Strona 1 z 1

rebranding neostrady

Post:20 kwie 2009, 14:33
autor: noved
Na swoim blogu rzecznik grupy TP Wojtek Jabczyński napisał, że zdarza się iż konkurencja wykorzystuje informacje o 'końcu neostrady' do zdobywania nowych klientów:
Co więcej nawet sprzedawcy konkurencji sprytnie podchwycili wątek, uprzejmie ostrzegając o możliwości odcięcia od Internetu i przezornie proponując w zamian swoje usługi.
W całej blogonotce to chyba najciekawszy wątek, czy ktoś z was spotkał się właśnie z takim 'zachęcaniem' przez konkurencję do kupienia własnych usług?

Post:20 kwie 2009, 20:19
autor: corner
Bardzo wielu nieuczciwych sprzedawców tak może robić. Ja spotkałem się już z akwizytorami OFE, którzy ostrzegali, że niektóre fundusze zbankrutowały i już ich nie ma (a tak naprawdę część zmieniła nazwy albo połączyły się z innymi). Akwizytor CYFRY+ (łaził po domach) namawiał do zakupu abonamentu i dekodera, bo wkrótce będzie tylko telewizja cyfrowa i bez tego nie będę miał dostępu do telewizji.

Obu wyrzuciłem z hukiem.

Post:21 kwie 2009, 13:50
autor: noved
O akwizytorach OFE też słyszałem, co do kwestii Cyfry, to po prostu wykorzystuja elementarny brak wiedzy ludzi, którzy nie maja skąd tej wiedzy czerpać. Juz od dawna powinna trwac intensywna kampania informacyjna, bo jak przyjdzie czas ostatecznej ziany to zostaniemy z ręką w nocniku.
Ale próba wciskania netu o której pisałem to zupełna nowość.