie umowy? Czy może lepiej jest samemu zrezygnować z przedłużenia Neo na 30 dni przed końcem umowy?

Stan zamówienia na tel i net z Netii mam taki sam jak elkanguro.

Ktoś przechodził z TP do Netii i załatwili wszystko jak trzeba?

Post:22 sie 2009, 12:47
autor: konsultant
piechu007 pisze:Dołączam się do powyższego pytania - czy to dobrze czy źle, że się przekazało upoważnienie dla Netii na rezygnację z przedłużenia umowy na Neo po zakończeniu czasu obowiązywania obecnej?
Zastanawia mnie ta sprawa 10 dni - czy Netia faktycznie ma jakąś umowę międzyoperatorską z TP, która jej pozwala w imieniu klientów występować tak późno o rezygnację z przedłużenia Neo? Czy TP nie wystawia potem jakichś głupich rachunków za rzekomo nieterminowe rozwiązanie umowy? Czy może lepiej jest samemu zrezygnować z przedłużenia Neo na 30 dni przed końcem umowy?

Stan zamówienia na tel i net z Netii mam taki sam jak elkanguro.

Ktoś przechodził z TP do Netii i załatwili wszystko jak trzeba?
w przypadku gdy Klient sam rozwiązuje umowę to obowiązuje go 30 dniowy okres wypowiedzenia, natomiast jeśli robi to Netia to może wysłać wypowiedzenie do TP nawet kilka dni przed data końca umowy. Oczywiście Klient nie ponosi żadnych kar ze strony TP.

Post:23 sie 2009, 12:40
autor: piechu007
Dziękuję za odpowiedź, mam nadzieję, że wszystko pójdzie u mnie bez problemów.

Ale mam jeszcze jedno pytanie - skąd Netia bierze informacje o tym, kiedy komuś kończy się umowa z TP? Bo jak do mnie dzwonili z ofertą z Netii to sami powiedzieli mi kiedy się kończy, bo ja nie znałem dokładnego dnia. Trochę się zorientowałem i wychodzi na to, że umowa na neo kończy mi się 2 dni wcześniej niż powiedzieli mi w Netii, więc skąd oni właściwie mieli swoje dane?

Post:23 sie 2009, 12:45
autor: elkanguro
piechu007, a kiedy Ci się kończy? Bo mi 10-09-2009. Dokładną datę możesz znaleźć na www.tp.pl po zalogowaniu. Miejmy nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze:)

Post:23 sie 2009, 21:04
autor: konsultant
piechu007 pisze:Dziękuję za odpowiedź, mam nadzieję, że wszystko pójdzie u mnie bez problemów.

Ale mam jeszcze jedno pytanie - skąd Netia bierze informacje o tym, kiedy komuś kończy się umowa z TP? Bo jak do mnie dzwonili z ofertą z Netii to sami powiedzieli mi kiedy się kończy, bo ja nie znałem dokładnego dnia. Trochę się zorientowałem i wychodzi na to, że umowa na neo kończy mi się 2 dni wcześniej niż powiedzieli mi w Netii, więc skąd oni właściwie mieli swoje dane?
przy składaniu zamówienia na internet, Klient musi podać dokładną date zakończenia umowy na neostrade, na tej podstawie jest składane wypowiedzenie do TP

Post:24 sie 2009, 16:04
autor: panasonic86
Witam, ja mam natomiast prośbę o wyjaśnienie statusu zamówienia:
Kod: Zaznacz cały
Status zamówienia: BSA - Odpowiedź z TP S.A. nie OK

Post:24 sie 2009, 19:00
autor: piechu007
przy składaniu zamówienia na internet, Klient musi podać dokładną date zakończenia umowy na neostrade, na tej podstawie jest składane wypowiedzenie do TP
Kiedy do mnie dzwonił konsultant z ofertą to sam mi powiedział, kiedy kończy mi się umowa. Według niego to był 23 września, co mi się wydało bardzo prawdopodobne, bo sam nie pamiętałem aż tak dokładnie, a wiedziałem że po 20. Teraz jakoś mnie naszło, żeby to sprawdzić i koleżanka pracująca na obsłudze technicznej neostrady sprawdziła w systemie, że umowa kończy mi się 21 września. Więc chyba będę musiał to zgłosić w Netii.
Dokładną datę możesz znaleźć na www.tp.pl po zalogowaniu.
Nie mam konta. Jeśli teraz je założe to będę miał tam wszystkie informacje?

Post:24 sie 2009, 23:56
autor: elkanguro
@piechu007: Powinieneś mieć. Może niekoniecznie historię połączeń ale okres obowiązywania umowy na pewno będzie.

@panasonic86: Nie wygląda to dobrze. Tak jakby się TP nie zgodziła.

Post:26 sie 2009, 09:28
autor: lukas63
Mam nieaktywne łącze telefoniczne (z 6 lat temu miałem jeszcze tel. w Tp) - zamówiłem przez infolinie net 8mb (LLU) i jak sprawdzić status zamówienia???
Jak nr umowy mam podać? który ciąg cyfr na umowie, którą dostałem od kuriera?
i co zrobić przy wpisywaniu nr telefonu jak nie mam przecież nr.?

Post:27 sie 2009, 16:43
autor: Wieczor1
lukas63 pisze:Mam nieaktywne łącze telefoniczne (z 6 lat temu miałem jeszcze tel. w Tp) - zamówiłem przez infolinie net 8mb (LLU) i jak sprawdzić status zamówienia???
Jak nr umowy mam podać? który ciąg cyfr na umowie, którą dostałem od kuriera?
i co zrobić przy wpisywaniu nr telefonu jak nie mam przecież nr.?
Zadzwon na BOK i w Clarify odnajda Cie po PESELu albo po innych danych- nie potrzebujesz podawac numeru umowy. Maja tam wszelkie informacje zwiazane ze statusem aktywacji poniewaz to za pomoca Clarify CWD wprowadza dane do systemu.

[ Dodano: 2009-08-27, 16:46 ]
elkanguro pisze:piechu007, a kiedy Ci się kończy? Bo mi 10-09-2009. Dokładną datę możesz znaleźć na www.tp.pl po zalogowaniu. Miejmy nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze:)
Jezeli masz jakiekolwiek watpliwosci co do tego czy konsultant Netii podal Ci poprawna date zakonczenia umowy z TPSA zawsze mozesz przefaxowac Netii po upewnieniu sie- gdyby ewentualnie wyszlo ze data rozni sie od rzeczywistej- zlecenie zmiany daty zakonczenia umowy. Zmiana wprowadzana jest przez CWD praktycznie natychmiast

[ Dodano: 2009-08-27, 16:47 ]
piechu007 pisze: Nie mam konta. Jeśli teraz je założe to będę miał tam wszystkie informacje?
Zadzwon na blekitna linie i zapytaj kiedy dokladnie konczy Ci sie umowa

[ Dodano: 2009-08-27, 19:09 ]
lukas63 pisze: i co zrobić przy wpisywaniu nr telefonu jak nie mam przecież nr.?
Ale gdzie Ty wpisujesz ten numer?? Mowisz o logowaniu na NOL czy o wypelnianiu papierow??

[ Dodano: 2009-08-27, 19:15 ]
piechu007 pisze: Kiedy do mnie dzwonił konsultant z ofertą to sam mi powiedział, kiedy kończy mi się umowa. Według niego to był 23 września, co mi się wydało bardzo prawdopodobne, bo sam nie pamiętałem aż tak dokładnie, a wiedziałem że po 20. Teraz jakoś mnie naszło, żeby to sprawdzić i koleżanka pracująca na obsłudze technicznej neostrady sprawdziła w systemie, że umowa kończy mi się 21 września. Więc chyba będę musiał to zgłosić w Netii.
Tak jak mowie- fax do Netii ze zleceniem zmiany daty realizacji zamowienia... Reakcja od razu- oswiadczenia jeszcze nie wyslali.

[ Dodano: 2009-08-27, 19:17 ]
elkanguro pisze: @panasonic86: Nie wygląda to dobrze. Tak jakby się TP nie zgodziła.
Jest jeszcze opcja ze chodzi o NWF... wtedy wszystko bedzie ok- wystarczy tylko takie jedno oswiadczenie- o poprawnosci danych na oswiadczeniu (dziwnie brzmi)

Post:27 sie 2009, 19:32
autor: krystian1022
mam takie małe pytanko, jak tam z obsługą i jej szybkością jest w Netii, bo do tej pory zauważyłem ,że nie najlepiej a ja mam status:
Zamówienie BSA zostało wysłane do TP SA
a umowa na Neostradę jutro się kończy i w sobotę mam być w Netii

Wyrobią się :? :?

Post:27 sie 2009, 19:53
autor: Wieczor1
krystian1022 pisze:mam takie małe pytanko, jak tam z obsługą i jej szybkością jest w Netii, bo do tej pory zauważyłem ,że nie najlepiej a ja mam status:
Zamówienie BSA zostało wysłane do TP SA
a umowa na Neostradę jutro się kończy i w sobotę mam być w Netii

Wyrobią się :? :?
Zadzwon do BOK i dowiedz sie dokladnie o co chodzi. Gdy pracowalem w tamtejszym BOK zdarzalo sie ze oswiadczenie wyslane przez Netie w imieniu Klienta wisialo jakis czas bez odezwu od TPSA. Oni maja wielki burdel w papierach i w zwiazku z tym wydaje mi sie ze nie wiedza o niektorych oswiadczeniach ktore do nich dotarly.
Druga z opcji moze byc taka, ze TPSA po prostu da odpowiedz na ostatnia chwile i wszystko bedzie ok.

Post:27 sie 2009, 21:58
autor: elkanguro
Skoro mi się kończy 10.09.09 to 10 dni wcześniej wypada 31.08 czyli wówczas wniosek zostanie dopiero złożony do TP, tak? W takim razie, jeśli o wniosku nie zapomną to w jakim terminie normalnie podejmują decyzję?

Post:28 sie 2009, 10:58
autor: Wieczor1
elkanguro pisze:Skoro mi się kończy 10.09.09 to 10 dni wcześniej wypada 31.08 czyli wówczas wniosek zostanie dopiero złożony do TP, tak? W takim razie, jeśli o wniosku nie zapomną to w jakim terminie normalnie podejmują decyzję?
TPSA ma na odpowiedz na oswiadczenie dokladnie tyle ile Netia moze je wyslac wczesniej= 10dni... W zwiazku z tym odpowiedz moze przyjsc na ostatnia chwile. Jesli masz jakiekolwiek watpliwosci co do zachowania przez Netie odpowiedniego terminu- zadzwon do BOK i powiedz zeby zrobili zadanie do BOS_Druki na wysylke do Ciebie "potwierdzenia wysylki oswiadczenia do TPSA". Kopii oryginalu nie otrzymasz ale takie potwierdzenie jak najbardziej.

Post:28 sie 2009, 11:03
autor: lukas63
Ale gdzie Ty wpisujesz ten numer?? Mowisz o logowaniu na NOL czy o wypelnianiu papierow??
Umowę już mam podpisaną - chodzi mi o

https://zamow.netia.pl/esales/esales/checkOrder.do