Strona 1 z 1

Propozycja zmiany planu taryfowego w &tp

Post:18 cze 2009, 22:30
autor: corner
Do mojej znajomej, która korzysta z Planu tp 60 minut za darmo dzwonią bardzo często konsultanci i namawiają do zmiany planu na doMowy60.

Dlaczego? Jaki jest powód tych akcji? Plany kosztują tyle samo, ceny niewiele się różnią (troszkę inny sposób rozliczania połączeń), w nowym jest możliwość wybrania opcji 120 minut wieczorami i tańsze połączenia międzynarodowe.

Gdzie jest haczyk? Dlaczego &tp tak zależy na zmianach na nowy plan?

Post:18 cze 2009, 23:35
autor: toms
Witam,sprawa jak się okazało jest banalna.Otóż w starszym planie"TP 60"niewykorzystane jednostki taryfowe są przenoszone na kolejny cykl rozliczeniowy,a w nowszym planie "Domowy 60 "PRZEPADAJĄ.Ot całe"polepszanie" usług przez telekomunę.Zasady korzystania z usługi "Plan TP 60"-UWAGA NA PUNKT 3 REGULAMINU:
1) korzystanie z usługi nie wymaga składania zamówienia i zapłacenia dodatkowej opłaty,
2) pakiet oferowany jest w okresie rozliczeniowym,
3) niewykorzystane w ramach pakietu minuty PRZECHODZĄ na jeden kolejny okres rozliczeniowy,
4) w pierwszej kolejności rozliczane są minuty niewykorzystane w poprzednim okresie
rozliczeniowym, a następnie rozliczany jest bieżący limit minut; jeżeli w tym okresie minuty
przeniesione z poprzedniego okresu rozliczeniowego nie zostaną wykorzystane wówczas
przepadają,
5) przeniesione minuty są dostępne tylko jeśli w bieżącym okresie rozliczeniowym Abonent
posiada aktywny plan tp 60,
6) w przypadku braku aktywnego planu tp 60 w okresie rozliczeniowym, minuty w ramach
pakietu nie przechodzą na kolejny okres rozliczeniowy, a po ponownym uruchomieniu planu tp
60 Abonent posiada tylko bieżący limit minut,
7) po wyczerpaniu limitu minut, opłaty za połączenia pobierane są zgodnie ze stawkami w planie
tp 60,
8 ) wykorzystany w ramach pakietu limit minut rozliczany jest z dokładnością co do sekundy,
9) ze względu na uwarunkowania techniczne nie jest możliwe bieżące monitorowanie stanu
wykorzystania limitu minut w ramach pakietu.
Dla porównania zasady korzystania z pakietów w "Planie Domowym 60"-UWAGA NA PUNKT 4 REGULAMINU:
1) korzystanie z pakietu wymaga złożenia zamówienia,
2) korzystanie z pakietu nie wymaga zapłacenia dodatkowej opłaty,
3) pakiet oferowany jest w okresie rozliczeniowym,
4) niewykorzystane w ramach pakietu minuty NIE PRZECHODZĄ na kolejny okres rozliczeniowy,
5) po wyczerpaniu limitu minut, opłaty za połączenia pobierane są zgodnie ze stawkami w planie
doMowy tp 60,
6) wykorzystany w ramach pakietu limit minut rozliczany jest z dokładnością co do sekundy,
7) ze względu na uwarunkowania techniczne nie jest możliwe bieżące monitorowanie stanu
wykorzystania limitu minut w ramach pakietu,
8 ) zmiana opcji pakietu w ramach planu doMowy tp 60 możliwa jest od następnego okresu
rozliczeniowego w stosunku do okresu, w którym zostało złożone zamówienie na zmianę pakietu.
Proponuję włączyć bezpłatną w planie "TP60"usługę"Prezentacja Numeru",a następnie skorzystać z bezpłatnej usługi"Blokada połączeń anonimowych"-w dodatku z możliwością sterowania z poziomu aparatu.Powinno to w znacznym stopniu ograniczyć niechciane telefony,a gdyby i to nie pomogło-kategorycznie zażądać nękania przez pracowników TP.W sytuacji uporczywego nagabywania-zgłosić sprawę do UKE.Pozdrawiam :)

[ Dodano: 2009-06-18, 23:40 ]
Ups,zjadłem jeden wyraz."Powinno to w znacznym stopniu ograniczyć niechciane telefony,a gdyby i to nie pomogło-kategorycznie zażądać ZAPRZESTANIA nękania przez pracowników TP"Przepraszam.

Post:18 cze 2009, 23:45
autor: BL9393
TP 60:
naliczanie sekundowe od 1 sekundy
opłata inicjacyjna doliczana do pierwszej minuty płatnego połączenia w wysokości 0,20zł
przechodzenie minut na 1 kolejny okres rozliczeniowy
różna opłata za połączenie dla numerów lokalnych i zamiejscowych
60 darmowych minut do wykorzystania

doMowy 60:
naliczanie sekundowe po 1 minucie połączenia
brak opłaty inicjacyjnej
brak przenoszalności minut
jedna opłata za połączenie na nr stacjonarne
2 pakiety minut 60 lub 120

po zmianie nie masz możliwości powrotu do TP 60

Post:19 cze 2009, 00:02
autor: corner
Poradzę jej, żeby sobie zmieniła na doMowy 60 z pakietem 120 minut po 18:00. Powinno się jej troszkę bardziej opłacić. Nigdy nie zostają jej minuty. Mimo braku naliczania sekundowego od pierwszej sekundy - w tym planie rozmowy poniżej minuty są bardziej opłacalne (za to powyżej czwartej minuty lokalne przestają się opłacać w stosunku do starego planu).

Mogliby w końcu jakoś realnie obniżyć stawki za połączenia. Z komórek jest taniej na stacjonarne niż ze stacjonarnego w ramach sieci &tp.

PS: Mimo informacji w regulaminie o braku możliwości sprawdzenia stanu pakietów - można sprawdzić bieżące zużycie w serwisie Konto tp, na www.tp.pl

Post:19 cze 2009, 00:09
autor: BL9393
Możesz też sprawdzić poprzez system IVR pod 19393 oraz u konsultanta. Zapis powstał po to by doradca nie musiał w opcji 120min sprawdzać całego billingu i liczyć połączeń. System pokazuje całe zużycie bez oznaczenia połączeń przed i po 18tej ;)

Nie wiem czy jeszcze jest, ale była jak pracowałem na 9393 promocja na usługę Rozmowy z Rabatem 50% na połączenia stacjonarne. Wystarczyło podpisać lojalkę na 12m i ta usługa jest aktywowana bezpłatnie (standardowa cena 10zł/miesiąc). Możesz to polecić znajomej. Przed 18tą ma połowę taniej, a po 18tej za free ;)

Pozdrawiam

[ Dodano: 2009-06-19, 00:10 ]
promocja nadal obowiązuje - http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/tel ... om/660707/ ;)

[ Dodano: 2009-06-19, 00:13 ]
A i odnośnie zmiany planu niech dokona tego poprzez 19393, wtedy ma większą pewność realizacji zlecenia. Wprowadzenie bezpośrednio do systemu. Poprzez telesprzedaż zamówienia idą do aplikacji pośredniej, a dopiero potem są wczytywane do systemu.

Post:19 cze 2009, 21:24
autor: Marens
BL9393 pisze:A i odnośnie zmiany planu niech dokona tego poprzez 19393, wtedy ma większą pewność realizacji zlecenia. Wprowadzenie bezpośrednio do systemu.
Dodam, że swojego czasu można było mieć DSL na Socjalnym w taki oto sposób.