Strona 1 z 1

zmiany przez blekitna linie

Post:28 lip 2009, 10:31
autor: chriss
witam.
czy dzwoniac na blekitna linie chcac np. przedluzyc umowe musze podawac jakies dodatkowe hasla, ktore byc moze kiedys ustalalem itp. czy po prostu podaje imie i nazwisko, pesel i takie podstawowe dane identyfikacyjne ?

Post:28 lip 2009, 12:57
autor: Vieslav
Przed połączeniem z konsultantem podajesz numer telefonu i PIN dla tego numeru. Potem, podczas rozmowy, konsultant może zapytać o imię, nazwisko, adres, PESEL, a jeśli ma wątpliwości co do tożsamości dodatkowo o numer ewidencyjny (na rachunku) oraz kwotę ostatniej faktury.
Tak było, gdy miałem jeszcze telefon w TP, być może teraz się coś zmieniło.

Post:28 lip 2009, 13:08
autor: chriss
dzieki. a ten numer pin to jak moge ustalic jesli go nie pamietam ? na blekitnej mi go podadza ? :)

Post:28 lip 2009, 13:48
autor: Vieslav
Po dokładnej weryfikacji właściciela ustalają nowy pin. Czyli zapytają o wszystko co wyżej napisałem + dodatkowe pytania, np. od kiedy linia jest podłączona, ilu było właścicieli itp (przynajmniej mnie o to pytali).

Post:28 lip 2009, 15:47
autor: tajniak
... czy jest polecenie zapłaty (o to mnie pytali).

Post:28 lip 2009, 16:01
autor: roni_
Jeśli masz PIN to wystarczy. Jeśli nie to zawsze możesz go sobie założyć. Pytania są różne, losowo wybierane przez system i dotyczą abonenta lub samej usługi. Plus ew. numer ewidencyjny.