Strona 1 z 1

iPlus - 4 miesiące problemów - co zrobić ?

Post:27 kwie 2009, 23:49
autor: user_delete29
Witam Wszystkich!

Proszę o radę... Nie mam już siły...

Kupiłem sobie iPlusa. Niestety, w styczniu 2009 popsuł się modem. Jako że był zakupiony 'przez telefon' razem z laptopem, to gwarancji nie podbili. Czekałem 2 tygodnie na podbicie gwarancji gdyż żaden punkt Plusa nie mógł modemu przyjąć.

W lutym wreszcie oddałem modem do partnera handlowego Plusa... No i tak...
Pod koniec marca Pani z Plusa poinformowała nas przez sms, że modem został zagubiony przez kuriera i firma kurierska ma go odkupić.

Przez 3 tygodnie cisza a tu w połowie kwietnia sms, że modem jest w serwisie (znalazł się), i można się o nim dowiedzieć pod numerem jakimś tam... Zadzwoniłem, modem jest, ale jest tak uszkodzony, że czekają na nowy. Przy czym, Pani z serwisu powiedziała, że na zamówienia takie przyjdzie długo czekać...

Co tu robić? Internet jest potrzebny, abonament się płaci, a tu nic się nie dzieje.
Można to jakoś zakończyc?

Dziękuję za jakąkolwiek pomoc.

Post:28 kwie 2009, 15:16
autor: tajniak

nomeat

Post:28 kwie 2009, 15:59
autor: rysiu71
kup sobie modem o oznakowaniem e220 na alegro za niecale200pln jak twój wróci z naprawy to sprzedasz ten naprawiony. chyba tyle mozesz zrobic, albo jakas reklamacja?

Post:28 kwie 2009, 20:01
autor: vinc
lestek10 pisze:Co tu robić? Internet jest potrzebny, abonament się płaci, a tu nic się nie dzieje.
Można to jakoś zakończyc?
Nie mogłeś poprosić o modem zastępczy? Teraz pozostaje czekać na modem :? Ewentualnie uderzyć do salonu, w którym oddałeś modem do naprawy i spytać czy nie wydadzą Ci teraz zastępczego. Być może zgodzą się ;)

Post:28 kwie 2009, 20:42
autor: IK`ey
lestek10 pisze:Czekałem 2 tygodnie na podbicie gwarancji gdyż żaden punkt Plusa nie mógł modemu przyjąć.
A po co czekałeś na podbicie gwarancji? Zrób niezgodność towaru z umową. Pozdr

Post:29 kwie 2009, 16:09
autor: thonka
IK`ey pisze:A po co czekałeś na podbicie gwarancji? Zrób niezgodność towaru z umową. Pozdr
jak ma to zrobic, jak juz jest po tzw. 'ptakach'? modem oddany, pozostaje czekac, az laskawie go oddadza.
pozatym jezeli raz juz skorzystal z gwarancji nie bedzie mogl wiecej skorzystac z niezgodnosci towaru z umowa.

pozostaje tylko zaopatrzyc sie w inny modem (poprosic o zastepczy, kupic czy tez uzywac do tego celu telefonu).

Post:29 kwie 2009, 16:54
autor: IK`ey
thonka pisze:pozatym jezeli raz juz skorzystal z gwarancji nie bedzie mogl wiecej skorzystac z niezgodnosci towaru z umowa.
Od kiedy skorzystanie z gwarancji wyłącza skorzystanie z niezgodności towaru z umową?
Pozdr

Post:29 kwie 2009, 17:08
autor: dmdash
po pierwsze primo - cięzko jest znaleźć gdziekolwiek modem zastępczy.
po drugie primo ;) - skoro był kupiony przez kuriera czy słuchawke, to zalezy skad ma fakturę. Bo gdyby to był POS, SKF czy SF, to idziemy, dajemy kartę gwarancyjną i fakturę czy paragon i dostajemy formularz z ekspertyzą niezgodności, bo to już nie PLUS czy POLKOMTEL wydaje sprzet, a sprzedawca. I zazwyczaj tak jest przez telefon. Gdzie wyslac taki modem? Przeciez poprzez oddanie do dowolnego punktu dostaniemy tylko ekspertyzę, ale sprzedawca jest inny, prawda?

Post:29 kwie 2009, 17:39
autor: IK`ey
dmdash pisze:Gdzie wyslac taki modem?
Pytanie za 100 punktów do autora wątku co ma na paragonie (jeżeli ma fv to na 99% nie może skorzystać z niezgodności)

Post:29 kwie 2009, 20:29
autor: yagi
IK`ey pisze:jeżeli ma fv to na 99% nie może skorzystać z niezgodności
A jak jest to faktura fiskalna na osobe prywatna tak jak wystawia Era w firmowkach oraz na kuriera to tez nie? :P

Post:29 kwie 2009, 20:58
autor: vinc
dmdash pisze:po pierwsze primo - cięzko jest znaleźć gdziekolwiek modem zastępczy.
Bez przesady każdy szanujący się punkt musi mieć na stanie zastępczy modem, a już nie wspomnę o firmówkach :P
dmdash pisze:Gdzie wyslac taki modem? Przeciez poprzez oddanie do dowolnego punktu dostaniemy tylko ekspertyzę, ale sprzedawca jest inny, prawda?
Wybacz, a salony firmowe Plusa...

Post:30 kwie 2009, 12:16
autor: IK`ey
yagi pisze:A jak jest to faktura fiskalna na osobe prywatna tak jak wystawia Era w firmowkach oraz na kuriera to tez nie?
Dlatego napisałem na 99% bo ile konsumentów bierze fv?

Post:30 kwie 2009, 14:58
autor: thonka
IK`ey pisze:Od kiedy skorzystanie z gwarancji wyłącza skorzystanie z niezgodności towaru z umową?
Pozdr
od kiedy tylko pamietam jezeli skorzysta z gwarancji na te konkretna usterke to z niezgodnosci z umowa nie moze na te usterke sie powolywac.

Post:30 kwie 2009, 22:27
autor: yagi
IK`ey pisze:Dlatego napisałem na 99% bo ile konsumentów bierze fv?
Ja jak moge to biore bo paragon po pol roku to czysty kawalek papieru... ;)

Post:01 maja 2009, 01:49
autor: IK`ey
thonka pisze:od kiedy tylko pamietam jezeli skorzysta z gwarancji na te konkretna usterke to z niezgodnosci z umowa nie moze na te usterke sie powolywac.
Kod: Zaznacz cały
USTAWA

z dnia 27 lipca 2002 r.

o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.

(Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.)
Kod: Zaznacz cały
Art. 13. 1. Udzielenie kupującemu gwarancji następuje bez odrębnej opłaty przez oświadczenie gwaranta, zamieszczone w dokumencie gwarancyjnym lub reklamie, odnoszących się do towaru konsumpcyjnego; określa ono obowiązki gwaranta i uprawnienia kupującego w przypadku, gdy właściwość sprzedanego towaru nie odpowiada właściwości wskazanej w tym oświadczeniu. Nie uważa się za gwarancję oświadczenia, które nie kształtuje obowiązków gwaranta.
2. Sprzedawca udzielający gwarancji wydaje kupującemu wraz z towarem dokument gwarancyjny; powinien także sprawdzić zgodność znajdujących się na towarze oznaczeń z danymi zawartymi w dokumencie gwarancyjnym oraz stan plomb i innych umieszczonych na towarze zabezpieczeń.
3. Oświadczenie gwarancyjne powinno być sformułowane zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 3 ust. 1 zdanie pierwsze. Jednakże uchybienie tym wymaganiom pozostaje bez wpływu na ważność gwarancji i nie pozbawia kupującego wynikających z niej uprawnień.
4. [b]W dokumencie gwarancyjnym należy zamieścić podstawowe dane potrzebne do dochodzenia roszczeń z gwarancji, w tym w szczególności nazwę i adres gwaranta lub jego przedstawiciela w Rzeczypospolitej Polskiej, czas trwania i terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej. Ponadto powinno być w nim zawarte stwierdzenie, że gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową[/b].