• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #319660  autor: vectra2.0
 25 lut 2009, 18:55
Witam wszystkich odwiedzających mój temat. Szukałem na tym forum podobnego wątku, lecz nie znalazłem. Chciałem was zapytać co potrzeba i ile trzeba zapłacić za rezygnację z telefonu stacjonarnego z Netii.

 #319675  autor: hettman
 25 lut 2009, 20:33
vectra2.0 pisze:co potrzeba i ile trzeba zapłacić za rezygnację z telefonu stacjonarnego z Netii.
-jestes zwiazany kontraktem :?:

 #319724  autor: piotrekkk
 26 lut 2009, 00:24
napisz jaką masz usługę w netii i na jakiej linii??

w większości cenników jest opłata wyrównawcza 121 złotych jeśli masz jeszcze umowę terminową plus ewetualne dodatkowe ulgi, jeśli takie otrzymałeś

 #319829  autor: vectra2.0
 26 lut 2009, 16:24
Nie rozumiem co znaczy "na jakiej linii". dokładnie nie wiem jak nazywa sie taryfa jaką mam ale polega ona na tym, że moge wydzwonić 45 minut co daje mi 35 zł mieś. umowa jest na czas nieokreślony

 #319852  autor: piotrekkk
 26 lut 2009, 18:24
a co masz napisane na fakturze za telefon?

 #319854  autor: mikage1
 26 lut 2009, 18:28
na jakiej lini - czy masz na linii netii czy wlr na linii telekomunikacji

a jesli masz umowe na czas nieokreślony - to po porstu składasz wymówienie i umowa zostaje rozwiązana na koniec okresu rozliczeniowego następującego po okresie, w którym zostało złożone wymówienie - czyli musisz w praktyce doliczyć jeszcze jeden rachunek...

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #340953  autor: vectra2.0
 14 cze 2009, 15:08
Wysłałem rezygnacje 22 maja 2009 roku i tu mam do was pytanie. Przed wysłaniem rezygnacji zadzwoniłem na infolinie netii dowiedziałem się na jaki adres wysłać i wysłałem. od tamtego czasu nie dostałem żadnej odpowiedzi. wysłałem do nich (netii) e maila, ale odpowiedzi też nie otrzymałem. chciałem zapytać czy oni mnie poinformują co i jak? Może wiecie po jakim czasie wyłączą telefon w tym wypadku. nie chce do nich dzwonik kolejny raz bo ostatnia rozmowa była dość długa i kosztowna:/
Czy to tak powinno być, że bez słowa wyłączą linie i nawet mnie nie poinformują??

P.S. Jest możliwość przeniesienia numeru stacjonarnego właśnie netia na Play Fresh?
to tak przy okazji

[ Dodano: 2009-06-15, 15:25 ]
Temat do zamknięcia. Właśnie zadzwoniła pani z netii i wszystko wytłumaczyła. Dziękuje za zainteresowanie.